Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 65 - 66 - 67 ... 81 - 82 - 83 | |
heros271 |
Jak da się łatwo wprowadzić? A, obecnie mam pewien problem (siostra mi usunęła niektóre pliki. Muszę sobie ściągnąć WoGa w szkole, bo w domu net jest limitowany...). Więc nie mogę sprawdzić poprawności tego, jak połączyłem rzeczy dot. chłopa i pikiniera: ZVSE !#MA:A139/3; [atak] !#MA:D139/4; [obrona] !#MA:P139/6; [życie] !#MA:E139/2; [obrażenia maksymalne] !#MA:M139/1; [obrażenia minimalne] !#MA:S139/4; [szybkość] !#MA:N139/0; [liczba strzałów] -> Nie wiem, czy poprawnie !#MA:C139/6/50; [koszt] !#MA:G139/14; [przyrost] !#MA:A0/5; [atak] !#MA:D0/5; [obrona] !#MA:P0/9; [życie] !#MA:E0/3; [obrażenia maksymalne] !#MA:M0/2; [obrażenia minimalne] !#MA:S0/4; [szybkość] !#MA:N0/0; [liczba strzałów] -> To, co poprzednio !#MA:C0/6/65; [koszt] !#MA:G0/14; [przyrost] !#UN:T0/0/0/139; ** Chłop na 1 poziomie w Zamku !#UN:T0/0/1/0; ** Pikinier na 1 poziomie w Zamku !#MA:U139/0; ** Przynależność Chłopa do Zamku !#MA:O139/0; ** Możliwość ulepszenia Chłopa do Pikiniera !#VRz842:S^Płaci podatki.^; ** Podatki !#UN:G1/139/2/z842; !#TM15:S1/999/1/255; !?TM15; !!DO150/0/155/1:P; !?FU150; !!OW:C?y1; !!HEx16:O?y2; !!DO151/0/6/1&y1=y2:Px16/y2; !?FU151; !!HEx1:C0/x16/?y1/?y2; !!VRy3&y1=139:Sy2*2; !!VRy3&y1<>139:S0; !!OW:Rx2/6/dy3; EDIT Problem z wstawieniem kosztu rozwiązany dzięki temu postowi: http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=29549 |
Dragonar |
Cytat: Skoro jest 0 strzałów, możesz usunąć te linijki.!#MA:N139/0; [liczba strzałów] -> Nie wiem, czy poprawnie !#MA:N0/0; [liczba strzałów] -> To, co poprzednio A poza tym, myślę, że chyba skrypt jest dobry... |
heros271 |
A wypróbowałby ktoś? |
Lyokoheros |
A czy dałoby się zrobić taki skrypt by żywiołak kosmosu(po którymś poziomie, albo za sprawą artefaktu) przyzywał ulepszone wersje żywiołaków? Albo by artefakt na końcu tygodnia ulepszał wszystkie jednostki w armii bohatera? |
Altair |
To kto tam co chciał? Bo się trochę pogubiłem. |
heros271 |
Maciej: Żywiołak kosmosu przywołuje jednorazowo (w czasie bitwy) żywiołaki. Artefakt na początku tygodnia ulepszający jednostki. Ja: W związku z uszkodzonymi plikami WoG i ograniczonym transferem danych proszę o przetestowanie skryptu na modyfikację pikinierów i chłopów połączoną z wstawieniem chłopów do zamku.(2 moje posty temu) |
Drwal |
Altair: To kto tam co chciał? Bo się trochę pogubiłem. Ja: Bardzo prosiłbym o skrypt, który dawałby jednostce umiejętność wskrzeszania w demony jak Czarci Lord. Szukałem tego dość długo, ale niestety nie znalazłem, a jest mi to niezbędne do FU 2. Z góry bardzo dziękuje. |
Lyokoheros |
Heros271, nie chodzi mi o to by jednorazowo przywoływał żywiołaki(skrypt na ulepszonych dowódców, dzięki któremu może przyzywać żywiołaki(kilka razy) już istnieje, to jedna z opcji wogifikacji), tylko by zamiast ich podstawowych wersji przyzywał ulepszone formy(burzy, lodu, energii, magmy), ale od któregoś poziomu lub po otrzymaniu odpowiedniego artefaktu. |
satyr64 |
Czy jest jakaś możliwość dodania budynku do zamku ? Chodzi mi o Fortyfikacje do miasta Zamek . To miałoby wyglądać tak : Cytadela -> Fortyfikacje -> Zamek . |
Irhak |
ERM Master ;): To kto tam co chciał? Bo się trochę pogubiłem. Ja bym tylko prosił o taki fragment skryptu, który daje jednostkom bohatera posiadającego konkretny artefakt (łączony) odporność złotego golema, a samemu bohaterowi konkretną zdolność na master ;) |
Dragonar |
Satyr64: Raczej nie ma, nigdy nie widziałem modyfikacji, która dodawałaby zupełnie nowy budynek do miasta...
Czy jest jakaś możliwość dodania budynku do zamku ? Chodzi mi o Fortyfikacje do miasta Zamek . To miałoby wyglądać tak : Cytadela -> Fortyfikacje -> Zamek . |
Irhak |
eee... a NU? niby dodaje nowy... tyle, że jest ukryty... ;P |
Trith |
Niby coś dodaje, ale technicznie to raczej nie jest budynek. Ale nie powiem, co to w takim razie jest, bo na skryptach ERM się nie znam. |
Acid Dragon |
Jest to symulacja budynku - jest, ale go nie ma :P |
witchking |
Witam szukam skryptu który dodawał by jednostce zaklęcia wskrzeszenia. Znalazłem taki watek na forum i wtedy nie było rozwiązania.Ale to było dwa lata temu może coś się zmieniło. Drugie pytanie dotyczy skryptu który za każdego posiadanego w armii gryfa daje bonus pikiniera np do ataku. Da się zrobić by jednostka dawała plusy do umiejętności bohatera. Na przykład do nekromancji? Z góry dziękuje |
Altair |
Cytat: Witam szukam skryptu który dodawał by jednostce zaklęcia wskrzeszenia. Znalazłem taki watek na forum i wtedy nie było rozwiązania.Ale to było dwa lata temu może coś się zmieniło. Cóż... szukałeś nie tam gdzie trzeba. :) http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=43145 Cytat: Drugie pytanie dotyczy skryptu który za każdego posiadanego w armii gryfa daje bonus pikiniera np do ataku. Da się zrobić by jednostka dawała plusy do umiejętności bohatera. Na przykład do nekromancji? Co do bonusu (do ataku) pikiniera to jaki miałby być ten przelicznik? 99 pikinierów ma dodawać 99 do ataku? To byłaby chyba lekka przesada. Jeśli chodzi o plusy do umiejętności bohatera to oficjalna dokumentacja 3.58f milczy na ten temat. W dodatku tablica umiejętności jest "zablokowana" przed modyfikacjami. Podejrzewam, że w jakiś sposób dałoby się pewnie przypisać istniejące premie innych artefaktów. |
witchking |
Liczyłem na ogólny przykład z tą premią potem do ewentualnego dostrojenia. Dzięki za link:) |
Lyokoheros |
A czy ja mógłbym też dostać skrypt, o który prosiłem?(względnie dowiedzieć się, że to niemożliwe) |
Shin0bi |
To ja dołącze się do prośby witchkinga (choć trochę zmodyfikowanej) i bardzo proszę o skrypt na specjalność bohatera, która sprawiałaby, że ów bohater (w tym przypadku Orrin) dostawałby +1 do ataku za każde 50 chłopów w swojej armii. Edit: Aha, i drugie pytanie. Jak powinien wyglądać następujący skrypt: Bohater 1 (należący do gracza czerwonego) wchodzi na określone pole. Bohater 2 z gracza niebieskiego zmienia przynależność na czerwonego. Bohater 1 zmienia przynależność z czerwonego na niebieskiego. Z góry dzięki za pomoc. |
Kuririn |
Ja mam pytanie do mistrzów zmiany jednostek niestrzelających na strzelające, jest jakaś możliwość? Wykonawcom nowego gaju udało się i to się chwali, lecz dla takiego szarego gracza jak ja jest to wykonalne? Jakieś wskazówki? Po rozmowie z Acid Dragon to jest wykonalne w erm, wiec proszę mistrza Altair'a o napisane takiego skryptu oczywiście jakby nie był to problem :) z góry dzięki. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 65 - 66 - 67 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel