Witaj Nieznajomy!
|
temat: Modyfikacja szkół magii komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
desmond |
Mod na obecnym etapie zmienia system czarów oraz przyznaje każdej frakcji bohaterów z klasy mocy i magii. Klasy postaci: Nowy podział czarów: Temkhan - niewykorzystany bohater z unikatową specjalizacją: Każda frakcja ma 4 bohaterów mocy i 4 magii (nie licząc kampanii). Klasy mocy mogą poznać 2 szkoły magii (te, które odpowiadają gildii magów dla danej frakcji), natomiast klasy magii od 2 (np. nekromanta może poznać tylko ład i mrok) do 4 (tylko czarodziej). Jeśli jakaś frakcja nie może poznać danej szkoły magii, to zamiast niej może nauczyć się rozbicia tej szkoły magii. Klasy magii są bardziej ograniczone w nauce zdolności z umiejętności typu atak, czy obrona, natomiast klasy mocy nie mogą poznać zdolności mistrz (ognia, gniewu, umysłu, itp). Poza tym zdolności są bardziej zindywidualizowane dla każdej klasy (np. klątwę umarlaka może mieć tylko umarlak, boskie przewodnictwo rycerz i kleryk, itd). A tutaj link do pobrania. W moim modzie posłużyłem się plikami exe oraz bin z moda magnomagusa, który dodaje sloty do stworzenia nowych klas postaci. UWAGA: Do działania potrzebny jest zainstalowany patch 3.1.1 oraz NCF. |
Matheo |
Rój i gniazdo os nie pasuje do magi chaosu. To wykorzystanie sił natury,która z reguły kojarzy się z ładem i porządkiem. Dezorientacja też średnio pasuje do magi ładu. To wpływanie na czyjąś świadomość, więc raczej magia mroku. |
Agon |
Prawa Moc to głupia nazwa dla czaru należącego do Magii Chaosu, lepiej to zmienić na Żądzę Krwi. Mistrz Życia do Magii Mroku pasuje jak pięść do nosa, no chyba że chodzi o ożywianie zmarłych, ale i tak brzmi to mało mrocznie. Lepiej dać Mistrz Śmierci. |
Hayven |
No i kolorki wypadałoby podmienić odpowiednio :P |
desmond |
Cytat: Przyznaję, że zapomniałem to zmienić, a to dlatego, że w plikach gry mistrz życia nazywa się master of animation, a zamiast prawej mocy jest bloodlust. Poprawię to w następnej wersji, jak wprowadzę do każdej frakcji klasę mocy i magii. Prawa Moc to głupia nazwa dla czaru należącego do Magii Chaosu, lepiej to zmienić na Żądzę Krwi. Mistrz Życia do Magii Mroku pasuje jak pięść do nosa, no chyba że chodzi o ożywianie zmarłych, ale i tak brzmi to mało mrocznie. Lepiej dać Mistrz Śmierci. Cytat: Jakie kolorki? jeśli chodzi o te wewnętrzne w zaklęciach, to za dużo roboty ;P
No i kolorki wypadałoby podmienić odpowiednio :P |
Hayven |
Miałem bardziej na myśli kolorki w ikonach zdolności :P Ale w zaklęciach również... :P |
Agon |
Najlepiej dać ikonki z HeroesIV. |
desmond |
W nowszej wersji dodałem po klasie mocy i magii dla każdej frakcji oraz poprawiłem kilka drobnych błędów - więcej info w pierwszym poście. Przy okazji mam problem z wymyśleniem nazwy dla klasy mocy krasnoluda, na razie ustawiłem na obrońcę, ale tak się już nazywa jednostka, podobnie w przypadku druida i rycerza śmierci, więc jak ktoś ma jakiś pomysł to może napisać. |
Garett |
Może tak: Rycerz Śmierci-Czarny Rycerz/Czempion Śmierci Druid-Obrońca Natury Obrońca-Generał/Wódz/Lord |
Nerevar |
Krasnal: Strażnik/Weteran Druid: Hierofanta/Archont/Teurg/Mędrzec Nekro: Mroczny władca |
desmond |
Ok, dzięki. Zmieniłem na czarny rycerz, zaklinacz i weteran. Przy okazji poprawiłem wyświetlanie bohaterów przy wyborze scenariusza tak, że teraz po kliknięciu prawym przyciskiem myszy pojawia się informacją o klasie bohatera oraz uszeregowałem kolejność bohaterów (tzn. najpierw bohaterowie mocy, potem magii - tak jak to było w trójce). Poza tym dodałem do wyboru w dowolnym scenariuszu Temkhana oraz Maahira. Poniżej przykład jak rozkładają się statystyki na 35 poziomie. |
temat: Modyfikacja szkół magii | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel