Witaj Nieznajomy!
|
temat: Fanday Przemyślenia komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 | |
Alamar |
Cytat: Co do ekranów miast to bardzo dobrze się prezentują (wiem bo zagrałem w dodatek), bardzo dobrze je zrobili, a jak komuś się nie podoba to radzę przestać grać w heroes vi. Po pierwsze, jak się komuś nie podoba, to widocznie ma jakiś powód ku temu. Co nie oznacza, że "argumenty" typu "przestań grać" są na miejscu. Obecnym ekrany miast wciąż nie posiadają pewnych rzeczy z poprzednich gier: - H1 - ludności w mieście, - HIV - rożne tło w zależności od terenu, na którym zbudowano miasto, - H3 i HV - chat ludności. Mają więc prawo jak najbardziej się nie podobać, tym bardziej, że cieniowanie kulało. |
TopFunny525 |
@Drake Eee... jak mogłeś zagrać z nowymi ekranami miast skoro one dopiero co wyjdą 12 lipca? |
Alamar |
DLC ma też tego patcha wgranego. |
DrakeBurn |
@TopFunny525: Byłem na dniu Might and Magic w Warszawie, twórcy dali nam zagrać w dodatek, w którym był nowy ekran miasta. @Alamar: Rozumiem, ale chodzi mi o to, że nie ważne jak wiele zrobią twórcy zawsze znajdzie się osoba, której się to nie będzie podobać, wtedy radzę po prostu zmienić grę. Nie mam na myśli tego, że ekrany są idealne, ale powinniśmy cieszyć się tym co mamy, a nie ciągle narzekać. |
Alamar |
Ależ to nasz obowiązek. :D Nie, na serio, zawsze coś się znajdzie i rzeczywiście ekrany (czy inny element gry) nie będą idealne, ale to nie znaczy, że nie można naciskać, by coś poprawić. Widziałeś ekrany, widziałeś też chyba Sanktuarium, wiec wiesz jak kiepsko wyglądała cała ta statyczna woda, zwłaszcza wodospady. Brakowało też tych pojawiających się w H3 wraz z rozwojem miast chat. Jednak owszem, ekrany w grze wyglądały dużo lepiej niż na szkicach. |
DrakeBurn |
@Alamar: wysłałem do ciebie wiadomość na e-mail, dotyczącą chronologii Ashanu. Co do ekranów, tu dochodzi też taki czynnik, że widzieliśmy interfejs połączony z ekranami miast. |
Alamar |
Tak, wyszło lepiej niż można się było spodziewać. Zajrzyj na pocztę. |
DrakeBurn |
@Alamar, a gdzie siedziałeś na dniu Might and Magic, może cię kojarzę. Kolejna sprawa to poczucie humoru. Nie wiem jak wy, ale ja zauważyłem, że ekipa z ubi lubi żartować i śmiać się. |
Alamar |
Cytat: Nic z tego.Alamar, a gdzie siedziałeś na dniu Might and Magic, może cię kojarzę. Cytat: Panowie z Kanady odpowiedzialni za Duel of Champions swoją prezentacją nieźle rozbawili. Sam Erwan też był rozluźniony, zwłaszcza po przebrnięciu przez pierwsze pytania. Szczególnie gdy poszło:Kolejna sprawa to poczucie humoru. Nie wiem jak wy, ale ja zauważyłem, że ekipa z ubi lubi żartować i śmiać się. - "Gdzie się podziały specjalizacje miast, zapowiedziane przed premierą?" Erwan spojrzał na swoich dwóch współpracowników (jeden z Limbica) z miną szefa i się ich zapytał "No właśnie, gdzie one się podziały"? po czym się roześmiali... ale odpowiedzi udzielili. Cóż, inaczej to wygląda jak się bierze udział w spotkaniu, a inaczej jak się o tym czyta. W każdym razie zespół Ubisoftu i Limbicu okazał się sympatyczny i skory do odpowiedzi na pytania, także na temat bugów w grze. |
DrakeBurn |
@Alamar: Mi się zdaje, że widziałem twój avatar wydrukowany na papierze. Też zabawna była odpowiedź na pytanie "Czy będzie darmowe DLC, zapowiadane przez jednego z członka ubisoftu", Erwan odpowiedział "On już u nas nie pracuje", potem się zaśmiał i wyjaśnił, że ludzie przekształcili jego wypowiedź i powstała plotka. |
Dark Dragon |
Druga seria pytań, gdzie przy rozmowach o darmowych elementach H6 zaczęli sypać anegdotami nieźle przy tym przeklinając, ale widać było, że już zupełnie się rozluźnili. Tak swoją drogą - czy to db miejscece na ten temat? W końcu Fanday dotyczył całej sagi, nie tylko H6... |
Alchemik |
Co do kontynuacji wydarzeń z Heroes VI, autorzy wspomnieli która droga (łez czy krwi) będzie uznana za prawidłową? |
Belegor |
@Alamar/Drakeburn- Ja tam wie gdzie siedział. Tak, było więcej takich numerów. Też zaskoczyła mnie ich swoboda, nie wiem czy ich samych też. Nie pamiętam w którym momencie to się zaczęło, ale po tym wywiad został zamieniony w spokojną dyskusję na równym poziomie. To było bardzo przyjemne, rozmawiając z nimi aż ciężko można było uwierzyć w lekceważący stosunek Ubi do fanów serii/graczy. |
Acid Dragon |
Cytat: Co do kontynuacji wydarzeń z Heroes VI, autorzy wspomnieli która droga (łez czy krwi) będzie uznana za prawidłową? Nie, aczkolwiek zapytany o nową frakcję w H6 Erwan odpowiedział, że wskazówkę można znaleźć w zakończeniu gry. Dla mnie to dość jednoznaczna informacja ;). |
Dark Dragon |
@syrious Ty to zaliczyłeś ogromny fail na tym polu xD |
Bezimienny111 |
Sam dużo pytań nie zadałem ( dokładniej to zadałem jedno, dotyczące jednej kreaturki :) ), ale przysłuchując się odpowiedzi jakich udzielali, było widać swobodę i naprawdę luźną atmosferę. |
Belegor |
@Dark Dragon Ale koniec w końcu zajarzyłem który jest który nie? O tym, że loch będzie w pierwszym/jedynym pełnym dodatku można było się spodziewać po prima-aprilisowym żarcie, kiedy ukazali minotaura. Jednakże taka informacja ze słów Erwana jest przeważająca i cieszę się, że akurat Loch będzie dodany, jedno z moich ulubionych miast (od trójki, po azyl w czwórce, do lochu w piątce). |
DrakeBurn |
@DarkDragon: Ty chyba pytałeś o prezentację, dostałeś ją na Fandayu? |
Alamar |
@syrious Mina Twoja była bezcenna, gdy się zorientowałeś. XD Szkoda tylko, że aparatu nikt nie miał przy sobie. |
Belegor |
@Alamar Tak właśnie traktujesz osobę, która pokazała gdzie można zjeść dobrze i tanio? Skorzystałem nawet z ulgi studenckiej, oż ty....xD Jak dla mnie o przyszłość marki nie trzeba się tak bardzo martwić, jak inni to widzą. Starają się i nie pozwolą by ta marka upadła, a turówki są tu kluczowe. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 |
temat: Fanday Przemyślenia | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel