Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Edytor scenariuszy komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 | |
Lord Pawello |
Edytor do WoGa nazywa się H3WMAPED.EXE - jest w głównym katalogu z grą, jak reszta edytorów :) . |
Tilogour |
Otwórz dowolną mapę w edytorze map WoG, to będzie ci domyślnie otwierać z tego edytora :) . |
Alistair |
Czy jest możliwość umieszczenia wybranego przez siebie artefaktu w np. okrętach lub skrzyniach? W edytorze niektóre elementy mają swoje właściwości, które można zmienić, ale skrzynie lub okręty nie. |
Altair |
Tak, jest taka możliwość, ale za pomocą ERM. Zapraszam do tematu o skryptach. |
AmiDaDeer |
Zrobiłem sobie kampanię. Używała ona m.in. filmów z WoGa. O ile dobrze wiem, nazywają się one tak: New Beginning_A New Beginning_B New Beginning_C New Beginning_D New Beginning_END Elixir of Life_D Elixir of Life_END Włączam kampanię, wygrywam wszystkie scenariusze, jest w porządku. Ale niestety, filmy z WoGa, jakie się ładują, to: New Beginning_A New Beginning_D Elixir of Life_END Dlaczego tylko te trzy? Czyżby to było ograniczenie spowodowane kodem gry? |
Seener |
I tak masz dobrze. Jak ja zrobiłem kampanię do WoGa, to wyskakuje mi błąd po wybraniu premii do drugiej misji. |
avatar |
Bo są tylko TRZY filmy WoG do kampanii. Reszta plansz używa standardowych przerywników. Kto by grał w kampanie, to by wiedział... :) |
AmiDaDeer |
Grałem w kampanie i są CZTERY filmy pełne oraz TRZY filmy-obrazki. Dokładniej powiedziawszy, to wygląda tak: New Beginning_A - kamienny krąg, w którego stronę lecą płomienie (pierwsza misja Przebudzenie Bogów) New Beginning_B - teleportacja na polankę (ostatnia misja Przebudzenie Bogów) New Beginning_C - nekromanta wysysający duszę (druga misja, epilog, Przebudzenie Bogów) New Beginning_D - rycerz z flagą (ostatnia misja, epilog, Przebudzenie Bogów) New Beginning_End - wierzba nad rzeką (pierwsza misja Samarytanin) Elixir of Life_D - rycerz na smoku w śnieżnym terenie (druga misja Samarytanin) Elixir of Life_End - drużyna pośród bagien (ostatnia misja Samarytanin albo druga Przebudzenie Bogów) Aha, i używam patcha z filmami do WoGa (download w Kwasowej Grocie). |
buba |
jak zrobic zeby jednostki i budynki z WOG były w edytorze, trzeba instalować jakiś patch, chce sobie stworzyc mapke a tu lipa, pomózcie |
Field |
Menu Start -> Programy -> New Life of Heroes -> Map Editor Przynajmniej w 3.58f jest już edytor wraz z częścią nowych jednostek. Resztę trzeba oskryptować. |
Altair |
Edytor nazywa się H3WMAPED.EXE. Temat przeniosłem. |
buba |
wielkie dzięki, lamka jestem ze nie zauważyłem :P |
wckaczka |
Map pytanko. Gdzie wkleić zawartość folderu pedzle31 aby mieć ulepszone pędzle przeszkód? |
Altair |
Zawartość tego folderu należy przekopiować do głównego katalogu z grą. |
wckaczka |
wielkie dzięki |
Kulex |
Jak zamieniać obiekty, żeby było bezpiecznie? Chciałbym nowe wyglądy kopalni zrobić. Za zmienianie czego są błędy? Zrobiłem DEFa, MSK, MSG i za pomocą ResEdita2 wstawiłem do gry nową grafikę portalu. Ale jak chcę zmienić obiekt, to jest coś takiego. http://img245.imageshack.us/img245/3372/msgbgo5.png |
Kulex |
Chcę odnowić mapę "The secret seven", bo jak się wczytuje jej zapis to wyrzuca mnie do systemu. Potem jak kopiuję mapę w copymap to mi się pojawia coś takiego. http://img232.imageshack.us/img232/5703/copymapes1.png Co mam robić? |
Kulex |
Co zrobić, żeby bohater AI stał w jednym miejscu i się nie ruszał? |
Altair |
Należy w edytorze ustawić patrol na "w miejscu". |
Kulex |
Odkryłem fajną sztuczkę. Zrób teren z zaznaczonym "Allow single squares", potem naciśnij przycisk "przywróć". Efekt? http://img136.imageshack.us/img136/2113/strangeterrenuw3.jpg |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
temat: [H3/różne] Edytor scenariuszy | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel