Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 73 - 74 - 75 ... 162 - 163 - 164 | |
Mitabrin |
Ok, ostatnio nikt nie zamieszczał żadnych swych jednostek, więc ja zamieszczę swoją: można ją pobrać tutaj Wiem, że to nic specjalnego, ale jest to niedokończona wersja bezgłowego jeźdźca, którego robiłem bardzo dawno temu (w czerwcu), robiłem go stopniowo i po zabraniu głowy robię wersję z peleryną (a później z inną zbroją), ale gdy ostatnio oglądałem tą pierwszą wersję to pomyślałem, że szkoda by było zmarnować to co zrobiłem, więc zamieszczam go tutaj. :3 |
Dragonar |
Plik *.def ulepszonego Ognika, czyli Błędnego Ognika do pobrania TUTAJ. |
Sandro17 |
Jak by ktoś na serio robił to miasto to bardzo dziękuję. Przyda się do mojej kampanii,, Przylądek ostatniej nocy" |
Dragonar |
Chciałem spróbować "zripować" jakąś jednostkę z HoMM2. Niestety wszystkie jednostki mają zniekształcone klatki animacji. Oto przykład: Czy da się wyciągnąć jednostki z gry bez tych kresek? |
Chmiel |
A nie prościej użyć tej koszernej strony? |
Dragonar |
Dzięki. :) Tylko szkoda, że wszystkie klatki jednostek nie są równej wielkości - to znaczenie ułatwiłoby sprawę... |
Sir Jako |
Niedawno przeglądałem wszystkie prace od początku i natknąłem się na ciekawą. Jej wykonawcą jest Szarak praca ta znajduje się na 10 stronie i teraz mam kilka pytań dotyczących tej pracy. Po pierwsze: Czy ten smok ma pełną animację? Po drugie: Czy ma zrobiony def? Po trzecie: Czy mogę go(Defa) dostać na maile? Po czwarte niezwiązane ze smokiem: Czy ktoś umie dodawac jednostki, a jak tak to czy powiedziałby mi jak, a najlepiej poinstruował przez GG mój numer to 13364151. Z góry dzięki. |
Altair |
Dlaczego nagle wszyscy chcą robić animacje jednostek? ;P |
Trith |
Bo im się nudzi. |
Mitabrin |
A wolisz, by cię męczyli o skrypty ERM? :3 |
Altair |
A mnie się wydaje, że to za WASZĄ sprawą. Czyż nie? ;) |
Mitabrin |
Widzisz - Dzięki nam masz spokój. :3 |
Dragonar |
Nadeszła era pełnych animacji! Nawet jeżeli jest to krzyżykowy ognik z mąki i wody, czy pięcionożny jednorożec to i tak w każdym razie są to pełne animacje. ;) Dobrze, że powstaje coraz więcej nowych animacji - przynajmniej takie coś można wsadzić do gry... Altair: Naszą, tzn. czyją? :P
A mnie się wydaje, że to za WASZĄ sprawą. Czyż nie? ;) |
Goldenraz |
Teraz trzeba poczekać na erę pełnych modeli 3D nowych jednostek ;) |
Mitabrin |
<Spogląda na kaczego golema Tritha...> Właśnie Trithcie - pochwal się swym tworem... :3 |
Trith |
Dobra, niech ci będzie. :P Kaczy golem - model jest bardzo prosty, żadnych dodatkowych efektów specjalnych, ale przynajmniej jest pełna animacja. Do pobrania na stronie Mitabrina. |
AmiDaDeer |
Jakby kogoś interesowały niedokończone animacje (choć działające), to na tej samej stronie Mitabrina można znaleźć Pajaca Werszyn Alfa wraz z jego ulepszeniem. |
Ginden |
Wieczny obserwator pochodzi z kłiksilwera... Mówiąc do rzeczy, kto chciałby zagrać kaczym golemem? |
Dragonar |
Ja! Zawsze można zrobić miasto-farmę. ;P |
AmiDaDeer |
Albo Miasto Wariatów. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 73 - 74 - 75 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel