Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 42 - 43 - 44 ... 129 - 130 - 131 | |
Warmonger |
Link poprawiony. |
mitlandy |
Alternatywne jednostki bosko:D I działające kampanie cudo. |
Shin0bi |
Warmongerze, zanim pobiorę mógłbyś mi powiedzieć co oznacza poprawione AI? Czy jest ono poprawione względem poprzednich wersji VCMI (czyli bardzo głupiego AI :P), czy też jest może już na poziomie AI z SoD? |
Warmonger |
AI nie nauczyło się niczego nowego. Może za to rozważać wiele alternatywnych rozwiązań, nie gubi się i jest bardziej konsekwentne. Pomijając już liczne błędy, które zostały naprawione. |
Trith |
Najnowsza wersja VCMI instalowana na folder H3 z Erą. Launcher się nie chce włączyć, brakuje plików msvcp110.dll oraz msvcr110.dll. Pliki wzięte z poprzedniej wersji rozwiązują problem. |
Herakliusz |
Siemka :D Bardzo fajny projekt, ale dopiero co się w nim odnajduje. Wersja 0,94b nie działa :/ Wyskakuje błąd : "Assertion failed: type == DATA_STRUCT, file JsonMode.cpp, line 260" Nie znam się na tym. Pomożecie mi? |
Warmonger |
Wszystkie mody są wyłączone? |
Herakliusz |
Już sprawdzam :) Wyłączyłem i dalej ten sam błąd :( Już chyba wiem w czym problem. Ustawienia z vcmi_launcher nie zapisują się, no i mody dalej działają. Nie mogę też przez launchera włączyć VCMI. Jakieś rady? |
Warmonger |
Zainstaluj całość poprawnie, tj. wypakuj VCMI do folderu H3 bez dodatkowych kombinacji. |
Herakliusz |
Ok działa :) Tylko nie rozumiem o co chodzi z tymi jednostkami alternatywnymi, bo u mnie nie ma żadnej różnicy :/ |
AmiDaDeer |
Różnicy nie będzie, dopóki nie będzie modów. :P VCMI wspiera alternatywne jednostki, a nie dodaje. |
Herakliusz |
Ok dzięki za wszystko ;) Przepraszam, że sprawiałem problem :) |
Pointer |
Mam pytanie natury technicznej do modów dodających jednostki, a konkretnie o nowe umiejętności dla jednostek. Czy na obecną chwilę jest w VCMI możliwość dodania jednostce zdolność typu "podatnik"? Chodzi o tą właściwość którą mają chłopi w h5, czyli dawanie 1 szt. złota dziennie za każdą posiadaną w armii jednostkę danego typu. |
witchking |
Testowałem nowe umiejętności i zapowiadają się świetnie. Niestety jest mały problem, alternatywne stworzenia nie zwiększają swej liczby na początku kolejnego tygodnia. Innymi słowy ich przyrost nie działa. |
Kuririn |
@Pointer - nie ma. Witchking - podeślij mi te pliczki "json", możne nie takie diabeł straszny :P |
Altair |
Pointer: Mam pytanie natury technicznej do modów dodających jednostki, a konkretnie o nowe umiejętności dla jednostek. Czy na obecną chwilę jest w VCMI możliwość dodania jednostce zdolność typu "podatnik"? Chodzi o tą właściwość którą mają chłopi w h5, czyli dawanie 1 szt. złota dziennie za każdą posiadaną w armii jednostkę danego typu. Tutaj właśnie przydałyby się skrypty. Nie da rady wszystkiego upchnąć w pliki konfiguracyjne. |
Pointer |
Hmm, szkoda. Ale czy sie nie myle, czy tez Krysztalowy Smok w oryginalnym h3 daje 1 krysztal dziennie? Jesli tak to znaczy ze da sie to zrobic bez skryptow. Pozostaje tylko kwestia czy jest to az tak gleboko ukryte w kodzie, ze nie da sie tego odtworzyc? |
Warmonger |
Pointer dobrze kombinuje, tak właśnie planuję to rozwiązać. Jest jeszcze kilka umiejętności i pomysłów na usprawnienie systemu bonusów, które warto dorobić. W sprawie skryptów nic się nie zmieniło - zanim się pojawią, cały silnik musi być gotowy i dopracowany. Zobaczymy, jak projekt rozwinie się w ciągu najbliższych miesięcy. |
michalsl |
Skąd można pobrać najnowszą / jakąkolwiek - ale działającą wersję z wersją Complete ? Przy próbie uruchomienia clienta, komputer zamiera i pomaga mu tylko twardy reset :D |
witchking |
Najnowsza wersja: http://download.vcmi.eu/vcmi_094b.7z @Kuririn mod na alternatywy: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22372764/vcmi/mods/townTests.zip To ten plik zrobiony przez Ivana i tu też pojawia się ten błąd |
strona: 1 - 2 - 3 ... 42 - 43 - 44 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel