Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nowe miasta komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 | |
Fandor |
Mhm, dzięki za odpowiedź. Mam takie pytanko, czym różnił się ten drugi gaj od waszego bo nigdzie nie mogę znaleźć o nim informacji (wyskakują mi tylko informacje o waszym). |
Dragonar |
Darkloke całkowicie zmienił koncepcję miasta, zastępując jednostki K1nga ripami z WC3 oraz WoW. Nie skorzystał z tego, co wcześniej wykonał Grove Team. Zaczął od nowa. W każdym razie, jego projekt nieoficjalnie zamierał jeszcze przed rozpoczęciem prac nad odtworzeniem Gaju. |
Masław |
Na Deviantarcie natrafiłem na koncepcję pustynnego miasta, zrobioną na zasadzie kolażu zdjęć: http://fc07.deviantart.net/fs23/f/2008/006/6/9/New_Town___Heroes_III_by_mateuseven.jpg http://mateuseven.deviantart.com/art/New-Town-Heroes-III-73979163?q=boost%3Apopular%20HEROES%20OF%20MIGHT%20AND%20MAGIC&qo=79 |
AmiDaDeer |
Sztuka dla sztuki i nic więcej. Autor sam przyznaje, że to tylko "marzenie"... |
Kradziej |
A ja bym chciał zobaczyć to pustynne miasto chyba było by to moje ulubione. Bardzo fajnie zrobione tylko niziołek jakoś mi nie pasuje. |
Michael |
A jak te miasta ściągnąć? |
The Doom |
Te miasta (przynajmniej zastraszająca większość) w ogóle nie powstały, tzn. nie ma chociażby jakkolwiek grywalnych wersji :/ Trzeba było przeczytać cały temat :P ! Możesz co najwyżej pobrać wersję gamma Gaju. @Down Dzięki Irhak, poprawione ;) ! |
Irhak |
Cytat: A nie gamma czasem?
Możesz co najwyżej pobrać wersję Beta (Beta?) Gaju. |
hugo |
tak to jest gamma, nie widać jednostek tylko są same defy i podmienia miasto twierdza |
AmiDaDeer |
...przepraszam, ale co? :P Chyba mówisz w tym momencie o Haven, które nawet wersji alpha się nie doczekało. |
AmiDaDeer |
Matheo: Plik exe.To jak trudno jest dodać nowe miasto? Co stoi na przeszkodzie? W skrócie: liczba miast, większość ich poszczególnych cech, jednostek, bohaterów etc. - wszystko to jest zakodowane w samej aplikacji. Ta zaś jest efektem kompilacji kodu źródłowego spisanego w jakimś zewnętrznym języku programowania (C, C++, Pascal itd.). Kod źródłowy jest znany tylko programistom, którzy się nim zajmowali. Komputer potrzebuje kodu maszynowego - zbioru liczb, z pozoru nic nie znaczących, lecz tak naprawdę ściśle ze sobą powiązanych. Dla nas taki kod jest raczej niezrozumiały, przez co bez dostępu do kodu źródłowego niezwykle trudno jest zrobić cokolwiek faktycznie działającego. Trzeba bowiem wpisywać bardzo konkretne komendy za pomocą niewielkiego zbioru znaków (wyglądającego de facto jak pierwsza lepsza zlepka cyfr i liter, czasem też i krzaczków), pamiętając przy tym o tym, że oryginalny kod ma swoje odwołania do jego konkretnych miejsc i że dowolna ich modyfikacja czy przesunięcie mogą wszystko pochrzanić. :P Matheo: Da się. Patrz jedna z wersji WoGa 3.59 czy też osiągnięcia HotA Crew. Do tego dochodzi rozwiązanie wykorzystane z VCMI, które jednak jest o tyle "prostsze" (a przy tym bardziej skomplikowane ;P), że cały kod gry jest napisany na nowo tak, by jego modyfikacja była zdecydowanie prostsza.czy te ewentualne przeszkody da się ominąć ;)? W sumie to nie jestem programistą, więc nie jestem pewien, czy dobrze tłumaczę. :P |
Matheo |
Dzięki ;) teraz rozumiem mniej więcej skalę trudności. Ciekawe czy Ubisoft ma kod źródłowy do H3. I ciekawe czy ten kod nie został wcześniej udostępniony HotA Crew. Wiem, że członkom HotA Crew udało się dodać miasto. Ale wydaje mi się, że dysponują oni czymś. Czego prosty modertor nie posiada. |
Fandor |
Nie znam się za bardzo na kodach gier, ale czy jak twórcy tworzą gry to nie zostawiają miejsca na następne zamki? No bo jeżeli tak to czy nie powinniśmy znaleźć miejsca na The Forge w plikach? |
Matheo |
Też się nie znam, ale wydaje mi się, że nawet jeśli zostawiają to raczej nie w wersji dostępnej w sprzedaży. Tylko w wersjach na swoich serwerach. |
Warmonger |
Cytat: Nie. Nadmiarowy projekt to projekt nieopłacalny.Nie znam się za bardzo na kodach gier, ale czy jak twórcy tworzą gry to nie zostawiają miejsca na następne zamki? Inna sprawa, że miejsce Forge zajął Conflux. |
Fandor |
Tak, ale chodzi mi o to że jeżeli przygotowywali się na Conflux to nawet jeżeli zajął miejsce forge, to jest teraz miejsce na niego. Jest możliwość żeby takie coś wykorzystała hota crew? |
Warmonger |
W plikach gry jest miejsce na 9 miast. Zatem można co najwyżej podmienić jedno miasto na inne, co zresztą zostało już wielokrotnie zrobione. Możemy się tylko domyślać, jaką metodę zastosował zespół HoTA, ale z pewnością mieli z tym mnóstwo roboty. Wszystkie miejsca w kodzie odwołujące się do liczby miast (których zapewne są setki) trzeba było ręcznie odnaleźć i wyedytować tak, aby całość programu dalej działała. |
Fandor |
Dzięki że mi wytłumaczyłeś. Szkoda że Hota Crew myśli tylko o sobie i nie podzielą się tym co odkryli :(. |
AmiDaDeer |
Matheo: Dysponują umiejętnościami, niekoniecznie zaś znajomościami. ;) Entuser, główny inżynier wsteczny HotA Crew (i prawdopodobnie najważniejszy obok Sava programista), wykonał całe kodowanie sam, bez dostępu do kodu źródłowego, o czym świadczy choćby i dziwaczna struktura wklejonego w aplikację kodu (bardzo specyficzna forma kompilacji). Zresztą - bazował on bodajże na dokonaniach Slavy, twórcy WoGa...Wiem, że członkom HotA Crew udało się dodać miasto. Ale wydaje mi się, że dysponują oni czymś. Czego prosty modertor nie posiada. fandor510: Jestem przekonany, że gdybyś nawet zrozumiał ich instrukcję dotyczącą dodania nowego miasta, to byś musiał i tak wszystko zrobić sam od podstaw. ;P
Szkoda że Hota Crew myśli tylko o sobie i nie podzielą się tym co odkryli :(. |
Matheo |
Nosz kuźwa jakby nie mogli się podzielić swoimi dokonaniami. Już by z pięć miast było dodanych do gry. Ale wolą robić z siebie drugie NWC. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 |
temat: [H3/różne] Nowe miasta | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel