Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 107 - 108 - 109 ... 162 - 163 - 164 | |
Kuririn |
Zgadza się Hobbicie ;) |
Drwal |
Baron Von Tarkin wyśmienity, testowałem w grze, nawet nieźle pasuję. Reszta jednostek mam wrażenie trochę za duża. No i oczywiście jak inne jednostki z h4, perspektywa okropna, jednostki średnio ostro. Co do defów Sal i Maestro wyglądają lepiej niż oryginalne. |
Fandor |
Baron von Tarkin byłby dobry na dowódce Nekropolis. Była taka bohaterka kampani drugiego dodatku ale zapomniałem imienia, która też miała wlasny model. Ona by się dibrze nadawała na dowódce bastionu (rampartu). |
Hayven |
Agraynel z The Gathering Storm...? |
Kuririn |
Chciałem zrobić również Pirata z h4 eh :P i zamienić dowódce Cove w VCMI, lecz nie ma animacji strzelania :/ ale heh, być możne tak, że nie pasuje ;P Edit: @fandor510 Chyba/raczej o to chodzi Agraynel Edit1: A tutaj pierwsza animacja Agraynel ;) malutko rozmazanych klatek, więc można podłubać ;P Zwiększyć/zmniejszyć? proszę o porady ;-) |
Drwal |
Ma ktoś w swoich zbiorach może tego gada: Mitabrin wysyłał mi niedawno swoją cała kolekcję, ale o dziwo nie ma tam tej jednostki. Chyba, że się sam pogubiłem w bałaganie defów. Jeśli ktoś jest w posiadaniu proszę o jakiś link. :] |
witchking |
Zacząłem poprawiać mojego ducha piasku. Co myślicie o takiej animacji startu przemieszczania się? |
AmiDaDeer |
Dla mnie świetnie, choć brzegi piasku mogłyby być bardziej "postrzępione". |
witchking |
|
Altair |
Cytat: Zacząłem poprawiać mojego ducha piasku. Co myślicie o takiej animacji startu przemieszczania się? Moim zdaniem za szybko się "rozsypuje" potrzeba chyba nieco więcej klatek. :) |
AmiDaDeer |
Byłoby wtedy ich za dużo jak na standardy H3. Dla mnie jest idealnie. |
Shin0bi |
Ekstra :) Wydaje mi się, że Hobbit ma rację. Zbyt duża płynność sprawiłaby, że nie wpasowałby się dobrze do innych jednostek. |
Kastore |
Witch, duch piasku super. Jedyne do czego mogę się przyczepić to plastelinowa animacja "zapadania się w piach". Tak, czy siak życzę owocnej pracy. :P |
witchking |
|
Darkem |
Wow! Ulepszenie jest świetne! Przekonało mnie do koncepcji tej istoty! Kiedy możemy liczyć na animację? |
Kastore |
Ładny atak... aaa to drugie to ulepszenie, czy tak nie za bardzo? |
witchking |
To drugie to prace nad ulepszeniem. Jeszcze trochę chce w nim poprawić. Co do animacji to walczę z kośćmi tak więc trochę to może zająć. |
Warmonger |
Bardzo fajny model i pomysł, ulepszenie świetne :) Jedyna rzecz, która mnie razi, to animacja w miejscu, gdzie ciało dotyka piasku. Ani się po nim nie posuwa, ani z z niego nie wystaje, ani nie sprawia wrażenia, że postać wyłania się z piasku. Nie wiem, jaki był zamiar, ale efekt jest dziwaczny. |
jelen1150 |
Animacja ataku wydaje mi się być za długa. Nie wiem jak to będzie wyglądać w rzeczywistości ale sądzę, że powinien atakować jednym wiertłem(?) :) |
witchking |
|
strona: 1 - 2 - 3 ... 107 - 108 - 109 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel