Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/mod] Master of Puppets komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 | |
avatar |
Ale na HC jest wątek poświęcony temu modowi, który przeglądają także twórcy moda. Owszem, możemy bawić się w zgadywanki za co dana opcja odpowiada, a można także znaleźć odpowiedź u źródła. To tylko sugestia, nic więcej. |
TopFunny525 |
Widziałem dużo filmów na YT oraz oglądałem stronę naszych wschodnich kamratów i myślę, że mod jest całkiem niezły. Pozostaje mi tylko to zainstalować a następnie przekazać wam swoje wrażenia. Jeśli to są wersje typu beta itp. to jestem pod wrażeniem:D. |
Chris |
Trzeba odświeżyć ten temat :p. Wiecie jak zmienić prędkość gry na taką normalną znaną z oryginału??? Bo za szybko to wszystko jest :/ |
Matheo |
Chris chyba masz ten problem co ja. Pisałem o tym tutaj Błąd powoduje WoG, a nie ten mod. |
gruziak97 |
Nowa umiejętność (ta z młotkiem) zmniejsza koszt budowy w zamku, w którym jest bohater z nią o: poziom podstawowy 5% poziom zaawansowany 10% poziom ekspert 15% Natomiast o ile się orientuję w ruskim (uczę się go niecałe 2 lata :) ten pasek w mieście oznacza stosunek jego mieszkańców do ciebie (nie wiem jeszcze co, ale pewnie coś on zmienia ;). |
Chris |
Tak masz rację ten pasek to nastawienie ludności miasta do jego władcy ;p. Na początku jak przeczytałem to wychodziło, że ludność uważa mnie za boga jednak po małej partyjce nie wiem jaki to ma wpływ na grę być może gdy ludność jest niezadowolona np. przez wiele ataków wroga może się zbuntować czy coś ??? Nie wiem... Odnośnie tej hiper prędkości: znalazłem na ich stronie patcha, który to niby (tak wyczytałem z cyrylicy :p) miał poprawiać prędkość animacji na tą znaną z oryginału i rzeczywiście poprawia ale tylko to, że gdy wybudujemy nowy budynek w mieście to pojawia się on z charakterystyczną prędkością dla oryginału tak samo menusy normalnie wyskakują. Niestety bitwy nawet po przestawieniu w opcjach na najwolniejszy tryb dalej są cholernie szybkie co mi się bardzo nie podoba ;/. Czy wy też zauważyliście spadek fps od czasu do czasu na mapie podczas ruchu bohatera??? Bo ja tak ;p. A no i gdzie te alternatywne jednostki??? Jak na razie zobaczyłem je w twierdzy(kabany-świnie), fortecy (takie puszyste gargulce xD) i w bastionie (fauny i satyry). Nic nie ma w nekropolis ani w lochach :( EDIT/// Matheo usunąłem ten plik cranim.txt i dalej to samo ;p. a i taka ciekawostka, dzisiaj trafiłem na monstrum Tsar-Thaatl, które ma 80 tys hp o.O i towarzyszą mu jego 2 klony? Jakieś kolesie tak samo wyglądają jak on, tylko mają różowo-czerwone zabarwienie i wszystkie takie same staty oprócz życia, którego mają 8tys... Co to ma być xD? EDIT2/// Jeszcze coś mi się przypomniało ale to trochę z innej beczki... Z jakiej paki w MOP wyświetla mi się poprawnie cyrylica nazwy budynków, jednostek itp. a w HotA, która też przecież jest po rusku mam dziwne krzaki??? xD |
Matheo |
Może do MOP są na stałe dołączone rosyjskie czcionki, których nie trzeba dodatkowo ściągać. To by wszystko tłumaczyło ;) |
gruziak97 |
Nie wiem, czy zwróciliście uwagę na znak zapytania znajdujący się w prawym górnym rogu podczas gry. Pozwala on znaleźć informacje na temat dowolnej jednostki, jeśli podamy jej numer. Jest ich uwaga....226! Te do 196 to standardowe jednostki woga, natomiast te dalej to nowe. Miłego przeglądania! ;) |
witchking |
122 124 126 128 152-153 159 164-167 też wydają mi się grafikami niestandardowymi ale mam starą wersje woga więc głowy nie dam;) Umiał by to ktoś przetłumaczyć? |
Chris |
123 nie mam pojęcia :D (może jacyś oprawcy czy cuś) 124 złe osy 126 dzikie wilki 128 nazgule 152 atlasy 153 antychrysty 164 bandyci 165 mamulekowie 166 pająki 167 starożytni? |
gruziak97 |
122сурты-nie znalazłem polskiego odpowiednika, ale mogę powiedzieć, że суть (podobnie) to istota, więc możemy określić je mianem istot :)(ы=y) 164головорезы-straceńcy 165мамелюки-jak z 122, ALE люки-włazy, więc może obieżyświaty (obieżyświeci?);P 166пауки-po prostu pająki 167древий-może po prostu enty, bo дендроиды охранники-drzewni wartownicy, a дендроиды солдаты-drzewni żołnierze |
Irhak |
Cytat: Coś mitologicznego raczej widzę tutaj jako podstawę słowa ;)
122сурты-nie znalazłem polskiego odpowiednika, ale mogę powiedzieć, że суть (podobnie) to istota, więc możemy określić je mianem istot :)(ы=y) |
Erui |
Co do 165 proponowałbym Mamelucy - to byli w świecie muzułmańskim państwowi niewolnicy nie wyznający islamu (przeważnie poganie, niekiedy chrześcijanie ...). Zakupowani i szkoleni przez muzułmańskich władców do walki no i nawracani na islam. Mamluk po arabsku znaczy niewolnik |
Chris |
Tak się zastanawiam... Jeżeli do MoP są dodane ruskie czcionki to można by spróbować wyciągnąć i zaimplementować do HotA. Takie gdybanie ;p 197 lordowie chaosu 198 gigantyczne kraby albo kraby giganty zależy jak kto woli ;p 199 rosomaki 200 balony 201 nietoperze 202 hipnotyzujące oczy nie wiem jak to przetłumaczyć na zgrabniejszy język :p 203 starożytne/prastare nosorożce 204 wielkie robaki/czerwie 205 car thatl 206 nie wiem co to za karguły xD 207 pustynni łucznicy 208 miotacze ognia 209 Simurgi jakaś kolejna ich specyficzna nazwa 210 artylerzyści 211 nie wiem chyba po prostu Marduki 212 fauny 213 satyry 214 kościołamacze, łamacze kości, łamignaty itp. 215 berserkerzy 216 tarczownicy 217 płonące krasnoludy 218 muszkieterzy 219 krasnoludy wartownicy 220 krasnoludy strażnicy 221 dziki 222 wieprze 223 skorpiony 224 kościane golemy 225 nie wiem 226 nie wiem :) Tak z nudów przetłumaczyłem pi razy drzwi :D |
Matheo |
Można je poprostu pobrać. Z tego co się orientuje. Tak samo jak polskie można ściągnąć i wtedy mamy normalne `ś` i `ć` ;). Nie jestem tego w stu procentach pewien. |
Chris |
Matheo próbowałem doinstalować jakiś czas temu czcionki i dalej mam krzaki :p |
gruziak97 |
Irhak: To były tylko żarty;) Ja po prostu nie szukałem po mitologi.Coś mitologicznego raczej widzę tutaj jako podstawę słowa ;) Erui: Nie wiedziałem, więc kombinowałem ;)Mamelucy - to byli w świecie muzułmańskim państwowi niewolnicy nie wyznający islamu (przeważnie poganie, niekiedy chrześcijanie ...). Zakupowani i szkoleni przez muzułmańskich władców do walki no i nawracani na islam. Mamluk po arabsku znaczy niewolnik Ogólnie dzięki za info i uświadomienie :D |
Matheo |
Chris: To nie wiem o co chodzi. Powinno działać ;) I w ten piękny sposób powstały podstawy do pracy nad spolszczeniem :) |
Chris |
Powinno ale nie działa :). A z resztą i tak gram na pamięć a nazwy jednostek znam na pamięć z naszej kochanej kwasowej groty :p. No fakt mamy zalążek spolszczenia ale kto miałby to ogarnąć i wrzucić do gry :)??? |
majaczek |
Ciekawe czy z MoPa da się wyciągnąć coś więcej niż wtyczkę 6-th slot. Posiadanie "Młotkowania" poza tym modem wydaje się interesujące. Chciałem pozbierać perełki takie jak Amethyst i Emerald, oraz powszechnie dostępne zasoby (defy różnych stworzeń, obrazki z Might and Magic 6-8 jako artefakty) i opracować z nich mod zbiorczy. Parę szczegółów ze skryptów z Phoenix Mod też się przyda. Oczywiście nie da się zrobić dobrego moda bez własnej pracy, więc będzie mnie czekać sporo skryptów do napisania (W końcu artefakty z Emeralda są "puste" a posiadanie nowych artefaktów które tylko dodają "Primary Skills" jest nieciekawe). Czeka mnie też ukończenie moda który jest w mojej osobistej produkcji i skupia się tylko na Commanderach (zamierzam wprowadzić dużo odważniejsze zmiany niż tylko nowe defy). Na moje mody może trzeba będzie dużo poczekać gdyż mam spore zaległości na uczelni a ponadto by osiągnąć "wszystko co mogę chcieć" na temat Commanderów konieczne jest przeze mnie opanowanie umiejętności do napisania wtyczki która mi to umożliwi. Póki co jestem nawet w posiadaniu użytecznych kodów UN:C nie wykorzystanych wcześniej, ale nawet nie znalazłem czasu by je wszystkie sprawdzić. (gdyby czas można byłoby kupić z pewnością byłby droższym surowcem niż diamenty). Wracając do MoPa - jednostek jest więcej bo skorzystano z Amethyst. Musi to być jakaś starsza wersja gdyż "ostrożni" twórcy MoPa podmienili nielubiane jednostki z wog jak posłańcy żywiołów (lub po prostu chcieli ominąć problem ze stworzeniami losowymi - z tego co wiem potworki dodane Amethystem nie mogą zostać normalnie wylosowane). Niniejszym jest to pierwszy mod jaki poznałem korzystający z Amethysta, skorzystali chyba nawet z Emeralda (Nowe artefakty). Mod z pewnością ciekawy. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 |
temat: [H3/mod] Master of Puppets | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel