Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 28 - 29 - 30 ... 129 - 130 - 131 | |
Matheo |
To raczej pytanie do autora modu :) |
Kastore |
Shael: Grove, nie Groove.
Hmm te spolszczenie do Groove... dlaczego jest na płatnym serwerze? |
Shael |
Oj jedno o za dużo mi się wpisało. Z tego co wiem, na modach zarabiać nie można. Co innego nowa gra. |
Kastore |
Spoko :P. Co do moda: umieszczając go na płatnym serwerze nie masz personalnie żadnych zysków, więc to jest raczej zgodne z prawem. |
Acid Dragon |
Prawnie to sprawa jest skomplikowana i prawnie to nielegalny jest sam mod. A co do pliku, to wątpię, by celowo został umieszczony w miejscu z wymogiem posiadania konta premium. Jeśli ktoś plikiem dysponuje, mogę umieścić go w Grocie. |
Kastore |
Acid Dragon: ... jeżeli autor produktu, do którego zrobiono moda się nie pożali (czyt. Ubisoft, do którego należy marka, w tym także HoMMIII).
prawnie to nielegalny jest sam mod... |
Warmonger |
Wersja 0.92c, bardziej stabilna od poprzedniczki. |
Matheo |
Kurcze nie nadążam ściągać :) |
Kuririn |
I Bóg dał ;-) |
TopFunny525 |
Pytanie, czy w przypadku dodawania nowych grafik do vcmi, muszą być one w formacie .bmp? czy też mogę sobie je dać w formacie .pcx? I tak na marginesie, czy można już w VCMI używać normalnie 256 kolorów zamiast 24 np. w heroesach III? ;P Dopiero zaczynam i się pytam, pozdrawiam |
Warmonger |
Bitmapy (w tym pcx) powinny działać w dowolnym formacie i głębi kolorów. Niestety defy to nadal defy ze swoimi dziwnymi paletami, obsługę defów z większą liczbą kolorów trzeba będzie dopiero napisać. |
Mirek |
Macie może plik Cove.pl ? wrzucicie może na darmową stronę ? |
Lord Hawk |
Nowe jednostki neutralne pod nową wersje VCMI. 1.Biczownik [Man at Arms] poziom: 3 statystyki oraz zdolności: zobacz cena: 240 złota fabuła: Mimo iż ci żołnierze należą do armi Erathii, nie stacjonują jednak w zamku, a pilnują porządku poza murami zamku na ziemiach królestwa. Dzięki mocnym zbroją po Zbrojnych i Krzyżowcach stanowią 2 oddział ciężkiej piechoty, jednak ich cep bojowy nie zadaje takich obrażeń jak miecz, ma za to inną zaletę, potrafi ogłuszyć przeciwnika na pewnie czas. Sam hełm też jest dość oryginalny, zbudowany tak aby sami Biczownicy byli odporni na ogłuszenia. Wersja neutralna: Wersja z przynależnością do zamku: 2.Żywiołak Ciemności [Dark Elemental]. poziom: 6 statystyki i zdolności: zobacz cena: 1450 złota fabuła: Nekromanci żeby zwiększyć siłę swojej armi postanowili stworzyć nowe jednostki na tyle przerażające aby zapewniły im dominacje. Ich pomysłem okazała się istota zawierająca zarówno cechy Szkieletów jak i Zjaw, po wielu próbach w końcu im się udało i tak powstały Żywiołaki Ciemności, nie były to jednak istoty nieumarłe, ale jak każdy żywiołak nie były to też jednostki żywe. Mimo iż założenie zostało spełnione, Żywiołaków Ciemności nie udało się zatrzymać Nekromantom, były tak wypełnione złem że nie dały się kontrolować, odeszły szerzyć przerażenie na świecie wśród żywych istot. Żywiołaki Ciemności potrafią latać, a strach jaki powodują wśród wrogów nie pozwala przeciwnikowi kontrować ataku, zdarza się także że przeciwnik zamiera z przerażenia ze względu na samą obecność Żywiołaka Ciemności. 3.Górski Krasnolud [Mountain Dwarf]. poziom: 2 statystyki i zdolności: zobacz cena: 165 złota fabuła: Górskie Krasnoludy to nic innego jak Krasnoludy zamieszkujące mroźne góry, jednak tereny na których mieszkają sprawiły że te Krasnoludy stały się mocniejsze od swych leśnych braci. Ciężkie warunki życia oraz specjalny ubiór sprawiły że Górskie Krasnoludy stały się odporne na mróz, a zmiana młota na siekierę i tarcze spowodowała większą obronę oraz wyższe obrażenia. Technicznie Górski Krasnolud to alternatywa dla Krasnoludzkich Wojowników, ponieważ ma same plusy względem zwykłych Krasnoludów, ale w porównaniu z Wojownikami ma zalety i wady. Wszystkie jednostki znajdują się w 1 paczce, jednak nie są od siebie zależne i można wybrać które mają być, a które nie. Łącznie jest ich 4 ale do gry można dołączyć tylko 3 [tylko 1 Biczownik jednocześnie]. download |
marek11 |
Właśnie zamierzam przetestować, a w zasadzie przejść na granie tą wersją gry wcześniej grałem H3 ERA. Nie orientuje w modowaniu gry więc zapytam. Instaluje złotą edycję H3 na to aktualną wersje 0.93 VCMI następnie mody do mods z tym Opise tzw w mod list for 0.93 jest jedno miasto a nie cztery, czy te z poprzednich wersji (0.92) są kompatybilne. No i czy można je pobrać z innych nie płatnych źródeł? |
Kastore |
marek11: Tak.Właśnie zamierzam przetestować, a w zasadzie przejść na granie tą wersją gry wcześniej grałem H3 ERA. Nie orientuje w modowaniu gry więc zapytam. Instaluje złotą edycję H3 na to aktualną wersje 0.93 VCMI następnie mody do mods z tym Opise marek11: Nie.w mod list for 0.93 jest jedno miasto a nie cztery, czy te z poprzednich wersji (0.92) są kompatybilne? marek11: Te nie są płatne. Możesz też poszukać na Kwasowej w odpowiednich tematach.No i czy można je pobrać z innych nie płatnych źródeł? Edit: Co do żywiołaka to, czy nie uważasz, że rzucanie czaru z piątego poziomu (strach) nie jest dla niego za silne. Pierwotnie tę umiejętność posiadały tylko błękitne smoki i była ona jakby ich wyznacznikiem. Dopiero WoG Team zaczął ją dawać wszystkiemu co się nawinie. |
Warmonger |
Mody z 0.92 w większości działają pod nową wersją. Co prawda niektóre grafiki się nie wyświetlają, ale można grać. Lord Hawk - świetna robota, naprawdę :). Dobrze widzieć estetyczne, przemyślane i co najważniejsze - działające stwory, a nie tylko teoretyczne dywagacje :P |
Shreem |
Mam jedno zasadnicze pytanie, zanim zacznę cokolwiek instalować. Czy projekt VCMI muszę instalować na czystego Heroesa, czy może to być ERA 2.4? |
Zibi17k |
@up wymagana jest ERA lub WOG ;) |
Warmonger |
Na stronie głównej groty znajduje się taki duży i kolorowy nius: Cytat: gra przestała być zależna od WoGa. VCMI można zainstalować na czysty Shadow of Death, a WoG stał się jednym z opcjonalnych modów. Oczywiście nadal można instalować VCMI na WOG lub Erę. |
Shreem |
Dzięki wielkie za szybkie odpowiedzi. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 28 - 29 - 30 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel