Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 76 - 77 - 78 ... 162 - 163 - 164 | |
Ginden |
Cytat: Obie strony powinny mieć zmienione pliki, gdyż jeśli mieć ich nie będą, to przy starciu graczy gra popełni samobójstwo. :P
w trybie MP. |
technodyd |
Dzieki serdeczne, akurat weekend idzie to bedzie troche czasu zeby sie w tym ogarnac... pozdrawiam edit: 1. czy te pliki sie czyms roznia? wszystkie 3 wygladaja tak samo...musze zedytowac wszystkie 3 naraz? 2. wiem jak edytowac pliki, to prosta sprawa... ale jak sprawic zeby heroes widzial te zmiany>? mam je w jakis sposob wsadzic z powrotem w plik lod czy co....?? edit 2: OK, rozumiem ze do tego sluzy program SIMPLELOD. Jak na razie chyba wszystk ogra. |
Dragonar |
Cytat: Wszystkie są dokładnie takie same.1. czy te pliki sie czyms roznia? wszystkie 3 wygladaja tak samo...musze zedytowac wszystkie 3 naraz? Cytat: Umieścić pliki *.txt w Data, albo podmienić łatką *.wog.
2. wiem jak edytowac pliki, to prosta sprawa... ale jak sprawic zeby heroes widzial te zmiany>? mam je w jakis sposob wsadzic z powrotem w plik lod czy co....?? |
Dragonar |
Konwersja z MM8, tym razem nową metodą, dzięki czemu jednostki z MM wyglądają znacznie lepiej. Oto nieumarły łucznik: ZOBACZ Plik *.def można pobrać TUTAJ. Jeżeli chcemy uniknąć crashu podczas strzelania jednostki, podmiana za wulkanicznego lub arktycznego strzelca. |
Drwal |
Rzeczywiście ładnie wygląda ten łucznik, możesz powiedzieć Dragonarze, co to za nowa metoda? |
Dragonar |
Wybranie pewnej opcji w IrfanViewie, a potem nużące zmienianie tła czarnego na cyanowe w każdej klatce. Strasznie długo trwa, ale tutaj widać różnicę. :) |
Haregar |
Piękny łucznik, gratuluję! A pomyśleć, że kilka lat temu mało kto się brał za robienie jednostek z pełną animacją, a jak już to albo liczył na troszkę szczęścia albo miał zapewnione, że jego kreatura będzie zaakceptowana. :) Słyszałem o IrfanView, rzeczywiście widać różnicę. Jeszcze coś, czy wszystkie klatki animacji wziąłeś od MM8? Dalej mimo że długo siedzę w temacie HoMM3 coś mi nie gra - przecież nie może być w might and magic dokładnie tyle animacji co w HoMM3! No, jeśli się mylę to dobrze, ale oświeci mnie ktoś? |
Dragonar |
Tak, wszystkie klatki są z MM8. W MM są wszystkie animacje jednostki, prócz obrony. W to miejsce wstawiam animację najechania myszką albo kawałek animacji ataku, jeżeli takowy pasuje, np. przy krasnoludzie podnoszenia topora jak najbardziej. |
Haregar |
A nie możesz jakoś fajnie ustawić czy poddać obróbce dajmy na to tego krasnala tak, aby z postawy neutralnej mógł przybrać jakąś obronną? Albo wymieszać go z inną jednostką, tj. podstawić szkielet innej jednostki i grafikę swojej? |
Dragonar |
Musiałbym całkowicie zmienić jednostkę, żeby inaczej układała ręce i broń, a to już dla mnie za trudne. Mówiłem już, że nie mam talentu do grafiki? :P |
Dragonar |
Tym razem zrobiłem konwersję człowieka z miotaczem z MM7. Nie wykorzystałem nowej metody konwersji, ale chyba nie jest źle. Jednostka nadawałaby się na dowódcę Niebiańskiej Kuźni... Plik *.def do pobrania TUTAJ. |
Drwal |
Dragonarze, pytanie chyba do Ciebie, bo wiem że to kiedyś robiłeś:D. Otóż tak jak Ty odwróciłem kolory jednej jednostce(pamiętasz jeszcze swojego kwasowego feniksa?). Niestety oprócz samej jednostki, kolor zmieniło same tło. Masz na to jakiś sposób? Czy zmieniasz tło każdej klatki po kolei? Oczywiście pomoc innych mieszkańców Groty także mile widziana.:) |
Mitabrin |
Ale przecież w H3deftool można zrobić tak, by tłem był inny kolor niż cyan... |
Haregar |
Dragonar, nieźle. :) Co prawda zacząłem robić jego animację, ale widać żeś mnie ubiegł, heh. Też myślałem o nim jako na dowódcę Forge. Jak go nazwiesz? Może "Założyciel" ? |
Drwal |
W końcu skończyłem moją pierwszą jednostkę. Nie jest jakaś piękna, zwykła przekolorowanka: Plik *.def można ściągnąć tutaj (RS) i tutaj (upik) |
Mitabrin |
Nawet ładna, tylko czemu musiałeś wrzucić ją na Rapida? Nie lepiej używać jakiegoś szybszego serwisu jak np. Upik? |
Drwal |
Jasne że zdecydowanie lepiej Mitabrinie, już wrzuciłem na inny serwer.:) |
Ginden |
A gif? *tak, męczy o gifa, bo nie chce ściągać x jednostki w ciemno* |
Drwal |
http://i46.tinypic.com/2hd35zs.gif Wedle życzenia Ginden. Pokazałem tylko animacje ataku, mam nadzieje że wystarczy. |
Trith |
Ten feniks kicha! Ptasia grypa!... A tak na poważnie: Czy to konwersja do formatu *.gif zepsuła jakość? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 76 - 77 - 78 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel