Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 ... 142 - 143 - 144 | |
AmiDaDeer |
Kastore_pl: :PTo byli szaleni naukowcy Określenie "szalony naukowiec" nie musi oznaczać wcale technika. Agar i Clanker jak najbardziej pod to pojęcie się kwalifikują - zwłaszcza Agar, dla którego Forge z mechaniczno-organicznymi mieszankami stworzeń (2 i 6 poziom) byłoby wręcz rajem na ziemi. Taki właśnie szalony doktorek na commandera pasowałby jak dla mnie idealnie. Kwestia dobrego jego zobrazowania. |
Kastore |
Hobbit: Zjadłem jedno słowo i już zupełnie inny sens.:P Już poprawiam.To byli szaleni naukowcy Hobbit: Tak, ale w kontekście Forge takie skojarzenie nasuwa się pierwsze.
Określenie "szalony naukowiec" nie musi oznaczać wcale technika. |
desmond |
Cytat: A skoro już o propozycjach pisze, to chętnie posłucham ich na temat dowódcy Może goblin z siódemki. |
Zibi17k |
Hobbit a co myślisz o ty bo chyba nie doczytałeś jak zedytowałem Albo można dowódce zapożyczyć od Ukraińskiego Forge (4 poziomowy stwór) http://savepic.net/759613.jpg |
AmiDaDeer |
Mimo wszystko unikałbym ripów z MM7 i próbował zrobić coś oryginalnego... Ale ktoś właśnie taki mógłby się nadawać. Może nieco ciężej uzbrojony. |
Zibi17k |
Pomysł na dowódcę (2 post) http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=8474&pagenumber=49 |
Kastore |
To miał być żart? W drugim poście nic nie ma. |
desmond |
Kastore_pl link ma błąd (tak to jest, jak się nie stosuje tagów); chodzi o stronę 49 i drugi obrazek, czyli: |
Trith |
To nie jest dobry pomysł. Nawet coś wymodelowane w oparciu o ten właśnie koncept byłoby po prostu kiepskie. Strzelba, piła łańcuchowa zamiast ręki i granatowy worek na głowie... Not really, nie wygląda mi to na budzącego respekt dowódcę. Facet z miotaczem z MM7 to dla mnie chyba jedyna sensowna opcja. |
Kastore |
Trith: Tak, ten gość wie jak sprawić ból. :P
Facet z miotaczem z MM7 to dla mnie chyba jedyna sensowna opcja. |
Drwal |
Ani jeden ani drugi nie pasuje. To pierwsze wygląda jak jednostka 1-2 poziomu, a nie dumny dowódca. Co do tej jednostki z MM to mam gdzieś jej def, aczkolwiek zupełnie nie pasuje według mnie stylistycznie do pozostałych jednostek z The Forge. Radziłbym szukać dalej. ;) |
AmiDaDeer |
Zelektryzowany wampir. Mówię serio. |
Kastore |
Drwal: Jak na razie, żeby zastąpić zombiaka może być.Co do tej jednostki z MM to mam gdzieś jej def, aczkolwiek zupełnie nie pasuje według mnie stylistycznie do pozostałych jednostek z The Forge. Radziłbym szukać dalej. Hobbit: A nie na niby?
Mówię serio. |
Jon Snow |
Ściągnąłem kiedyś Forge pod VCMI ale gryzło się z Preserve. Czy istnieje wersja, która działa z pozostałymi trzema miastami bez problemu? :) |
witchking |
Forge działa z pozostałymi miastami bez problemu;p Gryzie się tylko z Preserve. Stan ten utrzyma się prawdopodobnie przez najbliższe wersje, bo chciałbym najpierw skończyć a dopiero potem dostosować do reszty miast. Obserwatorze czy mógłbym Ciebie prosić o poprawienie siedlisk na mapie? Był bym bardzo wdzięczny za pomoc. Chciałbym także dostosować balans. To jednak wymaga konkretnych testów. Prosiłbym o poinformowanie mnie o wynikach testów na konkretnych mapach i w konkretnych bitwach. Opis sprawowania się miasta może być bardziej miarodajny od suchej oceny statystyk (choć i to sobie cenie). Poniżej wrzucam link po prawiący niektóre błędy. http://www.speedyshare.com/33wwu/forge-0.2a.rar Chętnie posłucham waszych sugestii na temat fabuły oraz zmian wychodzących poza samo miasto (mam tu na myśli przede wszystkim nowe jednostki neutralne oraz artefakty). |
Shin0bi |
Mógłbyś pokazać screeny z nowymi jednostkami neutralnymi? :) |
witchking |
Przepraszam jeśli wprowadziłem kogoś w błąd;p Sugestie mają dotyczyć jednostek neutralnych które chcielibyście zobaczyć. Na tym etapie nie ma jeszcze żadnych nowych w modzie. |
Zibi17k |
witchking jeśli chodzi o nowe jednostki neutralne nie wiązał bym ich z Forge. Dał bym nowy mod tak jak zrobiłeś to z artefaktami ;) (wgrałem paczkę z VCMI, a nie z Forge jak trafi mi się mina odpiszę czy działa ;p) Również nie wiem czy to jest możliwe, ale jakbyś robił nowy mod z neutralnymi jednostkami mógłbyś dać coś w stylu wybór, które jednostki konkretny gracz chce. Coś w stylu edytowania jakiegoś pliku konfiguracyjnego przykładowo "Blood Archer True or Folse) Tylko nie wiem czy takie coś jest możliwe ;) |
Obserwator |
witchking nie ma sprawy, jak zrobię to wystawie link-a. Co do balansu, na chwile obecną forge ma tylko jedną jednostkę latającą. W rezultacie ciężko będzie zamki zdobywało. Nie lepiej było zrównoważyć to dając np. Stinger-om umiejętności niszczenia murów? |
Zibi17k |
@up Swietny pomysł :) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 ... 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel