Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyklejony] Mam problem z WoGiem komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 47 - 48 - 49 ... 116 - 117 - 118 | |
DyMeKsS |
Jak to sie mówi: "mówisz i masz" (nie ukrywam ze troszke czasu mi to zajelo i chcialbym pograc w tego moda, bez takich rpzeszkód) >>>> http://img15.imageshack.us/img15/8350/wogl.jpg <<<< |
Dragonar |
Zrobione. :) Zainstaluj TĘ łatkę. Pliki instalacyjne w dziale Download FU zostały zmienione na bezbłędne*. Wszystko powinno już działać jak trzeba. Jestem pewny, że musiałeś włączyć jakąś opcję WoG zmieniającą statystyki jednostek - były takie... Jeszcze raz pytam - u kogoś jeszcze występuje ów błąd? * - nie miały błędu, lecz bardziej ustabilizowałem statystyki, aby działały nawet, jeśli ktoś zainstaluje inny mod. |
DyMeKsS |
nom wszystko smiga tak jak powinno dzieki za poprawke :))) <lubi> |
Úlairë |
Podczas instalacji WOG'a wyświetliły mi się następujące informacje: Installing WOG… List index out of bounds (183) Warning: Instalator nie może znaleźć rekordu WOG lub SoD w Twoim rejestrze. Zainstalowałem wcześniej oryginalnego HOMM III - Złotą Edycję. Następnie po dłuższym czasie instalacja przebiega normalnie, w folderze są pliki z Wog' iem, a le nie działa mi edytor MAP WOG'a, a mianowicie komputer go nie widzi. W ogóle nie odczytuje mi map. Co mam robić ? |
Acid Dragon |
Cytat: Podczas instalacji WOG'a wyświetliły mi się następujące informacje: Installing WOG… List index out of bounds (183) Warning: Instalator nie może znaleźć rekordu WOG lub SoD w Twoim rejestrze. Cóż - znaczy to, że coś jednak przebiegło nie tak. Trudno zdefiniować co. Komunikat mówi, jakoby instalator nie znalazł wpisu do rejestru, który powinien być obecny po prawidłowo zainstalowanym HOMM3. Istnieją więc dwie przychodzące mi do głowy możliwości - - albo instalacja H3 nie była całkiem kompletna i tych rejestrów faktycznie nie ma (i należy spróbować zainstalować grę jeszcze raz, koniecznie pamiętając o jej wcześniejszym odinstalowaniu) - albo też jakiś program uniemożliwia instalatorowi WoG odczytanie rejestru. Na czas wszelkich instalacji dobrze jest wyłączyć wszystkie programy działające w tle, przede wszystkim skaner antywirusowy, a także coponiektóre zbyt agresywne firewalle. |
Úlairë |
Nie pomogło. Zainstalowałem na nowo HOMM III wcześniej wyłączając wszelkie programy antywirusowe. |
nicolas |
Próbuję zainstalować z tej stronki nowe obiekty. Niestety nie działają mi. Może ktoś sprawdzić u siebie czy mu działają i opisać krok po kroku jak to zrobił? |
Trang Oul |
U mnie działa. Pobieramy ten plik. Wypakowujemy Winrarem, plik .wog wrzucamy do Heroes III/Update, zmieniamy ustawienia regionalne na angielskie/USA i uruchamiamy H3wUpd.exe. P.S. Do NU zrobiłem AŻ 1 siedlisko i nie przypominam sobie, żebym je udostępniał komukolwiek poza Acidem... @Acid: Z drugiej strony WoG Team też pożyczył obiekty z innych gier bez pytania :) . |
Acid Dragon |
Ja swojego też nie :P. Aczkolwiek są odpowiednie creditsy (podanie źródła), więc myślę, że można to autorowi wybaczyć. Ostatecznie to tylko patch z obiektami, a nie jakiś mod, czy podpisanie się pod czyjąś pracą. |
nicolas |
Ech.. nie działa. :( Tak jak opisałeś "Trang Oul" to ja cały czas robiłem. Po instalacji mi gratulowało i to wszystko. Jak nie widać zmian tak nie widać. Czy coś w opcjach WOG'a trzeba zaznaczyć, odhaczyć, a może jeszcze co innego trzeba dodatkowego zrobić? |
Dragonar |
A może sprawdź edytor map WoG? Może obiekty są dodane jako puste? |
nicolas |
No więc... z tego co zauważyłem to po zainstalowaniu tych nowych obiektów doszły jakieś nowe mapki z krzaczkami. Przypuszczam, że to przez ruskich zrobione. Stąd te krzaczki, ale mniejsza z tym. Na nich te nowe obiekty działają. Co ciekawe, mimo, że mają własne erm można je przerabiać z skryptami WOG'a. :) Wie ktoś który to plik z gotowym skryptem? Czy można to przerobić z mapkami z Armageddon i z Shadow of Death zastępując dany plik np. z nazwą mapki? Czy to tylko działa z mapkami WOG'a? |
Sandro17 |
Gdy próbuje robić losową mapę edytor .m do WOGa zawiesza mi się |
Altair |
I nic dziwnego generator "nie lubi" takich modyfikacji. |
Úlairë |
Edytor działa..dzięki za pomoc. |
pira54 |
Witam jestem nowy i może to zabrzmieć śmiesznie dla niektórych ekspertów mianowicie chodzi mi o to jak ustawić żeby przykładowo Santa Gremlins można było kupić w fortecy . |
Micki |
Trzeba skrypt napisać. Patrz tu. |
pira54 |
A MÓGŁ BY KTOŚ PODESŁAĆ LINKA Z GOTOWYM PLIKIEM KONFIGURACYJNYM BO MÓJ KUZYN POUSTAWIAŁ COŚ I MIAŁ NORMALNIE TE RZECZY CHODZI MI O MIASTO PRZEROBIONE I JEDNOSTKI PRZYKŁADOWO WŁAŚNIE TE SANTA GOBLISNS a ustawiał to w trybie zwykłej rozgrywki przed wybraniem mapy i zamku tam ma te wog options i mozan wgrac plik co odrazu ustawia wszystko. ma ktoś dobrze ustawione to wszystko ? ;] |
Altair |
Oto skrypt na to: ZVSE !#UN:T2/0/1/173; |
pira54 |
może to zabrzmi głupio ale gdzie umieszcza sie te komendy skryptów ? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 47 - 48 - 49 ... 116 - 117 - 118 |
temat: [przyklejony] Mam problem z WoGiem | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel