Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyklejony] Mam problem z WoGiem komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 63 - 64 - 65 ... 116 - 117 - 118 | |
avatar |
Przestrszyłem się! |
007bonio |
Witam, Jak działają pogróżki potworów? W trakcie walki nic się nie dzieje? Co mam zrobić aby to działało? PS : wcześniej zaznaczyłem opcje,, włącz pogróżki potworów,, |
avatar |
Pogróżki pojawiają ci się w oknie dialogowym przed każdą walką. To tylko zabawne randomowe historyjki i nie wpływają w żaden sposób na grę. |
Irhak |
A nic Ci się nie pojawia jak je atakujesz na mapie przygody? Takie angielskie teksty, które prawdopodobnie będą niedługo przetłumaczone na polski i już będą miały inną nazwę? ;P |
vinius |
Przy okazji pragnę dodać, że pogróżki przed walką to pomysł żywcem ściągnięty z King's Bounty 2. Dziękuję. |
007bonio |
OK juz działa |
Kirke |
Mam taki problem gdy chcę załadować 2 misję kampanii Mutare wywala mi grę i pisze problem z wog .exe o co kaman ?? kilka savów i mam i za każdym razem tak samo :/ wywala po tym okienku z wogifikacją niezależnie co kliknę |
Król Cieni |
Witam wszystkich. Nie wiem, czy był tu już poruszany mój problem, nie przeglądałem całego forum. Otóż po ściągnięciu, rozpakowaniu, zmianie ustawień językowych itd uruchamiam plik install.exe i po wyborze języka zostaję przez dziewięć wyskakujących okienek uprzejmie poinformowany "The next WoG File: main1.wog is broken" i tak dalej ze wszystkimi plikami. Po przeleceniu przez wszystkie okienka z komunikatami okna instalacji pokazują się dalej normalnie, po czym w momencie otwarcia właściwego okienka, w którym gra się instaluje pokazuje mi się jeszcze błąd "Cannot open file E:\Program Files\3DO\Heroes of Might and Magic® III\InstallWoG\H3bitmap.txt". Po kliknięciu OK niby wszystko jest w porządku, ale pasek instalacji stoi na 0% i niezależnie od liczby użytych przekleństw/gróźb słownych/ciężkich przedmiotów/czarów Armageddonu nie ma zamiaru się ruszyć. Dodam, że pliki ściągnąłem z http://www.wog.acidcave.net/download.php, grę HoMM 3 mam oryginalną, wszystko rozpakowywałem w WinRarze. Proszę o pomoc. |
vinius |
Zainstalowałeś dodatek SoD? |
Król Cieni |
Mam Golden Edition. Jest tam AB i SoD. |
Irhak |
A ja jeszcze spytam dodatkowo... a ile czasu czekałeś aż się ruszy? 5 -10 sekund czy minut? ;) |
Król Cieni |
W tym momencie będą jakieś trzy i pół godziny. |
Acid Dragon |
Jedyne, co mi przychodzi do głowy to ten znaczek ® w nazwie katalogu. Spróbuj jeszcze raz zainstalować H3, ale upewnić się, że ścieżka instalacyjna zawiera wyłącznie angielskie litery i/lub cyfry. Przy okazji dobrze by było, jakby ścieżka instalacyjna dla plików WoGa (w sensie - miejsce gdzie je umieściłeś i rozpakowałeś) także nie zawierała polskich lub innych znaków. |
satyr64 |
Z tym nie otworzeniem pliku to jest mały problem ... Rozwiązanie : Jeżeli instalujesz Wog to instaluj go na dysku (Heroes 3 i wog nie mogą mieć osobnych folderów) wtedy ułatwi Ci to może sprawę . |
Król Cieni |
Aciddragon: Dzięki, rzeczywiście chodziło o (r). Usunąłem z nazwy folderu i się zainstalowało :D. |
Król Cieni |
Ehhh... Teraz po uruchomieniu z pliku h3wog wyświetla się błąd "Unexpected Program Termination" o treści: "Initialization failed!". |
Acid Dragon |
Taki błąd pojawia się w przypadku braku odnalezienia plików SoD przez WoG. Wydaje mi się, że popełniłeś błąd. Ja nie mówiłem o tym, żebyś usunął znak ® ze ścieżki, ja mówiłem, żebyś zainstalował Heroes III do nowego katalogu, w którym znaku ® w ścieżce nie ma. To, co prawdopodobnie się stało, to, że Heroes III masz teraz zainstalowane ciągle w katalogu: "Heroes of Might and Magic® III" a WoGa masz w katalogu: "Heroes of Might and Magic III" ALBO też na odwrót. w każdym razie w dwóch różnych katalogach. Mogę jeszcze raz powtórzyć to samo, może dokładniej: Zainstaluj jeszcze raz Heroes III, a podczas instalacji zamiast klikać tylko "dalej" upewnij się, że instalujesz grę do katalogu (tudzież całej ścieżki), w którym nie ma znaczka ® lub polskich znaków. Dopiero potem próbuj zainstalować WoGa. |
Drwal |
Mam problem z siedliskami. Otóż gdy podmieniam jakieś siedlisko na mapie przygody w grze często te siedlisko jest ucięte, niepełne. Wnioskuje przez to, że podmieniając te defy trzeba wziąć coś jeszcze pod uwagę. Bardzo proszę o jakąś poradę z tym związaną. |
Irhak |
hmm... zapewne chodzi o pliki msk i msg... jest opcja robienia ich dodatkowo w (bodajże) DefToolu... |
Dragonar |
Zła paleta lub brak odpowiednich plików *.msg i *.msk... Jeżeli podmieniamy jakiś budynek to najłatwiej jest nie zmieniać rozmiaru bitmapy, wtedy jest mniejsza szansa na pojawienie się błędów. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 63 - 64 - 65 ... 116 - 117 - 118 |
temat: [przyklejony] Mam problem z WoGiem | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel