Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 41 - 42 - 43 ... 129 - 130 - 131 | |
rtx |
Vade Parvis z HC: Sprites of Squires (and of their upgrade, Guardsmen) were given to VCMI team. Zastanawiam się, co z tymi nieulepszonymi giermkami. Osobiście nigdzie nie widziałem defa. Wie ktoś, co się z nimi stało? |
Shin0bi |
Świetne ^.^ |
Fandor |
Miasto nawet nawet :) chociaż prawda w oczy miasto okazyjne do zagrania kilka partyjek w wigilie i tyle. |
Pointer |
@fandor510 Bo i taki był jego zamysł. Chyba nie myślałeś, że zamierzam tym miastem grać cały rok? :P Zostawię zainstalowane max do 6 stycznia, a potem na ok. 11 miesięcy wyłączę. W międzyczasie do przyszłego roku planuję je trochę poprawić jakościowo jeszcze. EDIT: We wrzuconym wcześniej Christmas Town ulepszony Mikołaj na 7. poziomie nie działał poprawnie. Poprawiony santaclaus.def macie tutaj, wystarczy podmienić. |
Ratonhnhaké:ton |
Mam takie pytanko z czystej ciekawości, czy można by kiedykolwiek zrobić mod na ArcoMage w tawernach w przyszłych wersjach? @Pointer Czy skończyłeś prace nad swoim Christmas Town? |
Warmonger |
Cytat: A co to ma wspólnego z tematem?
Mam takie pytanko z czystej ciekawości, czy można by kiedykolwiek zrobić mod na ArcoMage w tawernach w przyszłych wersjach? |
Ratonhnhaké:ton |
Czy będzie taka możliwość zrobienia takiego moda w VCMI. |
AmiDaDeer |
Możliwość jest już teraz - wystarczy zapoznać się z kodem źródłowym, zebrać odpowiednią liczbę grafik i do dzieła. :P |
Warmonger |
Hobbit dobrze gada. Nie bardzo wiem, co rozumiesz przez "możliwość". Gdyby odpowiedź brzmiała "tak", to jak to sobie wyobrażasz? Kto ma to zrobić? Jak ma to zrobić? |
Ratonhnhaké:ton |
To była moja naukowa ciekawość(oczywiście, że ja tego nie zrobie). Ale dzięki za jej zaspokojenie. |
Fandor |
Rozumiem, że trzeba by było ingerować w kod źródłowy pisany, przez twórców VCMI, bardzo trzeba by było się w niego zagłębić, i było by to wyjątkowo trudne i czasochłonne czy wystarczyło by coś na zasadzie skopiowania kodu ArcoMage do kodu VCMI, i dopisanie gdzie by się tą grę uruchamiało (domyślnie jakimś dodatkowym przyciskiem w tawernach)? |
Pointer |
@Ratonhnhaké:ton Na ten rok skończyłem. Wersja, do której link tu wrzuciłem jest grywalna po uzupełnieniu jej o defa Mikołaja (również wrzucony parę postów wyżej). Miasto wymaga jeszcze sporej ilości poprawek (głównie grafik), ale to postaram się naprawić do przyszłorocznych Świąt. Tymczasem wesołych, pogodnych Świąt przy świątecznym mieście i co najmniej hordy mikołajów z prezentami dla wszystkich Grotowiczów. I oby Wam się choinki w domach nie okazały Świątecznymi Entami i nie pouciekały ;) |
Wiwern |
Cytat: To była moja naukowa ciekawość(oczywiście, że ja tego nie zrobie). Ale dzięki za jej zaspokojenie. Jaki bezczelnie szczery. XD |
Pointer |
Mam problem. Czy Wam też gra się crashuje, kiedy rozpoczynacie walkę, w której bierze udział Hell Hydra? Problemem nie jest raczej ani def hydry, ani jej parametry i zdolności w pliku .json. Pomóżcie. |
Kuririn |
Powiem tyle, piekielne hydry mają umiejętnośc strzelania. Której "żekomo" nie da się wyłączyć. W szybkiej walce to działa. |
Pointer |
Ale czy w takim wypadku nie powinno wywalac gry dopiero przy probie strzalu? |
Kuririn |
A tego nie wiem. Nie miałem z tym styczności. |
zmudziak22 |
Trochę to dziwne. Ja wole dodać te jednostki bez wgrywania poczwiego WOG'a lub Ery. |
Warmonger |
Pojawiła się wersja 0.94b, zawiera kilk nowości: - Kompletna obsługa kampanii - Poprawione AI na mapie przygody - powinno teraz działać sprawniej i bez błędów. - Silnik został rozszerzony o wyrażenia logiczne, co między innymi pozwala na tworzenie alternatywnych budynków w miastach. |
Kuririn |
Zasysamy testujemy :P Kurka wodna jakoś wcześnie wyszło :P |
strona: 1 - 2 - 3 ... 41 - 42 - 43 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel