Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 29 - 30 - 31 ... 41 - 42 - 43 | |
Irhak |
Uhm... z tego co pamiętam to jest 5 poziomów dostępnych, ale 4. i 5. tylko jak wybudujesz już trzeci (automatycznie!) |
AmiDaDeer |
fandor510: Nikt z nas jeszcze nie ma takiej wersji w planach. ;PCzyli rozumiem że jest duża szansa że wersja (D)Zeta będzie najprawdopodobniej ostateczna? fandor510: Cytadela ma tylko 3 poziomy gildii magów, toteż ze względów technicznych nie możemy na chwilę obecną nic z tym zrobić. Jedynym pocieszeniem może być budynek specjalny - starożytny wiąz, który dodaje do gildii czary poziomów 4 i 5...gaj to miasto nocnych elfów a elfy ogólnie kojarzą się z rasą najbardziej magiczną więc może dało by radę zwiększyć gildie magów do poziomu 5? ...ALE istnieje pewne rozwiązanie tego problemu, które jednak zaczniemy poważnie rozważać dopiero po wydaniu najbliższej wersji. Na razie zaś - cicho sza. |
Dragonar |
fandor510: Na razie rozmawiamy o wersji DELTA, wspominając czasem o EPSILON, ale tak daleko w przyszłość jeszcze nie wybiegamy. Trudno ustalić, która wersja Gaju będzie ostatnia. Po prostu będziemy zajmować się projektem i tworzyć poprawki, kiedy przestaniemy - to się zobaczy.Czyli rozumiem że jest duża szansa że wersja (D)Zeta będzie najprawdopodobniej ostateczna? TopFunny525: Hobbit już chyba wszystko powiedział w tej sprawie. Skupiamy się na jednostkach i bohaterach 3D. Zgodnie z życzeniami fanów myślimy nieco nad zmianami w kolorystyce. Mam na myśli chociażby to, że druid będzie człowiekiem (jak zresztą planował oryginalnie K1ng), a satyr będzie również miał nieco bardziej ludzki kolor skóry. Wiem, że wiele osób narzekało na zbyt dużą ilość fioletu i purpury...
Hobbit czy mógłbyś nam zdradzić nad czym konkretnie pracujecie? |
TopFunny525 |
Takie pytanie do twórców Grove. Czy zamierzacie dodać Grove jako kolejne miasto bez podmiany cytadeli? Jak np. to opisał JimJ na Heroes Community? |
Irhak |
Docelowo takie są plany ich. Ale póki co robią pod WoGa i zamiast Cytadeli. |
Mosqua |
Raczej nie - jedynie ludzie od HOTY wypuścili zupełnie nowy zamek, bez podmianki i raczej się nie zanosi, by chcieli wyjawiać swój mały sekrecik. |
Fandor |
Fajnie by bylo tylko jakby Grove wspoldialal z nowymi ulepszeniami i moze innymi modami (mi jak narazie NU i FU by wystarczaly). Mam takie pytanie, nie gralem jeszcze w Hero of Light, ale czytalem duzo o tym modzie i nurtuje mnie jedna kwestia, czy on tez nie wprowadzal samodzielnoego miasta? Bo jezeli tak to tworca tez musi cos o tym wiedziec. |
TopFunny525 |
Nie. HOL nie wprowadza nowych miast lecz nowe jednostki:). Pozdrawiam EDIT: Takie pytanie do twórców Gaju. Jakiego pliku(txt) użyliście do zmiany nazwy typu miasta? I gdzie się znajduje? Pytam się. Gdyż ta informacja byłaby przydatna:P |
Masław |
TownType.txt w H3bitmap.lod |
Salamandre |
When going over Era conversion, Bersy found this error in 82.erm script, so I let you know: !!VRy-5:S0 R1; [Random number: 0..1] !!VRy-6&y-5=0:S139; [Treebeard: y-6] !!VRy-6&y-5=1:S139; [Treebeard: y-6] |
avatar |
Że mod ma teraz okazję na większą popularność? |
Mosqua |
Gaspar - twórcy pierwowzoru najpewniej zawiesili swoją działalność na scenie modderskiej, scenie hommów a nawet działalności internetowej. |
Dragonar |
Salamandre: Oh... Thank you, Salamandre. ;)When going over Era conversion, Bersy found this error in 82.erm script, so I let you know: (...) Gaspar zTawerny: Raczej nie, odtwarzamy upadły dawno temu projekt, przywracamy go do życia. Aktywny jako tako w świecie gier MM pozostaje tylko jeden członek pierwotnego Grove Teamu - Vlaad, który zresztą udzielił nam swojego błogosławieństwa. Z resztą członków zespołu nie da się nawet skontaktować, ale myślę, żeby byliby zadowoleni z obecnego stanu rzeczy.A byli twórcy pierwowzoru nie będą mieć pretensji? Mosqua: Dokładnie.
Gaspar - twórcy pierwowzoru najpewniej zawiesili swoją działalność na scenie modderskiej, scenie hommów a nawet działalności internetowej. |
Salamandre |
Grove converted to Era: http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=37495 If any of original team can try it then tell if ok, I tested and detected no errors but I am not able to install original and compare. |
TopFunny525 |
Thanks Salamandre:). Good work;] |
Bluearga |
Cytat: Co do Grove... jeśli wyjdzie VCMI i będzie można dodawać miast ile się da to nawet chętnie bym dodał Grove, ale w innym wypadku po prostu wykonaniem b. odstaje od HotA czy oryginalnych tworów. ...na razie. Cytat postu Hobbita z którego można łatwo wywnioskować, że ten projekt jeszcze żyje. Ale czy na pewno? Jakoś nie widzę by tliło się w tym temacie jakie kolwiek życie, a na stronie projektu to już w ogóle. Jakie są planowane zmiany w tym mieście o ile jakieś są? |
TopFunny525 |
Cytat: Cytat postu Hobbita z którego można łatwo wywnioskować, że ten projekt jeszcze żyje. Ale czy na pewno? Jakoś nie widzę by tliło się w tym temacie jakie kolwiek życie, a na stronie projektu to już w ogóle. Jakie są planowane zmiany w tym mieście o ile jakieś są? Sami twórcy Gaju nie zdradzą nic więcej niż dotychczas:P. Próby ich pytania są na marne a sami możemy ich nieźle wkurzyć. |
Bluearga |
Robią mod po kryjomu? To nie jest komunistyczna polska, tutaj już nie panuje cenzura czego popadnie... No chyba, że ACTA by wprowadzili to wtedy bym ich rozumiała. Trochę dziwny sposób tworzenia moda, ale po polakach(i Rosjanach)można spodziewać się wszystkiego :P Przez ich ciche prace w sumie nie wiadomo czy ten mod żyje czy zdechł... Tajemnica państwowa normalnie. |
AmiDaDeer |
Bluearga: Tak.Cytat postu Hobbita z którego można łatwo wywnioskować, że ten projekt jeszcze żyje. Ale czy na pewno? Ostatnie posty były z lipca. To nie tak dawno. Bluearga: Tak.Robią mod po kryjomu? Po co mielibyśmy zdradzać wszystkie szczegóły, kiedy nawet daty wydania nie możemy być pewni? |
Antares |
Jeśli data nie jest pewna wydania, to cóż pozostaje cierpliwie czekać. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 29 - 30 - 31 ... 41 - 42 - 43 |
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel