Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 66 - 67 - 68 ... 142 - 143 - 144 | |
AmiDaDeer |
"Czy za rosyjski nie dostanę bana?" Нет, не волнуйтесь. Я переведу. |
Matheo |
Nie myśleliście o tym, żeby zmienić kolor skóry Kanonierom albo Goblinom? Wtedy projekt byłby jeszcze bardzie oryginalny. Goblinów pewnie nie da się zmienić, bo przecież twórcy uniwersum zaprezentowali zielonoskórych Najemników. Jednak Gobliny żyły w Deyji przez jakiś czas. Nowe warunki mogły sprawić, że doszło do pewnych zmian i ewolucji. Nie wiem tylko czy żyją tam na tyle długo, by do tych zmian doszło. Po za tym Kastor to czarownik,który mógł by się pokusić, o próbę ulepszania swojej armii za pomocą eksperymentów. To samo tyczy się Ogrów. Myślę, że zmiana koloru jednej z tych jednostek byłaby dobrym pomysłem. Oto opis Pirotechników i Piromaniaków: Cytat: Po klęsce Kreegan... Uważam, że nie powinniście używać słowa "Kreegan". Wiem że M&M i Heroes to praktycznie to samo. Jednak twórcy uniwersum oddzielili obie serie pewnymi granicami, których nigdy nie przekroczyli. Wy też nie powinniście tego robić. W całej grze, jak i w dwóch dodatkach nie ma ani jednej wzmianki o Starożytnych czy Kreeganach. Według mnie nie należy tego zmieniać. Każdy kto zna fabułę M&M i tak będzie wiedział o co chodzi. Fani Heroes myślą, że M&M to świat czystego fantasy i niech tak zostanie. Na 6 poziomie można by umieścić wojowników w zbroi przypominającej minotaury. Jednostka zbyt słaba, by walczyć samodzielnie przywdziewa zbroję, która zwiększa jej zdolności fizyczne a w dodatku budzi grozę wśród przeciwników. Chyba ma to sens. |
Saki |
Matheo: Uważam, że nie powinniście używać słowa "Kreegan". Wiem że M&M i Heroes to praktycznie to samo. Jednak twórcy uniwersum oddzielili obie serie pewnymi granicami, których nigdy nie przekroczyli. Wy też nie powinniście tego robić. W całej grze, jak i w dwóch dodatkach nie ma ani jednej wzmianki o Starożytnych czy Kreeganach. Według mnie nie należy tego zmieniać. Nie jestem pewien, czy gramy w te same gry... Przecież ta nazwa cały czas pojawiała się w Armageddon's Blade w trakcie kampanii. Poza tym, nie czaję - czepiasz się przekraczania granicy między M&M i HoMM w kwestii miasta, nie tyle delikatnie sugeruje związek ze Starożytnymi i Kreeganami, co po prostu wali nim po oczach? |
AmiDaDeer |
Matheo: Myślałem nad tym. O kanonierach na razie sza, ale gobliny chętnie bym upodobnił do tych bardziej intensywno-zielonych osobników z MM7. I przy okazji nieco bym je ewentualnie podwyższył.Nie myśleliście o tym, żeby zmienić kolor skóry Kanonierom albo Goblinom? Wtedy projekt byłby jeszcze bardzie oryginalny. Matheo: Gobliny występują już w MM7, zbyt dużych zmian nie należy wprowadzać. To że Kastore jest czarownikiem nie znaczy wcale że będzie sobie robił ze swoimi żołnierzami co mu się tylko spodoba.Jednak Gobliny żyły w Deyji przez jakiś czas. Nowe warunki mogły sprawić, że doszło do pewnych zmian i ewolucji. Nie wiem tylko czy żyją tam na tyle długo, by do tych zmian doszło. Po za tym Kastor to czarownik,który mógł by się pokusić, o próbę ulepszania swojej armii za pomocą eksperymentów. To samo tyczy się Ogrów. Matheo: Uważam, że nie powinniście używać słowa "Kreegan". [...] W całej grze, jak i w dwóch dodatkach nie ma ani jednej wzmianki o Starożytnych czy Kreeganach. Według mnie nie należy tego zmieniać. [...] Fani Heroes myślą, że M&M to świat czystego fantasy i niech tak zostanie. Biografia Xerona, występująca w grze: Po tym jak Xenofex został zamordowany, a Lucyfer Kreegan objął władzę, Xeron jako pierwszy pierwszy przysiągł wierność uzurpatorowi. Jako że cieszył się niemałą sławą oraz respektem, inne demony szybko podążyły za jego przykładem. Biografia Nymus, występująca w grze: Nymus była odpowiedzialna za przygotowanie czartów i czarcich lordów do ataku na Erathię. Jej wojskowe zdolności prawie doprowadziły Eeofol do całkowitego zwycięstwa, ale układy Kreegan i Władców Podziemi obróciły jej wysiłki w proch. Opis Ostrza Armagedonu przy jego zdobyciu (niekampanijny, ale jednak): Głęboko pod powierzchnią ziemi odnajdujesz grobowiec starożytnych sprzed czasów ciszy. Wewnątrz znajdujesz chronioną klątwami szkatułkę. Ignorując je łamiesz pieczęcie. W środku widzisz Ostrze Armagedonu. To i jeszcze od cholery tekstów w użyciem słowa "Kreegan" w RoE i AB. Zapewne jeszcze jakiś tekst z odniesieniem do Starożytnych by się znalazł. Nie mam pojęcia dlaczego uznajesz, że słowa "Kreegan" i "Starożytni" miałyby popsuć zabawę ludziom grającym tylko w HoMM3 (jak widać nie popsuły, zresztą co takiego dziwnego jest w kimś określanym jako Starożytni, że mieliby być jakimś tabu?), ale skoro, jak widać, i tak za bardzo Cię nie obchodzi fabuła HoMM3 czy to w kampaniach czy nawet biografiach bohaterów, to co Ci właściwie szkodzi w naszych opisach fabularnych? EDIT: Saki mnie ubiegł, tylko mała poprawka. Saki: Akurat do jako takiej subtelności staramy się dążyć. Choć z drugiej strony będzie ona i tak mniejsza niż np. w przypadku Tower, Nekropolii czy Inferna.
Poza tym, nie czaję - czepiasz się przekraczania granicy między M&M i HoMM w kwestii miasta, nie tyle delikatnie sugeruje związek ze Starożytnymi i Kreeganami, co po prostu wali nim po oczach? |
Matheo |
Mój błąd. Czas zostawić Hotę i wrócić do starego H3. |
Lord Baffourd |
Nie trzeba nawet długo szukać. Odpal sobie pierwszą misję kampanii Podziemia i Diabły z RoE "Diabelski Plan" i w samym filmiku wprowadzającym masz wspomnienie o "Wojownikach Kreegan z Krainy Eofol, którzy poprosili o honor wykonania tej misji. Kreegans (nawet niespolszczone:) to dobrzy żołnierze. Ta rzeź z pewnością sprawi im radość" Co do zmiany koloru skóry na bardziej intensywny to miałoby to sens. Ja się jednak bardziej zastanawiam czy gobliny muszą mieć tak świecące oczy. Wszak te z MM7 "latarek" w oczkach nie posiadały. Swoją drogą, można by się zastanowić czy przypadkiem gobliny, których można było wybrać jako grywalne postacie, nie pochodzą czasem z Deyji... Jeśli tak by w istocie było, to na bank można zafundować "Kuźniowym" goblinkom po parze normalnych oczu. Oczywiście zdaję sobie sprawę że czepiam się o mało istotne detale:) |
Saki |
Jest jeszcze biografia Ivora, w której pojawia się stwierdzenie, że historia jego rodu sięga czasów przed Ciszą. Hobbit: Akurat do jako takiej subtelności staramy się dążyć. Choć z drugiej strony będzie ona i tak mniejsza niż np. w przypadku Tower, Nekropolii czy Inferna. Rozumiem, do czego dążycie, ale o ile nie chcecie bardzo drastycznie zmieniać ekranu miasta, to wielki, betonowy zamek z rurami ściekowymi raczej ze średniowieczem się zbytnio nie kojarzy. Chodzi mi o to, że są pewne kwestie, która po prostu dość mocno walą po oczach - i będą walić, o ile nie przemodeluje się całkowicie koncepcji zamku. |
Daractive |
Saki po części na tym ten projekt polega, żeby w wersji (stosunkowo) niezmienionej odtworzyć Forge. Jeśli chodzi o projekty znacznie zmienione to masz Forge Rosjan (tych od HoTA) i Modern Forge (w sumie martwe). |
AmiDaDeer |
Wydaje mi się że różnica między Forge Hoty a naszym jest nieco inna. HotA Crew zmienia radykalnie koncepcję, ale zostawia grafiki w stylu oddającym naturę oryginalnego Forge, podczas gdy my tę koncepcję raczej zostawiamy, ale staramy się zmienić grafiki na bardziej przyjazne grze. Choć i tak żaden projektów nie jest raczej bliski pełnego ukończenia, więc zobaczymy jak to tak naprawdę będzie. |
Fandor |
Czyli line-up po raz kolejny zostanie zmieniony, cóż z oryginalnego zamysłu, tak jak miało być zostały trzy jednostki, nie jestem pewien czy pozbycie się kolejnych jest dobrym pomysłem. |
AmiDaDeer |
To może prześledźmy jeszcze raz line up: 1. Milicjant - nowa jednostka, 2. Goblin - jak u NWC, 3. Pyro - jak u NWC, 4. Pijawka - nowa jednostka, 5. Humanoid (ogr) z rakietnicą - jak u NWC, 6. Minotaur z jetpackiem/coś nowego - jak u NWC/nowa jednostka, 7. Moloch - jak u NWC. Czyżbym coś źle liczył? |
Warmonger |
Nie wiadomo, jak wyglądałby Moloch NWC, natomiast Pyro ze szkiców nie był gogiem. Jedyne trzy jednostki, które nie budzą moich wątpliwości, to Goblin, Ogr i Minotaur. Z Gogiem to będzie 3,5 jednostki. |
AmiDaDeer |
Warmonger: ...więc żaden Moloch stworzony przez fanów nie byłby zgodny z wizją NWC.Nie wiadomo, jak wyglądałby Moloch NWC Warmonger: Przejrzyj sobie nazwy jednostek z oryginalnych plików Forge i zastanów się chwilę nad siedliskiem, to zorientujesz się że to miały być przynajmniej w pewnym momencie magogi.Pyro ze szkiców nie był gogiem Nota_bene z tego wynika, że jedynymi dwoma pewnymi jednostkami w Forge miały być zombiaki i gobliny... co ma o tyle sens, że i jedne i drugie można znaleźć w Deyji. Gobliny już mamy, a co do zombiaków, to zgadnijcie czyjej jednostki duchowym następcą są rekruci. :P |
Fandor |
Tak czy siak zawsze byłem za tym, żeby do line-upu trafiła jakaś nieumarła jednostka. Są 3 jednostki całkiem jak u NWC i dwie o tym samym zamyśle jak u NWC jednak o nie koniecznie tym samym wyglądzie. |
Degraf |
Podobnie też nie wiadomo co i jak z Dreadnoughtem, a parę stron wcześniej była niezła kłótnia tylko o to aby użyta została ta nazwa ;-) W ogóle to trzeba pamiętać, że nie do końca wiadomo jaki miał być ostateczny setup Forge. To, co zostało pokazane, to ponoć tak naprawdę szkice na bardzo wczesnym etapie. Więc mogło nie być goblinów-strzelców, zombie-cyborgów, naga-tanków tylko np. zombie-strzelce, gobliny-mechy i naga-sterowce. |
Tarnoob |
Jestem za Cyber Zombie. [Wymawia ze szpanerskim akcentem „sajber zombi"]. To jedna z tych najbardziej rozpoznawalnych jednostek, jedna z nielicznych ukończonych i tych, które były reprodukowane wielokrotnie. Nawet w bardzo dawnych czasach – 10 lat temu – zespół Zielevitza zrobił animację Cyber Zombie, gotową do ściągnięcia. To dodaje miastu klimatu cyberpunk, cyber-nazi i czarnej komedii, kojarzącej mi się np. z Frankensteinem, filmami „Piła”, „Hardkor ’44" i nekronami z Warhammera 40k. To dość ciekawy motyw w fantasy i pokrewnych gatunkach, że nekromanci – powiązani z Forge – że są do przodu z technologią i wiedzą w porównaniu do innych krain i frakcji. Magowie i krasnoludy bywają steampunkowi, mają maszyny proste, proch, a nawet parę i przypominają magiczny warsztat św. Mikołaja. Za to nekromanci, także w Might and Magic, tak jak czasami czarnoksiężnicy, są gabinetem osobliwości, domem wariatów, Frankensteinów, domem zmyślonych przyjaciół pani Foster, laboratorium (nawet w Heroes III!) i wylęgarnią (!) przerażających eksperymentów, wiwsekcji, inżynierii genetycznej, biotechnologii, biowładzy, mutacji, chorób popromiennych, i tak dalej. Miasto Forge bez Cyber Zombie to nie Forge. Ten potwór pojawia się na gotowym artworku i miał być na ekranie ładowania lub wybierania mapy, a może nawet w menu głównym Armageddon’s Blade. Nie chciałbym też, żeby wysiłek NWC, zespołu Zielevitza, a także samego Hobbita, poszły na marne. W ostateczności to mogłoby być jako patch do zastąpienia milicjanta, jednostka neutralna lub półneutralna. |
AmiDaDeer |
Tarnoob: Wysiłek NWC już dawno temu poszedł na marne.Nie chciałbym też, żeby wysiłek NWC, zespołu Zielevitza, a także samego Hobbita, poszły na marne. Def zespołu Zielevitza ostatecznie został wykorzystany w ukraińskim Forge. Mój zombiak jest kiepskiej jakości i go nie lubię. Tarnoob: To tylko twoje domysły i nic więcej.Ten potwór pojawia się na gotowym artworku i miał być na ekranie ładowania lub wybierania mapy Tarnoob: ...i to był właściwie klimat, który to miasto zabił, zanim jeszcze została ustalona ostateczna koncepcja. :PTo dodaje miastu klimatu cyberpunk, cyber-nazi i czarnej komedii, kojarzącej mi się np. z Frankensteinem, filmami "Piła", "Hardkor '44" i nekronami z Warhammera 40k. Poza tym zapominasz o jednej ważnej rzeczy: Forge z rąk NWC miało być miastem kampanijnym i niedostępnym w przeciętnym scenariuszu, podczas gdy obecne Forge musi być czymś w miarę powszechnym. Stąd starania by pasowało to bardziej do reszty gry. Oczywiście trudno byłoby sprawić żeby miasto nie zraziło do siebie miłośników high fantasy (zresztą HoMM3 to nie jest high fantasy, więc trudno :P), ale można przynajmniej starać się jakoś je znormalizować. I to właśnie czynimy. |
Hayven |
Hobbit: Forge z rąk NWC miało być miastem kampanijnym i niedostępnym w przeciętnym scenariuszu Taaak? A skąd to wiesz? :3 |
witchking |
Zombie prawdopodobnie pojawią się jako alternatywy dla gogoów. Sam lubię tą jednostkę i myślę, że fajnie się wpasuje. Oczywiście jej forma może się nieznacznie zmienić. |
witchking |
Zombie prawdopodobnie pojawią się jako alternatywy dla gogoów. Sam lubię tą jednostkę i myślę, że fajnie się wpasuje. Oczywiście jej forma może się nieznacznie zmienić. Edit: Cały czas mamy problem z portretami bohaterów. Prosimy Was o pomoc:) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 66 - 67 - 68 ... 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel