Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/projekt] Świt Wojny komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 6 - 7 - 8 | |
Matheo |
Bardzo ambitnie muszę przyznać. Ciekaw jestem co z tego wyjdzie. |
TopFunny525 |
Kontakt: GG - Praktycznie wogóle nie korzystam(czasem się zdaży jak coś:D), ale jakby co nr mój to:34466576. EMAIL - Macie podane w danych profilu:D. PSN ID: Nick taki sam jaki mam w kwasowej grocie. No i YT. Taki sam nick jak w kwasowej grocie. To tyle. Z innych serwerów nie korzystam. Pozdrawiam. |
Matheo |
TopFunny525: Zamierzam całkowicie zmienić grę. Mapy pozmieniam na inne. I postaram się zrobić wszystko co będę mógł. Trochę się obawiam... Powiesz tak mniej więcej co chciałbyś zmienić? Co przedstawia grafika, którą dodałeś? |
TopFunny525 |
EEECH! Chodziło o mapy,skrypty itp. Wiadomo, że mechanika pozostanie taka sama itp. Jednakże to będzie trzeba wykonywać powoli, ale rozważnie. Nie zmienię oczywiście wszystkiego chłopie! Takim bogiem w HIII to ja nie jestem! Zmienię większość podstawowych rzeczy typu np.: Jednostki,Dodam nowe skrypty,Menu tła miast(o ile się uda oczywiście). Możliwe, że jakieś budynki. I zobaczymy. PS. Sprawa do tych bardziej zawaansowanych. Jak mógłbym do gry dodać coś takiego: Ta grafika z wersji Alpha bardzo mi się spodobała i chciałem ją wykorzystać jako krwawy ołtarz. Czyli siedlisko dla krwawych kapłanów z zamku sił chaosu. Wie ktoś? Po podobno Irhak wsadzał te siedliska do map i potrzebowałbym pomocy. |
Matheo |
To przecież element modu 8RL autorstwa Irhaka. Nie jest konieczna zgoda autora na wykorzystanie tego? |
witchking |
Ten element chyba nie był stworzony przez Irhaka a tylko przez niego dodany w modzie. Jeśli jest tak jak mi się wydaje to chyba nie ma co przeginać i pytaniem się o wszystko. |
TopFunny525 |
Ekhym: http://www.wog.acidcave.net/stuff.php Zsuń sobie na dół Matheo! Tam masz taki sam budynek:D. Tak więc Irhak wziął go z wersjii pre-alpha. EDIT: Cytat: Dziękuje WitchKing:D. Pomogłeś nieco:).
Ten element chyba nie był stworzony przez Irhaka a tylko przez niego dodany w modzie. Jeśli jest tak jak mi się wydaje to chyba nie ma co przeginać i pytaniem się o wszystko. |
Matheo |
Chodziło mi o to, że mod jest autorstwa Irhaka a nie budynek. Cytat: Cytat z tąd
Pozdrawiam Acida, którego pomoc przy tych budynkach byłaby nieodzowna... ;) |
Irhak |
A pre-alfa wzięła go IIRC z Disciples: Sacred Lands (Apostołowie: Święte Ziemie) :P A co do podziękowań za to... Smok może mnie zjeść jeśli źle pamiętam, ale chyba podziękowałem za defy lub to, że znalazłem je na stronie i mogłem śmiało wykorzystać. |
TopFunny525 |
Aha! O to chodziło. Ktoś skory do pomocy? Przynajmniej będę wiedział jak je wsadzać do gry i do edytora:D. |
Matheo |
... Irhak pojawiasz się zawsze, gdy ktoś tylko o Tobie wspomni ;)? |
Irhak |
Cytat: Odpowiedź jest krótka - tak samo jak z jednostkami :PKtoś skory do pomocy? Przynajmniej będę wiedział jak je wsadzać do gry i do edytora:D. Cytat: Wspomnij o mnie w dziale o H5 lub H6, a nie zjawię się :D
Irhak pojawiasz się zawsze, gdy ktoś tylko o Tobie wspomni ;)? |
TopFunny525 |
Czyli Milordzie? Za pomocą defki czy h3spirte itp.? Musiałbym wiedzieć jakby co. |
Irhak |
Uhm... h3sprite? :P To jest dość skuteczna metoda i przyznam szczerze, że innej nie stosowałem... o ile jest jakaś inna. No i nie zapomnij, ze część obrazków dot. miast jest w h3bitmap :P |
TopFunny525 |
Spoko. Dosyć często tam zaglądam. Tylko pozostaje pytanie co z edytorem map? To samo czy nie? Bo skoro budynek już mam to teraz pozostaje tylko go zamienić na def(w postaci rozebrania go na poszczególne klatki) a następnie w H3DEFTOOL go złożyć. Potem wsadzić do gry za pomocą H3Bitmap(czy tam sprite). a następnie podmienić pliczki. Czy tak? Mam zapewne racje nie? BTW. Jak można wsadzić do edytora. Bo to również jest ważne. Gdzieś tam czytałem. Chyba w temacie o 8LVL Reborn, że podobno dwu klatkowe siedliska i inne obiekty są bardziej kompatybilne z WOGIEM. Tylko pytanie. Jak je zmienić na dwu klatkowe i jak je wsadzić do edytora. To przyśpieszy mi pracę o jakieś kilka bądź kilkanaście godzin:D. Any Help? |
Irhak |
Dwuklatkowe mają wymiary 32x64 lub 64x32 :p A co do podmiany w edytorze... edytor korzysta z tych samych plików co gra, więc podmień pliki dla gry, a w edytorze same się zmienią :P |
TopFunny525 |
Spoko. Niebawem pokażę efekty pracy jak tylko podmienię te siedliska. Dziękuje za pomoc Irhak:P. ... Przepraszam wszystkich użytkowników, że dzisiaj nie wrzucam żadnego screena. Czuje się masakrycznie zmęczony i przede wszystkim jakoś dziwnie się czuje. Obiecuje, że jutro wrzucę gdyż dzisiaj chciałbym mieć chwilę ciszy i małej przerwy. PS. Siedliska są prawie, że wrzucone:). Pozostały z jakieś dwa i powinno być już zakończenie. |
TopFunny525 |
What's up guys?!:D Sorry, że piszę dwa posty pod jednym, ale to dosyć ważne. Otóż tworzę mod. Powoli, ale tworzę. Tak więc mam prośbę a zarazem pytanie. Czy ktoś byłby w stanie pomóc mi w tworzeniu MODA? Potrzebuje osoby, która zdolna by była: Zrobić portrety dla jednostek. Pomóc mi przy nowych jednostkach. Bez pomocy niestety sam nie poradzę. Tak więc proszę was o pomoc. Czy ktoś byłby w stanie mi pomóc? Jeśli tak. To prosiłbym o kontakt na GG, albo na maila. Obydwa są podane w informacjach dotyczących mojego profilu. Pozdrawiam. |
Irhak |
Cytat: Znaczy, że od podstaw? Powiem szczerze, że w tym wypadku to dosyć proste. Po prostu wycinasz z klatek odpowiedni rozmiar i w jednym naklejasz (z 'przezroczystym' tłem) na tło 'pustego' avatara (czyt. tło avatara np. Castle, ale bez jednostki - są w poradnikach do WoGa na forum ;) ). W drugim po zmniejszeniu do rozmiaru odpowiedniego defa nic nie robisz (chociaż lepiej wypadają jak przed pomniejszeniem osadzisz np. sam łeb jednostki i dopiero pomniejszysz) ;)
Zrobić portrety dla jednostek. |
TopFunny525 |
Wiem o tym, ale chodzi o to, że to jest rzecz, która musi już zaistnieć w wersji Alpha moda. Reszta rzeczy ukaże się w wersji beta. A propos. Pora wam przekazać informacje co wystąpi w wersji alpha moda: -Podmienione jednostki u większości miast, -Postaram się(o ile mi się uda) zrobić portrety dla jednostek. Jeśli się nie uda to proszę o pomoc, -Nowa muzyka, -Kilka podmienionych bohaterów, -No i kilka nowych siedlisk. Jeśli się wszystko powiedzie. To wszystkie tutaj wymienione rzeczy będą zawarte w wersji alpha. Niestety premierę będę musiał przesunąć na 15 lipca. Powód? 1 lipca jadę na Majorkę. A jadę aby odpoczywać a nie zajmować się modem:D. Tak więc prawdopodobnie ukaże się on 15 lipca. BTW. Oto lista rzeczy, które powinny się ukazać w wersji beta: Kilka nowych utworów, Nowe portrety,biografie bohaterów, Dokończone portrety jednostek, Kilka nowych jednostek i budynków, New Scripts:D, No i poprawienie błędów, które prawdopodobnie wystąpią. To tyle. Pozdrawiam. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 6 - 7 - 8 |
temat: [H3/projekt] Świt Wojny | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel