Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 78 - 79 - 80 ... 162 - 163 - 164 | |
Artov |
Zrobiłem takie oto 3 przykłady kosyniera oparte na chłopie Niby prawie takie same ale jednak: http://img10.imageshack.us/img10/1272/kosynier.png Który z nich najlepiej wygląda??? |
AmiDaDeer |
Najlepiej - zdecydowanie pierwszy. |
Irhak |
Wg mnie 3 (choć trochę się zastanawiałem czym się różni V.1 od V.3) |
avatar |
Ma jedną nóżkę bardziej :) |
Artov |
V.3 ma metalowe ochraniacze na ramionach - i tyle |
Trang Oul |
1. Chłop to chłop, nie zbrojny. |
Trith |
Wykonałem "żeńską odmianę żyw. umysłu oraz magii". Żeby nie było, że nie chcecie ściągać w ciemno, to zamieszczam jeszcze taki, taki i taki screen. |
Archol |
Trang Oul, próbowałem podmienić kilka plików def. z jednostkami wszystko poszło tak jak opisałeś, włączyłem grę i nic się nie zmieniło . Czym to może być spowodowane? Miałem Zainstalowanego Woga, a z Update miałem; -nowy wygląd jednostek 8 poziomu -nowe pola bitewne -czcionki -Nowe ulepszenia Acida -spolszczenie Mam Heroes 3 Złota Edycja |
Dragonar |
Archol: Może nieprawidłowo nazwałeś plik *.def? Może niepoprawnie nazwałeś program SimpleLod lub umieściłeś go w złym miejscu? Proponuję sprawdzić jeszcze raz nazwę pliku i programu.
Czym to może być spowodowane? |
Artov |
Haha! W końcu udało mi się stworzyć moją pierwszą jednostkę! Nazywa się <uwaga> symbiot i na razie zrobiłem tylko defa na polu walki Żeby nie było zamieszczam dwa screeny: http://img641.imageshack.us/img641/6641/sreen.jpg http://img532.imageshack.us/img532/3630/sreen3.jpg Proszę o ocenki (bierzcie pod uwagę, że to mój pierwszy def.) Download def.: http://www.upik.pl/index.php?id=9fc53f7b3daab292e66238a850e8e8b2411 |
AmiDaDeer |
Cytat: Ależ proszę bardzo: jednostka miesza się z innymi, jest nieco za duża i stylistycznie mi zupełnie nie pasuje do gry.
bierzcie pod uwagę, że to mój pierwszy def. |
avatar |
Będę mniej krytyczny: przede wszystkim jest ciut za duża (w grze nie sprawdzałem) |
Dragonar |
Hobbit - tylko go zniechęcasz. :P Jednostka oryginalna, nieco za duża... Animacje dziwnie wyglądające, ale jak na pierwszy *.def to nieźle. ;) |
Artov |
Mam pytanie. Nie wiem - może już było, ale jeśli tak to je przeoczyłem Jak zmienić nazwę jednostki? Chodzi mi o to, że np jeżeli podmieniam defa ducha na defa śmierci (ściągniętego z internetu) to żeby w grze ta jednostka nie nazywała sie duch tylko śmierć. Może to proste, ale trudno Proszę o odpowiedź. EDIT:Dzięki Ginden. A tak przy okazji czy może mi ktoś podać nazwę pliku bmp z obrazkiem rozbójnika no i dzika (nawet nie czuje kiedy rymuje) w oknie bohatera? Przeszukałem cały H3bitmap.lod i nie mogę go znaleźć |
Ginden |
Plik zcrtraits.txt? |
Trang Oul |
Chodzi o portrety? Nie ma pojedynczych, wszystkie są w jednym defie (nie bmp). Małe są w cprsmall.def, a duże w twcrport.def. |
Artov |
Dzięki Trang Nudziło mi się trochę więc zrobiłem coś takiego (0% szans na animację, wiem) Ale mimo (?mumio?) wszystko i tak wygląda w porządku |
ziomal121 |
Ładna sklejka. |
Dragonar |
Nowa konwersja - Krwawy Paladyn, czyli szkielet z MM7. ;) Plik *.def do pobrania TUTAJ. |
Artov |
O wielki Władco Smoków! Dzięki ci składamy za całkiem fajną jednostkę! Mogłaby być jako trzecie ulepszenie dla szkieletu. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 78 - 79 - 80 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel