Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Odtwarzanie miasta Przepaść komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 22 - 23 - 24 | |
avatar |
Jasne, ale czy musisz swoje wizje powtarzać pod każdym modem? Wszyscy o tym wiedzą, co lubisz a co nie, więc nie ma po co się powtarzać. |
AmiDaDeer |
Dobra, koniec flejma. Nie mam nic więcej do powiedzenia, to nie miałoby już żadnego sensu... -_- |
MinosKing |
Miasto ciekawie się zapowiada i z pewnością ładnie by się komponowało wśród reszty istniejących już w grze. |
mitlandy |
Pomału do przodu mam już budynki, background, jednostki, siedliska ale mam sporo błędów może jeszcze kilka tygodni.Miasto będzie gotowe. :) |
TopFunny525 |
Jestem wielkim fanem tego miasta, i od czasu gdy odkryłem spore ilości grafik pozostawionych przez axolotla to starałem się coś pokombinować i pozmieniać jeszcze na nowożytnim WoGU (do dziś dzień pracuje i gram na nim xD). Dużo wtedy wykonałem, miałem też już większość skryptów gotowych, ale niestety z biegiem czasu pozostawiłem to miasto ku zapomnieniu. Anyway chciałbym się spytać czy masz już gotowy soundtrack do tego miasta? Jakim utworem chcesz podmienić muzykę w tym mieście? Mi się wydaje, że OST sanktuarium z Heroes VI może tutaj bardzo ładnie pasować. Ale wiem, że Autor znając życie wymyśli co innego. Czy masz w posiadaniu wszystkie pliki graficze typu pole bitwy podczas oblężenie etc? Bo w razie w to mogę podesłać linki do strony w których axolotl zamieścił dużo tego. W każdym bądź razie pozdrawiam no i mam nadzieję, że tego projektu nie porzucisz, no i że dostarczysz nam kolejnego miasta do Heroesów :). |
Bluearga |
O, pamiętam ten projekt, jeszcze za czasów gdy do VCMI nie można było od tak dodawać nowych miast :P Aż dziw, że po takim czasie ruszył. Ogólnie frakcja reprezentuje się dobrze, poza... bohaterami, a właściwie ich wierzchowcem. W sumie co to jest? Skrzyżowanie plezjozaura z salamandrą? Ma dziwne, krótkawe kończyny i ogólnie wygląda dziwnie.. Nie lepiej było zrobić Hippocampusa? On przynajmniej wygląda w połowie jak koń, a wszyscy inni bohaterowie właśnie na nich jeżdżą. No i nie wyobrażam sobie animacji poruszania się tego stworzenia :P |
TopFunny525 |
Bluearga: Skrzyżowanie plezjozaura z salamandrą? Bardziej mi to przypomina wierzchowca M(h)rocznych Elfów z HV Ta sama pani: No i nie wyobrażam sobie animacji poruszania się tego stworzenia :P Wierz mi, ma bardzo ładną animację, naprawdę w dużej ilości przypomina jaszczura-wierzchowca z Heroes V. mogę ci podesłać link potem do posta axolotla, gdzie umieścił def m.in.: właśnie z animacją tejże bohaterki. EDIT : Co nie zmienia faktu, że i tak czy siak jest to moim zdaniem połączenie grafiki z Heroes II i Heroes III, co o dziwo wyszło nawet nieźle. |
AmiDaDeer |
TopFunny525: W razie czego, gdyby miasto było na w miarę grywalnym poziomie, można się do mnie zgłosić z prośbą o muzykę. Może i nie jestem fanem miasta, ale nie odpuszczę sobie okazji, by rozwijać swoje zdolności w tym zakresie. :PJakim utworem chcesz podmienić muzykę w tym mieście? TopFunny525: Co prawda nie wiem na ile to jest w zasięgu rąk twórców (twórcy?), ale chyba faktycznie warto byłoby wrzucić bohaterów na coś bardziej koniopodobnego.
Ogólnie frakcja reprezentuje się dobrze, poza... bohaterami, a właściwie ich wierzchowcem. |
mitlandy |
Wszystkie grafiki chyba posiadam ale brakuje mi puzzli ich chyba niema. Muzyka do miasta piękna przyjąłem ja dzięki. |
TopFunny525 |
Cytat: Wszystkie grafiki chyba posiadam ale brakuje mi puzzli ich chyba niema. To będzie trudniejsze, ale sądzę, że można by jakoś przerobić artwork koziorożca, który hobbit dał w swoim poście i myślę, że można by było tego użyć. Ale to już w twoim uznaniu. Cytat: Muzyka do miasta piękna przyjąłem ja dzięki. A proszę :). Jednak chciałbym się zapytać, czy chcesz też zmienić jakieś inne OST z gry? Np.: water theme albo battle theme? Któreś masz w planach zmieniać czy też zostaniesz przy tradycyjnych utworach? Pozdrawiam |
mitlandy |
Nie wiem czy będę coś zmieniał ale jak dasz linka to chętnie posłucham.Miasto nadal w planach wiec projekty do przyjęcia. |
Pointer |
TopFunny525: Mi się wydaje, że OST sanktuarium z Heroes VI może tutaj bardzo ładnie pasować. Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, z kilku powodów. 1. Muzyka jest typowo w klimacie japońskim, a Przepaść/Otchłań/czy jak się ostatecznie będzie nazywać to miasto, tego klimatu nie ma. Gdybym nie grał nigdy w h6, to ta muzyka w ogóle by mi tu nie pasowała. Wydaje się pasować tylko dlatego, że graczom podświadomie staje przed oczami wodne miasto... 2. W mniej lub bardziej odległej przyszłości, miasto Świątynia do VCMI moim zdaniem powstanie. I z tego powodu (tak samo jak byłem przeciwnikiem wstawiania Yuki-Onna jako jednostki do Vori) uważam, że ten motyw muzyczny trzeba zarezerwować dla tego miasta. 3. Jak ktoś kiedyś pisał w którymś z tematów o nowych miastach (jeśli się nie mylę, to był to Hobbit), starajmy się raczej wstawiać utwory, które będą oryginalne, a przynajmniej nie osłuchane z innych gier świata M&M. Jak na razie się to udaje, Cove, Grove, Preserve i Forge mają swoje motywy muzyczne, które o ile się nie mylę, nie są znikąd "zerżnięte", tylko tworzone dla tych miast (najmniej pewności mam co do Rezerwatu, ale chyba też). Hobbit: W razie czego, gdyby miasto było na w miarę grywalnym poziomie, można się do mnie zgłosić z prośbą o muzykę. Może i nie jestem fanem miasta, ale nie odpuszczę sobie okazji, by rozwijać swoje zdolności w tym zakresie. :P Moim zdaniem, jeśli lubisz się w to bawić, to działaj. Wierzę w to, że miasto będzie grywalne, a fajnie byłoby gdyby od razu pojawiło się z nową ścieżką dźwiękową, a nie z zastępczą z h6 ;) A do Kronverk też mi skomponujesz? :D I tak przy okazji, w jakim programie tworzysz? :) |
AmiDaDeer |
Pointer: Cove i Forge - tak, mają własne motywy muzyczne. Grove - na pewno nie, pochodzi ona z MM7, były jednak luźne plany by zrobić coś własnoręcznie. Preserve - nie sprawdzałem. Jak na razie się to udaje, Cove, Grove, Preserve i Forge mają swoje motywy muzyczne, które o ile się nie mylę, nie są znikąd "zerżnięte", tylko tworzone dla tych miast (najmniej pewności mam co do Rezerwatu, ale chyba też). Pointer: Najpierw prace nad miastem musiałyby się nieco rozwinąć, coby można było odczuć jakiś klimat, ale jakiś mały dwuminutowy utworek mogę bez problemu napisać.A do Kronverk też mi skomponujesz? Pointer: FL Studio. To diabelstwo nadaje się do wszystkiego. Starsze prace do modów do H3 zamieściłem jakiś czas temu tutaj. Wtedy używałem zdecydowanie niższej jakości wtyczek, dlatego może brzmieć to nienaturalnie i mało realistycznie. Teraz jednak mam o wiele lepszy sprzęt.
I tak przy okazji, w jakim programie tworzysz? |
Pointer |
Link niestety już wygasł :( |
AmiDaDeer |
A to ciekawe... Nie sądziłem że tak szybko padnie... Chyba będę musiał znaleźć jakiś lepszy hosting na takie rzeczy. Here you go. |
Warmonger |
Hobbicie, używaj Soundcloud ;) |
AmiDaDeer |
Już myślałem nad tym, tyle że nie mam wystarczająco wielu takich naprawdę dobrych utworów, by specjalnie zakładać tam konto... ale może kiedyś. |
TopFunny525 |
Mitlandy: Nie wiem czy będę coś zmieniał ale jak dasz linka to chętnie posłucham.Miasto nadal w planach wiec projekty do przyjęcia. Osobiście chętnie bym usłyszał ten utwór z Heroes VI. nie wiem, czy będzie on dobry : To ewentualnie za Water Theme Chociaż myślę też, że jeżeli muzyka w mieście byłaby jeszcze do przemyślenia to ewentualnie to mogłoby pasować w theme miasta. Chociaż nie jestem pewien. Pozdrawiam |
mitlandy |
Mam jeden mały problemik brakuje mi jednostki strzelającej przydała by się do wież na polu bitwy. |
Pointer |
Moze da sie jakiejs jednostce dorzucic atak z dystansu? Np temu czemus fioletowemu co umiesciles na lewo od tego kraba? Bo w sumie miasto bez zadnej jednostki dystansowej to tez troche slabo... |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 22 - 23 - 24 |
temat: [VCMI/projekt] Odtwarzanie miasta Przepaść | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel