Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 32 - 33 - 34 ... 129 - 130 - 131 | |
Dragonar67 |
Mam nowy pomysł by do następnej wersji VCMI dodać może karawany że będzie można kupować ludzi z siedlisk, ponieważ tak trzeba bez przerwy chodzić herosami. |
The Doom |
Zawiało HoMMIV. I tak w ogóle, 'Dragonarze', nie wiem, czy masz świadomość, że Twój nick... No... Po prostu nie można mieć już takiego. Dragonar jest tylko jeden ;P |
Mirek |
A może niektóre genialne budynki z WoGa wprowadzić do VCMI/Ery/Oddzielny mod WoG posiada genialne lokacje takie jak -Żywa Czaszka (Living Skull) -Jarmark Czasu (Market of Time) -Jaskinia Przygód (Adventure Cave) -Pałac Marzeń (Palace of Dreams) -Sfinks (Sphinx) -Komnata Śmierci (Death Chamber) -Lustro Drogi do Domu (Mirror of the Home-Way) -Tawernowa Gra Karciana (Tavern Card Game) |
jarojj10 |
Z tego co wiem to jedyną możliwością wprowadzenia tych budynków są skrypty których VCMI nie obsługuje. |
Kastore |
Wprowadzić można, ale bez ich specjalnych właściwości. :P |
witchking |
I nie da się ich ustawić na mapie bo nie ma edytora;p |
Kastore |
...Tak przy okazji. :P |
Mirek |
A gdyby tak VCMI zainstalować na WoGa ? |
Kastore |
To bez znaczenia. |
Shreem |
Mam mały problem. Poprawiłem wszystko tak jak radziliście, gra zaczęła powoli działać stabilnie, aż do przedwczoraj. Myślałem, że crashe będą się zdarzać sporadycznie, jednak teraz jak chcę odpalić jakikolwiek scenariusz mam od razu crash, bądź pogram parę kolejek i crash. Dodam, że nic nie modziłem, ani nic nowego samemu nie wgrywałem. Wszystkie miasta mi zaczęły działać, pobrałem te artefakty z Heroes IV i też działało, a teraz kupa :( Co można na to poradzić? |
shady1989 |
ja tak mam od samego początku na tej wersji na każdym scenariuszu crash jak nowym zamkiem odpalam, i nic nie pomogło |
Warmonger |
Czu muszę na każdej kolejnej stronie kopiować link, pod którym należy zgłaszać błędy? Chyba tak, bo zgłoszeń nie przybywa. Inna sprawa, że nowe miasta wciąż zawierają błędy. Chyba tylko Cove jest od początku do końca przetestowane. |
Shreem |
To mówisz, że mamy wrzucać wszystkie info o błędach na tablicę profilu facebookowego niejakiego Zielińskiego tak ^^ |
Fandor |
Dodałem do VCMI kilka jednostek jednak brakuje im statystyk i umiejętności specjalnych (wszystkim), portretów (ikon) małych i dużych oraz defów na mapie przygody (niektórym). Jakby był ktoś chętny wykonać to byłbym bardzo wdzięczny. Defy jednostek: Fire Swine, Illusionist, Peculiarity, Ripe Mandragora, Tree Goose - Trith Wolf - Wichking Link: http://speedy.sh/x3cMq/Neutral-Units-by-fandor.rar |
witchking |
Nie poczuwam się do bycia autorem tego wilka;p |
Fandor |
Tak, ale ty prosiłeś bym go dodał a autor jest nieznany więc niech już tak zostanie. |
Czarexin |
Witam. Napotkałem pewien problem, gdy chcę grać i wybiorę mapkę i klikam, żeby rozpocząć grę to wyskakuje mi taki komunikat : Microsoft Visual C++ Runtime Library i gra się wyłącza. Jest jakiś sposób, żeby to naprawić? |
Warmonger |
Z tego, co pamiętam, Windows Update pomagał. Byłoby też łatwiej, gdybyś zamieścił cały komunikat. |
Czarexin |
Komunikat: Runtime Error! w tym miejscu sciezka do vcmi This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the application's support team for more informations. |
TopFunny525 |
Nie wiem, czy ktoś spotkał się z tym błędem, ale zazwyczaj, podczas prób strzelania za pomocą bruiserów (4 lvl forge), gra wywala mnie do pulpitu, pokazuje błąd o braku dźwięku animacji strzelania. Błąd pojawił się w wersji 0.5b Forge. Nie wiedziałem gdzie to napisać, związku z tym piszę to tu ;P. Pozdrawiam |
strona: 1 - 2 - 3 ... 32 - 33 - 34 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel