Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 70 - 71 - 72 ... 81 - 82 - 83 | |
Altair |
Cytat: Mógłbyś podać link? A do skarbca zajrzeć nie potrafisz? http://www.vault.acidcave.net/chamber.php?cat=4 Cytat: Właśnie. Gdzieś widziałem jakiś fragment skryptu dla 3.59, dzięki któremu ponoć dało się podmienić animację jednostki na którykolwiek plik *.def... Altair spotkał się może z czymś takim? Hmm... widziałem tylko skrypt dla (3.58 i 3.59), który pozwalał podmieniać defy animacji zaklęć na polu bitwy na własne. Całkiem ładnie to działa. Jest jeszcze jakiś skrypt (plugin) do 3.59, który pozwala dodawać własną jednostkę, ale nie do końca to działa. |
Lyokoheros |
To teraz moje parę pytań... 1.Jaki jest skrypt na "Starożytną Jaskinie"(tą z wieloskryptu)lub ogólny wzór na walkę z "x" stworzeniami poziomu "l", za "y" artefaktów poziomu "a", i "z" złota. 2.Jaki jest skrypt by po wygranej walce w obiekcie o określonym typie i podtypie bohater rzucał przed bitwą zaklęcia Z1 i Z2? 3.Jaki jest numer skryptu "Zmienione artefakty II" oraz "Zmienione artefakty I" 4.Czy skrypt o który prosiłem wcześniej czyli: Cytat: Jest możliwy do wykonania(choćby w tej pierwszej części), jeśli tak prosiłbym o jego podanie(najlepiej z objaśnieniem która linijka za co odpowiada.)
[...] artefakt o numerze X dodawałby jednostkom 1 poziomu +1 obrażeń, 2 poziomu +2 obrażeń, 3 poziomu +3 obrażeń, 4 poziomu + 4 obrażeń, 5 poziomu +5 obrażeń, 6 poziomu + 7 obrażeń, 7 poziomu + 10 obrażeń, 8 poziomu + 15 obrażeń i 10 poziomu +20 obrażeń. Czyli na takiej zasadzie, jak amulet życia(no nie było tam oddzielnej wartości na poziom 10 i 8, ale jak da się pozostałe to te chyba też), czyli dla wszystkich jednostek w armii bohatera ściśle określona ilość zależna od poziomu... No i pomysł na zwielokrotnienie jego mocy - wartości będą (zależnie od poziomu ataku) pomnożone razy 2(podstawowy), 3(zaawansowany) lub 4(mistrz). No i by możliwe były od kolejno 10, 20 lub 30 punktów ataku |
Liabaen |
Witam. Prosiłbym o skrypt który: 1.Odbiera umiejętność latania harpii (i królewskiej harpii) oraz Czerwonemu Smokowi (i Czarnemu Smokowi). 2.Dodaje meduzie atak przez zionięcie. 3.JEŻELI SIĘ DA, zapewnia wszystkim jednostkom Lochu 20% na magię (poza smokiem, który ma odporność całkowitą). I takie pytanie. Mam taki skrypt: !#MA:X94/?v1; !#VRv1:-4; !#MA:X94/v1; Czy jeżeli u dołu wpiszę: !#MA:X95/?v1; !#VRv1:-4; !#MA:X95/v1; To będzie poprawnie działał? |
Irhak |
Co do punktu 1 i 2 to proszę (skrypt nie testowany!): ZVSE !#MA: X72/16; Harpy !#MA: X73/65552; Harpy Hag !#MA: X76/4125; Medusa !#MA: X82/153; Red Dragon Wygenerowany za pomocą ERM ScriptMaster. ;) Pyt. 4 - powinien |
Liabaen |
@up Dziękuję bardzo, ale nie widzę linijki dot. czarnego smoka. Oczywiście sam mogę sobie dodać, ale nie jestem pewien czy zrobię to należycie. Cóż, spróbuję. No i zapomniałem o królewskiej meduzie, ale postaram się zrobić to sam. Nie mniej, dziękuję. |
TopFunny525 |
Irhak, masz link do sript mastera? |
Liabaen |
Witam, to znowu ja. Chciałem na przykładzie twojego skryptu odebrać latanie czarnemu smokowi, tylko że nie wiem co wpisać. Teoretycznie wpisałbym to co u czerwonego, ale zauważyłem, że obu harpiom i smokowi dałeś różne "liczby", pomimo takiej samej operacji (zabieranie latania). Analogicznie, nie wiem też co wpisać Królewskiej meduzie, aby miała zdolność ataku przez zionięcie. I pytanie z innej beczki, jak spowolnić animację (tylko jednej jednostki) ? Wiem, że zapewne wymagam wiele, ale jest mi to naprawdę potrzebne. |
Irhak |
@TopFunny ERM Tools posiadają Script Mastera. Do podstawowych zmian jedynie! @Liabaen Dodaj po prostu 2 linijki: !#MA: X77/4125; Medusa Queen !#MA: X83/1177; Black Dragon Jeżeli znajdę czas, to przeszukam ERM help ws. tej odporności. A co do kolejnego pytania - IIRC jakiś plik txt z którego loda za to odpowiada. Cytat: Sprawa flag - każda opcja ma inny 'numer' i podajemy ich sumę. Jeżeli jednostki mają inne zdolności to podajemy inne numery zamiast YYYY, znaczy przy takim zapisie: !#MA: X$$/YYYY; ($$ - nr jednostki)
Chciałem na przykładzie twojego skryptu odebrać latanie czarnemu smokowi, tylko że nie wiem co wpisać. Teoretycznie wpisałbym to co u czerwonego, ale zauważyłem, że obu harpiom i smokowi dałeś różne "liczby", pomimo takiej samej operacji (zabieranie latania). |
Liabaen |
Dzięki wielkie. Będę musiał poszperać w sprawie tej animacji. I cóż, bardzo by mi się przydała taka umiejętność dla wszystkich mieszkańców Lochu, ale pomimo prób, jest to zadanie wykraczające poza moje możliwości (mam nadzieję, że tylko narazie). |
TopFunny525 |
Irhak, a gdzie łaskawie? EEEE I don't got This:) |
Irhak |
Ściągnij, zainstaluj łatkę i będziesz miał foldery zaczynające się od erm ;) @Liabaen IIRC to jest możliwe jedynie podpięcie się pod 'odporność' na magię taką jak mają golemy lub krasnoludy. Jeżeli któraś jednostka miała te 20% to będziesz mógł ustawić sobie taką. |
Liabaen |
Jasne, chodzi mi tylko, żeby właśnie każda jednostka (lochu) takową umiejętność miała. |
TopFunny525 |
Irhak, a jak skrypt mam już wytworzony przez script mastera to gdzie mam go włożyć? |
Irhak |
Proszę ;) |
TopFunny525 |
thanks for helping:) |
TopFunny525 |
Mam kolejne pytanie: Czy da się tak zrobić aby żywiołak powietrza stracił odporność na magię powietrza, a sam zyskał odporność na magię wody i rzucał na nią odporność? |
Liabaen |
Bawię się ERM Script Master-em. Teraz jednak mam pewien problem. Chciałbym, żeby czarny smok kosztował 4000złota, 2 diamenty (tak jak jest teraz) I JESZCZE 3 kamienie. Czy jest to możliwe? |
TopFunny525 |
Ekhym, Niee. Bo może on kosztować tylko złoto + surowiec 1. A nie Złoto + Surowiec 1 + Surowiec 2. Więc najprawdopodobniej nie można. A co do skryptów, mam takie pytanie. Oprócz tego co jest powyżej oczywiście. To ja do gry wstawiłem skrypt który pozwala drzewcowi strzelać(ze względu na to, że jest on podmieniony przez Hierophantę) Anyway: gdy tak gram i chce nim strzelić on nie strzela. Chociaż wprowadziłem bardzo dobrze wszystkie skrypty. A hierophant potrafi strzelać, pytanie. Co teraz? Bo np. twórcy Hola wstawili druida na miejsce drzewca, i ten druid nijako strzela. Oto też chodzi. Chyba, że wykorzystali dane mnicha i jakoś go przenieśli do bastionu. Ale jak? Jeśli chcesz, żeby jednostka kosztowała załóżmy 10000 złota i 5 rtęci. to na dole SM. znajduje się linijka dotycząca kosztów stworzeń. Po prostu wybierz zasób którym chcesz dodatkowo obciążyć koszty i masz. Ale jeśli chcesz żeby jednostka kosztowała 5 rtęci + 2 kryształy + 5000 złota. To sorry bardzo ale tak niemożna. Anyway: ktoś odpowie na moje pytanie czy nie? Hobbit o co chodzi z tym postem? Tych pytajników już niema i wiem, że troszkę przesadziłem. Ale każdy może popełnić ten błąd. |
Liabaen |
Właśnie o to mi chodziło, czy jednostka może kosztować 3 surowce, a nie 2/1. Potrzebuję pomocy w jeszcze jednej sprawie. Otóż, wszystkie skrypty działają, jeśli wpiszę je w edytorze map, lub jeśli plik erm nazwę tak samo jak mapę i wrzucę do folderu maps. Natomiast, gdy plik Liabaen.erm wrzucę do folderu "s", to skrypty nie działają. Proszę o pomoc, bo chcę, żeby skrypt działał globalnie +, bez względu na to, czy wogofikacja jest włączona. |
TopFunny525 |
Dobrze, powiedzmy to tak. Aby skrypty zadziałały musisz mieć włączoną opcję wogifikacji. Bez tego nic ci się nie zrobi a skrypty nie zadziałają. Pozatym. PRZEPRASZAM ZA MOJE WCZEŚNIEJSZE ZACHOWANIE. Wciągu ostatnich dni bywam strasznie sfrustrowany i zdenerwowany. Anyway. Czy ktoś chciałby pomóc mi w zadawanych wcześniej pytaniach??? Dodatkowo: Hobbit od kiedy ty jesteś strażnikiem? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 70 - 71 - 72 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel