Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 ... 142 - 143 - 144 | |
Kastore |
Trudno, będziemy mówić, że tak miało być. :D |
Obserwator |
Witam wszystkich (mój pierwszy post :P). Zamieszczam linka do def-a siedliska cyber-zombie zrobionego przez ze mnie. Stworzony został z grafik, których zostały od NWC. link: http://www.speedyshare.com/K94mW/zombiec.def |
witchking |
Dzięki wielkie:D prezentuje się nieźle:) Niedługo wrzucę nową paczkę:) |
Obserwator |
Z grafik które zostały spróbuje jeszcze zrobić defy do siedliska ogrów i juggernautów. |
Ullialnor |
A mamy motyw muzyczny miasta? Jeśli nie, to mogę coś podrzucić. |
Kastore |
Tak, mamy. I to jaki piękny... :P |
AmiDaDeer |
Właściwie to ten wrzucony przez Witcha jest roboczy - pewnie w następnej wersji usłyszycie coś zupełnie innego, autorskiego. |
Obserwator |
Umieszczam link do def-ów Stinger-a i Juggernaut-a: http://www.speedyshare.com/f6HYk/siedliska.rar |
witchking |
Dobra robota:) Dzięki:) |
Ullialnor |
Mam pytanie co do wyglądu miasta. Czy te nowe budynki są oparte o te same grafiki co na poniższym zdjęciu? Widzę, że efekt różni się znacznie od tego "naszego" Forge. |
AmiDaDeer |
Obserwatorze, te siedliska nie będą działały w grze. Są za duże i nie posiadają plików .msk/.msg, więc gra będzie wywalała przy ich pobieraniu. |
J. M. Sower |
W VCMI nie potrzeba plików msk i msg, tylko samych def'ów, a nowe siedliska zawsze mają wejście na ostatnim polu od góry i od lewej. Z wyświetlaniem budynku nie powinno być problemów. |
AmiDaDeer |
Wszystkie siedliska powinny zajmować dwa pola, coby nie wykrzaczały się na mapach losowych... |
Warmonger |
Jak na razie wszystkie obiekty mapy, które można dodać (siedliska, stworzenia, artefakty), mają identyczne maski, a pliki .msk, .msg nie są w ogóle wczytywane. Celowo je pominąłem, żeby uprościć sprawę ;). Argument o obiektach losowych oczywiście jest tu najważniejszy. |
Kastore |
Ullialnor: Ogólnie tak. To zdjęcie, które zamieściłaś to jeden z pierwszych proponowanych wyglądów miasta Forge w HotA. Jeden z pierwszych - i dlatego niektóre budynki są wzięte z Forge NWC tak, żeby zobaczyć jak to będzie wyglądać. Niemniej jednak można się tam dopatrzyć budynków zrobionych specjalnie na potrzeby HotA (np. 1.lvl. lub "tawerna").
Mam pytanie co do wyglądu miasta. Czy te nowe budynki są oparte o te same grafiki co na poniższym zdjęciu? |
Obserwator |
Def-y stworzyłem wzorując się na def-ach w znajdujących się w katalogu forge. Jak będzie taka potrzeba to mogę stworzyć pomniejszone oraz z plikami msk i msg. |
Fandor |
Ja bym wolał żeby Hota wróciła do pierwszych swoich projektów Forge - zupełnie nie związanych z tymi od NWC, bo w tedy do VCMI będzie można niedługo dodać 2 miasta :D. A tak szczerze to chyba wolę ten widok który stworzył Wichking od tego Hotowego. |
J. M. Sower |
On go nie stworzył :/ ... Tak w ogóle, u Witcha jest widok miasta prosto od NWC, z trzema wyjątkami. |
witchking |
Za sprawą Tritha dorobiliśmy się nowego minotaura:) |
Kastore |
Wygląda całkiem ładnie. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 ... 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel