Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 23 - 24 - 25 ... 129 - 130 - 131 | |
Warmonger |
Nie ten. Dlaczego gracze z upodobaniem wklejają zrzuty pamięci, zamiast przeczytać po prostu, co jest w logach? :P |
jarojj10 |
Ja mam coś takiego podczas uruchamiania gry przy niektórych rozdzielczościach albo wyłączonej modyfikacji WOG w pliku ModSettings.json . Podejrzewam że podobnych powodów może być sporo więc na początek może spróbuj przywrócić standardowe pliki z folderu "config". |
Kastore |
Mam też: Creating console and logfile: 0 Initialization: 0 Resource with name ALL/CONFIG/FILESYSTEM and type TEXT wasn't found. Disaster happened. Reason: 0xe06d7363 - UNKNOWN EXCEPTION at 0023:75F0C41F Thread ID: b90 [2960] Crash info will be put in VCMI_client.exe_crashinfo.dmp Edit: Rozwiązałem problem. Chodziło o 64-bitowego Win7. Wszystko działa jak powinno. |
Warmonger |
Cytat: WOGa nie można wyłączać, jest niezbędny do działania gry.
albo wyłączonej modyfikacji WOG w pliku ModSettings.json |
jarojj10 |
Chodzi mi o zmianę wartości w linijce: "wog" : true w pliku modSettings.json na "false". Nie wiem do czego ta opcja ale pamiętam że po jej zmianie wywalało mi błędy. |
James_Dean |
Powiedzcie mi w jaki sposób odpalić preserve.mod :) nigdzie żadnych tutoriali... |
AmiDaDeer |
preserve.mod się nie odpala - folder z modyfikacją wrzuca się do folderu Mods i już. |
James_Dean |
Wrzuciłem, odpaliłem VCMI client i niestety nie mam w wyborze miast :( chyba że jakieś zastępuje? A WOG options nie działa :( |
witchking |
Każdy z folderów(to jest preserv-town, preserv-heroes itd) muszą być bezpośrednio w katalogu mods. |
James_Dean |
Tylko że jak te trzy folderu wrzucam do Mods to mi gra wykrzacza na wstępie... Error object faction.cove, heroclass.captain, heroclass.navigator was not found... |
James_Dean |
Okej! :D wystarczyło ściągnąć Cove stąd: http://wiki.vcmi.eu/index.php?title=Modding_guidelines wrzucić i mam i preserve i cove :D |
witchking |
To znaczy, że masz jakieś błędy w plikach modów. Może któryś z modów jest nie kompatybilny z innym. Zrób liste modów które masz i wersje VCMI której używasz to może pomożemy. |
Warmonger |
To nie jest błąd w systemie plików, tylko błąd autora modu. Preserve wymaga Cove do działania, bo odwołuje się do nowych typów bohaterów -.- |
jarojj10 |
Korzystając z okazji zadam pytanie autorom projektu. Czy sztuczna inteligencja graczy "komputerowych" jest już skończona? Pytam się bo grając wczoraj w scenariusz "Arogancja" na poziomie b.trudnym zauważyłem, że każdy przeciwnik grał chyba z 6 bohaterami na raz, wykupywał budynki specjalne zapominając o wojskowych, mimo dość długiego czasu gry nie miał wykupionego budynku wojskowego 7 poziomu, nie miał zrekrutowanych wszystkich stworzeń, a posiadane wojsko dzielił w miarę równo między swych bohaterów sprawiając że było śmiesznie słabe. Nie wiem czy to wina AI czy tylko przypadek. |
Warmonger |
Nikt nie twierdził, że AI jest doskonałe - ważne, że już się nie zacina ani nie wysypuje. Z czasem oczywiście zachowanie AI będzie się rozbudowywać i poprawiać, ale to zadanie na lata. |
James_Dean |
Rzeczywiście, gra jest ciut za łatwa. W WOGu na poziomie AI Hard gra staje się niezłym wyzwaniem :) tutaj przeciwnicy są słabi i naparzają głównie w dowódcę. Jednostki też mają cienkie i mało. Niestety, miasto Cove wywala się na pulpit przy kliknięciu na zamek :( Niemniej jednak, chwalę twórców i trzymam kciuki :) póki co - gram dalej w Erę :D |
Shin0bi |
Tylko że WoG pogarsza AI w stosunku do SoD, jest w nim o wiele prościej wygrać z komputerem nawet na Impossible :) |
Drwal |
Cytat: Nikt nie twierdził, że AI jest doskonałe - ważne, że już się nie zacina ani nie wysypuje. Z czasem oczywiście zachowanie AI będzie się rozbudowywać i poprawiać, ale to zadanie na lata. Troszkę sprowadziłeś na ziemię. :D Umówmy się, granie w Woga, lub pewnie w przyszłości w VCMI nie opiera i nie będzie opierało się na rozgrywce sieciowej. Po prostu niemalże każdy fan ma na dysku coś innego. Też ciężko mi sobie wyobrazić, że gracze spotykają się w parę osób w domu i grają w VCMI. Rozgrywka z AI jest najważniejsza i chciałoby się by działało co najmniej tak jak w Wogu. Na dzień dzisiejszy jak mówisz, dobrze że to działa na jakimś tam poziomie. Powinien to być w przyszłości priorytet w rozwoju VCMI. |
Altair |
Shin0bi: Tylko że WoG pogarsza AI w stosunku do SoD, jest w nim o wiele prościej wygrać z komputerem nawet na Impossible :) To już zależy od twórcy mapy ja zawsze na mapach WoGa przywracam ustawienia AI Z SoD. Wog w stosunku do SoD ma zmniejszony "thinking radius". W SoD jest to 32000 (punktów ruchu) w WoG 4096, W nowej Erze z tego co czytałem przywrócili ustawienia z SoD. Warmonger: Nikt nie twierdził, że AI jest doskonałe - ważne, że już się nie zacina ani nie wysypuje. Z czasem oczywiście zachowanie AI będzie się rozbudowywać i poprawiać, ale to zadanie na lata. Dlatego tak jak wspominałem zadanie poprawienia i rozbudowania AI najlepiej zostawić moderom. Jeśli chodzi o rozbudowywanie miast to można by napisać wiele strategi AI dla każdego z osobna. :) |
James_Dean |
Ja tam zawsze odnosiłem wrażenie że w Wogu było AI o wiele lepsze niż w oryginale - w tradycyjnym H3 często po dłuższej grze, mając super wypasione jednostki, pokonywaliśmy wroga z podstawową armią... W WOGu przynajmniej można ustawić poziom doświadczenia wroga, zatem po dłuższym czasie walka zamienia się w hardkor :) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 23 - 24 - 25 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel