Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyklejony] Mam problem z WoGiem komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 72 - 73 - 74 ... 116 - 117 - 118 | |
Sunbeach |
Czyli rozumiem ze instalujac WOGA mogę być pewny ukazania sie we wszystkich kampaniach nowości typu nowe jednostki, artefakty i wszystkie te rzeczy które wprowadza WOG tak? |
Irhak |
Musisz się po prostu liczyć z tym, że przy standardowych ustawieniach jest spora szansa na to, że pojawia się nowości z WoGa nawet jeśli nie wogyfikujesz mapy, uruchamiając ją od strony WoGa. Jednakże kampanie SoD w WoGu są dostępne jedynie wtedy, gdy zrobisz z nich customy. Zawsze możesz w RoE, AB i SoD grać pod SoDem ;) |
Acid Dragon |
Cytat: Czyli rozumiem ze instalujac WOGA mogę być pewny ukazania sie we wszystkich kampaniach nowości typu nowe jednostki, artefakty i wszystkie te rzeczy które wprowadza WOG tak? Jeszcze raz: nie. Po instalacji WoGa będziesz miał dwa pliki uruchamiające grę - stary, heroes3.exe, który uruchomi praktycznie niezmodyfikowaną wersję gry oraz nowy, h3wog.exe, który uruchomi zmodyfikowaną wersję gry z nowymi jednostkami, artefaktami etc. Po zainstalowaniu WoGa masz więc szereg możliwości zagrania w kampanie SoD/AB. 1. (opcja najbezpieczniejsza) Możesz uruchomić heroes3.exe i grać w niezmodyfikowaną wersję H3 na czas przechodzenia kampanii. 2. (opcja lekko ryzykowna) Możesz uruchomić h3wog.exe, zrezygnować z WoGifikacji (procesu modyfikowania mapy przez skrypty ERM i podmieniania wielu obiektów, czy jednostek na WoGowe) i grać z kilkoma nowymi możliwościami WoGa - jak na przykład doświadczenie jednostek, burzenie miast, czy dowódcy. Ryzyko tu polega na tym, że pewne mapy mogą się stać zbyt trudne lub zbyt łatwe, bo autor nie mógł przewidzieć, że np. potwory neutralne dzięki doświadczeniu staną się zbyt silne lub że wysokopoziomowy dowódca zbyt ułatwi wygrywanie walk. 3. (opcja bardzo ryzykowna, tylko dla zaznajomionych z WoGem) Możesz grać w zwogifikowane kampanie, a więc mapa po załadowaniu zostanie mniej lub bardziej (zależnie od opcji) zmieniona. Pewne jednostki zostaną podmienione przez jednostki WoGowe, jak i artefakty, obiekty na mapie, a sama mapa może mieć nowe reguły. Ryzyko jest takie, że w pewnych warunkach mapa może stać się niegrywalna. Np. jeśli do przejścia mapy trzeba wykonać jakiś quest związany z artefaktem, a ten artefakt zostanie podmieniony na inny, to questu prawdopodobnie nie da się ukończyć, a więc i przejść mapy. Do tego dochodzi też błąd związany z przenoszeniem artefaktów WoGowych pomiędzy mapami, o którm wspomniał NewSeener. |
Irhak |
Nie pamiętam już dokładnie gdzie to było, a sprawdzić póki co nie mogę. To był chyba folder wogcrashlogs czy jakoś tak. |
Catastrova |
Znalazłem pliczek WOGCRASHLOG. Chyba o niego chodzi, więc jak ktoś chce pomóc to go wrzuciłem tutaj- http://w299.wrzuta.pl/plik/a4mV0aYFg8M/wogcrashlog |
Catastrova |
Jest tu ktoś? Sorry, że głowę zawracam, ale chcę pograć, a tu lipa, a niestety na WoG-u się nie znam (znaczy na technicznych sprawach...) |
Acid Dragon |
Obawiam się, że twierdzenie Irhaka, jakoby w crashlogach była "duża ilość informacji" jest trochę na wyrost. Jedyne, co z tego wynika dla kogoś niezajmującego się zawodowo Asemblerem to ostatnie linie skryptów ERM, jakie zostały wykonane. I były to linie skryptu, który w niektórych wiatrakach i zaczarowanych ogrodach podmienia zasoby na mithril. Jedyna rada, jaką dla Ciebie mam, to metoda prób i błędów. Spróbuj wyłączyć wspomnianą wyżej opcję w opcjach wogifikacji. Jeśli to nie zadziała - wyłącz ogólnie mithril. Jeśli i to nie zadziała - całą wogifikację. Jeśli i tym razem nie pomoże - nie ma rozwiązania. Możesz jeszcze popróbować uruchamiać grę w trybie zgodności z Windows XP (prawy przycisk myszy na ikonie h3wog.exe i właściwości). Jeśli na którymś etapie zaobserwujesz, że błędu już nie ma - pojedynczo włączaj kolejne opcje, które wyłączyłeś, żeby dotrzeć do tego co tak naprawdę powoduje błąd. Oczywiście wszystko jest w założeniu, że instalowałeś tylko i wyłącznie WoGa 3.58F, a nie żadne inne, nieoficjalne patche. |
Catastrova |
Dzięki, teraz wszystko działa, trzeba było wyłączyć mithril w wiatrakach i ogrodach. |
Irhak |
Cytat: Obawiam się, że twierdzenie Irhaka, jakoby w crashlogach była "duża ilość informacji" jest trochę na wyrost. No co? Jest duża ilość informacji, ale powiedziałem, że czytelnych dla każdego. Zazwyczaj pod koniec są informacje, które potencjalnie każdemu cokolwiek są w stanie powiedzieć ;) |
Jeddite |
Witam. Naszła mnie ostatnio chętka na WoGa ale wciąż mam TEN problem. Czy ktoś może mi pomóc? |
Acid Dragon |
Ten plik sugeruje, że "winowajcą" może (lecz nie musi) być skrypt pt. "Enhanced War Machines III" (po polskiemu pewnie coś w rodzaju "Ulepszone Machiny Wojenne III"). Spróbuj go wyłączyć w opcjach wogifikacji. |
Jeddite |
Podziałało! Dzięki! |
rafal160 |
przy zainstalowaniu jak wybieram język i English to wyznakuje błąd więc o co chodzi ? |
Irhak |
A kraj to Stany Zjednoczone? |
Jeddite |
Witam. Otóż mam problem z edytorem map WoG. Wypakowałem plik, kliknąłem na H3WMapEdPatch, wszystko było OK, lecz gdy wszedłem na edytor to pojawiło mi się, że program przestał działać i się zamknął. Ta czynność powtarza się za każdym razem kiedy uruchamiam edytor. Co jest nie tak? |
AmiDaDeer |
Cytat: Nie rozumiem.gdy wszedłem na edytor to pojawiło mi się, że program przestał działać i się zamknął. Na poważnie - co masz zainstalowanego? Edytor map ma to do siebie, że nie z każdym modem działa i potrzeba kolejne patche instalować. |
Jeddite |
Ja mam WoG PL, Polskie Czcionki, NU, Portrety, FU 2.0 stare. |
AmiDaDeer |
Ściągnij stąd odpowiednie patche. |
Jeddite |
Właśnie zainstalowałem tego patcha i mi wyskoczyło że program przestał działać |
AmiDaDeer |
Liczba mnoga. Serio, tu jest więcej niż sam początek strony. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 72 - 73 - 74 ... 116 - 117 - 118 |
temat: [przyklejony] Mam problem z WoGiem | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel