Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7 ... 41 - 42 - 43 | |
Dragonar |
Wow, menu jest całkiem niezłe. :) Jeżeli je skończysz, na pewno zostanie dodane. ;) Czy ten kolor w palecie ma na pewno wartość: 0, 255, 255? Czy paleta na pewno ma 256 kolorów? Może jest kilka podobnych do siebie kolorów przezroczystości? |
Akolita |
OK Dragonarze, skończę to menu, ale nie potrafię przerobić tej animacji z logiem WoG. Jeśli je przerobisz, to będzie dobrze. Menu będzie dzisiaj wieczorem lub jutro. |
Dragonar |
A wiesz, że są potrzebne dwie wersje językowe? :P |
Akolita |
Czemu? |
Dragonar |
Grove jest w wersji polskiej i angielskiej. Muszą być albo obie wersje, albo sama angielska chociaż... |
Akolita |
Hmmm... polskie ikony będą prawdopodobnie jutro, a angielskie... później, może w niedzielę. Jednak co z tym animowanym logiem WoG-a? Nie potrafię edytować plików *.SMK. |
Dragonar |
Coś się chyba wymyśli... |
Akolita |
To dobrze. Ja już powoli kończę polską wersję. Jutro o 20:00 będzie możliwy do ściągnięcia. |
Dragonar |
Ale nie tutaj - e-mail proponuję. ;) |
Akolita |
Dobrze. Podaj e-maila. |
Ginden |
A do czego służy link do profilu, zamaskowany jako nick osoby? |
Akolita |
Aha, sorry. EDIT: No to prezentuje kolejny screen: http://img24.imageshack.us/img24/9468/kolejneto.png |
AmiDaDeer |
Mówiąc szczerze to wyglądałoby to o niebo lepiej bez tych wklejonych - za przeproszeniem - na chama postaci. |
Akolita |
No to tyle. Jutro około 20:00 menu będzie gotowe. Tylko jak mam go wysłać Dragonarze: w postaci plików *.PCX i *.DEF czy w postaci pliku *.WOG ? |
Ginden |
Powiem to tak... To jest brzydkie. Porównaj to z oryginalnym H3, lub też z WoGiem i zastanów się, gdzie tkwi różnica. Podpowiem, że nie tylko w kolorystyce. |
Dragonar |
Ten najnowszy obraz zdecydowanie się nie udał - razi w oczy, za jasny. Mamy do tego inne, ciemniejsze tła. ;) Pliki które mają pójść do H3BITMAP.LOD przyślij w BMP, a to co do H3SPRITE.LOD, w plikach *.def oczywiście. Można wiedzieć skąd masz takie ładne napisy "Heroes of Might & Magic III" oraz "In The Wake Of Gods"? Przydałyby się do zrobienia reszty teł. Jeżeli możesz też je przyślij dodatkowo... |
Akolita |
A więc więcej poprawek. Menu w takim razie będzie w sobotę, dlatego, ponieważ nie mam za wiele czasu. Napis Heroes 3 wyciąłem z loga menu Armegeddon's Blae, a napis In the Wake of Gods wziąłem... z komnaty WoG a Kwasowej Grocie. EDIT: Zaraz, zaraz... pliki z H3BITMAP, LOD są w *.PCX. Mam Ci wysłać w *.BMP? |
Dragonar |
Nie, nie chodziło mi o to, żebyś poprawiał to tło do wyboru scenariusza, nany zupełnie inne. Samo menu wystarczy. To tak jakby nie są PCX. Tzn. chyba są, ale do BITMAP.LOD wrzuca je się w formacie BMP. ;) Skoro już masz te napisy wycięte, je też wyślij. :) |
Akolita |
Dobra. Wysyłam Ci to, co mam. Napisy też. EDIT: Plik wysłałem. Miłej pracy ;-) EDIT 2: Jak postępy w tworzeniu miasta? |
hugo |
I co dalej Grove ?? kiedy wyjdą kolejne jednostki ?? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7 ... 41 - 42 - 43 |
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel