Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG] Co przyniesie WoG 3.59? komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 | |
Trang Oul |
Chociaż WoG 3.59 jeszcze nie powstał, powstały już pierwsze skrypty. Część z nich jest gotowa, ale działają tylko w 3.59. Trzycyfrowa numeracja sugeruje, że skryptów będzie ponad 100. |
Ginden |
Może coś się ruszyło z WoGiem 3.59. A ja już zrezygnowałem z myślenia o nim... Panowie i Panie... Obstawiamy w którym roku wyjdzie WoG 3.59? Ja stawiam na 2009. |
tymolord |
W zasadzie wystarczyło by kilka zaklęć dla dowódców (zwłaszcza bojowe), kilka lokacji, nowi bohaterowie, i cała gama nowych artefaktów by gra była fajniejsza, a nie przesadzona. |
Ginden |
Ja wymyśliłem kompletny system zaklęć dla dowódców... tylko czy jest to potrzebne? W WoGu liczę na nowe miasto i 2 rodzaje dowódców. EDIT: Zamek. Dowódca magii/miecza: Cytat: Typowe zaklęcie H3.Uleczenie/Żądza krwi Cytat: JWOsłabienie/Morowe powietrze Cytat: +X do wszystkich statystyk wszystkich jednostek na Y tur/H3Łaska/Kamienna skóra Cytat: H3Modlitwa/Szał Cytat: Na 2 tury nietykalność, chyba, że dowódca zaatakuje/Wszystkie punkty ataku są zamieniane na obronęSanktuarium (ew. wskrzeszenie)/Niezniszczalność Bastion. Magia/Miecz Cytat: H3Kamienna skóra/Uleczenie Cytat: Wzywa potwora Z poziomu (Z=Poziom dowódcy/10) w ilości 10/Zwiększa obrażenia wszystkich jednostek o poziom dowódcy/10.Wezwanie/Żelazne pięści Cytat: Regeneracja jak u trolla/"Zestaw przetrwania" – tarcza, kamienna skóra, ochrony przed żywiołami, tarcza powietrza.Regeneracja/Siła Ziemi Cytat: Uderza jak Inferno, ale wokół dowódcy/Dowódca zyskuje większość statystyk danego potwora Bastionu na 3 tury (Atak, obrona, szybkość, obrażenia, umiejętności specjalne)Otchłań/Przemiana Cytat: Dowódca może na 3 tury przejąć kontrole nad jednostką wroga, ale na ten czas 3 razy zmniejsza swoje statystyki i nie może się ruszyć. W momencie zaatakowania dowódcy zniewolenie znika.Zniewolenie/Gniew Lasu Forteca. Magia/Miecz Cytat: H3Przyspieszenie/Spowolnienie Cytat: Iluzja działa jak 1 czy 2 poziomowe zaklęcie w H4Iluzja/Usunięcie przeszkody Cytat: H3Przyzwanie żywiołaka/Precyzja Cytat: H3Teleportacja/Osłabienie Cytat: W 7 jednostek wroga zostają wystrzelone magiczne strzały/Pojedyncze zaklęcie z obrażeniami fizycznymi.? (nie wiem jak to nazwać)/Latająca pięść Inferno. Sukub – magia/Inkub – miecz Inkub miałby wysysanie many jak Chochliki, tylko, że dla siebie. Cytat: H3Żądza krwi/Żądza krwi Cytat: H3Kula ognia/Magiczna strzała Cytat: H3Tarcza ognia/Kula ognia Cytat: H3Berserk/Hipnoza (z uwzględnieniem punktów życia) Cytat: H3Ofiara/Inferno Dalsze pomysły już jutro. |
marek11 |
Ciekawe czy będą coś robić z Bogami, np. każde miasto miałoby własnego Boga który miałby bardziej ofensywne właściwośći np. rzucanie zaklęć na mapie,, przygód'' tak jak w Desciples II, oczywiście zdaje sobie sprawe że nie które rzeczy są bardzo trudne do zrealizowania lub całkiem niewykonalne. W sumie będzie super jeżeli wogóle wyjdzie WOG. Szkoda że jest tak ciężko dodać nowe jednostki bo mnie by w zasadzie satysfakcjonowało kilka nowych jednostek, dwa miasta(Bastion i Grove) i wyeliminowanie na ile się da błędów które czasem pojawiają się w WOG-u. Myślę, że im dłużej będzie się przeciągać realizacja 3.59 tym większa szansa na to że w rezultacie jej nie będzie, w końcu pojawi się coś lepszego albo minie tyle czasu że nie będą chcieli wracać do H3 jak można pograć w Heroesa 7 . Jak narazie WOG się i tak dobrze trzyma ale chyba czas pracuje na naszą niekorzyść... |
Nemomon |
marek11: Ciekawe czy będą coś robić z Bogami, np. każde miasto miałoby własnego Boga który miałby bardziej ofensywne właściwośći(...) Rosjanie robili takiego moda i jak pamiętam zakończyło się na becie i trzech bogach. Poza tem, wyraz "boga" powinieneś pisać z małej litery. |
tymolord |
Mym skromnym zdaniem pierwsza rzecz jaką powinni naprawić to ta głupia czcionka, która pojawia się podczas wyświetlania własnych (tych poza wkodowanymi) obrazów. |
Cichy |
Wg mnie WoG team powinien się teraz skupić na ważniejszych sprawach typu ERM, poprawa istniejących błędów (wojny klonów), miejsca na jednostki i miasto itp. Ginden: 2008/2009.________Czyżby szczęśliwa liczba? TID=666Obstawiamy w którym roku wyjdzie WoG 3.59? |
Ginden |
BAD, członek WoG Teamu, post z 19 marca: Hurra!
Wog 3.59 will be out before Heroes VI, unless Heroes VI is planned for this year. |
Kulex |
W tym roku? To fajnie, ale obawiam się, że może powstać po świętach bożego narodzenia. |
Phoenix |
Mam przeczucie, że nie pojawią się w nim żadne świąteczne jednostki :] Czy pojawią się wraz z nową wersją aktualizacje dodatków takich jak NU, czy też będzie trzeba na nie czekać? Dobrze by było, gdyby ten konkretny dodatek był zbudowany w nowego WoGa, z możliwością aktywacji w ustawieniach woglifikacji. To samo tyczy się innych, bardzo udanych skryptów jak np kopalnia mithrilu |
avatar |
Ludzie? Co z wami? Przecież ton tej wypowiedzi był wyraźnie SARKASTYCZNY! Czyli 3.59 wyjdzie, kiedy wyjdzie :) A niby skąd takie założenie, że 3.59 ma wyjść przed premierą Heroes 6? Bo co? |
Kulex |
Twórcy zrobili nowe skrypty ERM, bastion, nowe obiekty i stwory. Już tylko poprawy błędów i będzie dobrze. Czemu miałby wyjść po Heroesie 6? |
Nemomon |
Może dlatego, że H6 jest dopiero w planach. |
Acid Dragon |
Mam dla Was ciekawą informację. Jak poinformował wewnątrz WoG Teamu Grayface - udało się już dodać ważny element do WoGa. Można już DODAWAĆ jednostki bez ich podmieniania, za pomocą ERM. Limit ich wynosi nadal 255 (wszystkich jednostek w H3), ale to oznacza, że w modach (także NU) będzie można autentycznie dodać własne jednostki bez żadnych strat dotychczasowych elementów. Nie wiem tylko jeszcze jak sytuacja będzie wyglądać, jeśli dana mapa nie będzie wogifikowana i nie będzie zawierać żadnych skryptów, a będzie zawierać nowe jednostki. |
Klekot |
No to super ; D |
Altair |
Czytałem o tym jakiś czas temu na jednym z zagranicznych for. Z tym, że wówczas zdaje się były jeszcze problemy z pełną funkcjonalnością takich skryptów. W każdym mając już taki schemat można pokusić się na analogiczną modyfikacje w pliku exe. |
Dragonar |
Już dawno miałem się wypowiedzieć w tym temacie. Do rzeczy: To bardzo dobrze, że można dodawać jednostki dzięki skryptom ERM, lecz jest jedno 'ale' - gdy dodamy ten skrypt do WoGifikacji i nie zWoGifikujemy mapy, jednostki się nie pojawią. Czyli jednostki nie będą całkowicie 'nowe'. W NU, np. nie będziemy mogli zrobić niezWoGifikowanej kampanii ze Starożytnym Bazyliszkiem nie pisząc osobnego skryptu na ów jednostkę. Hehe... :) Wiem chyba, dlaczego ten nowy WoG 3.59 nie wychodzi. Miejsce dla tematu wybraliśmy sobie jakieś... piekielne: http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=666 patrz w linku: 666. ;P Mam pomysł - przenieśmy temat na 777, módlmy się całą noc, skończmy o godzinie 7:07, włączmy komputery i może wyjdzie nowy WoG! ;) |
Dragonar |
Acid Dragon: Czy skrypt na nowe jednostki będzie publicznie dostępny? Czy już jest dostępny? ;PMam dla Was ciekawą informację. Jak poinformował wewnątrz WoG Teamu Grayface - udało się już dodać ważny element do WoGa. Można już DODAWAĆ jednostki bez ich podmieniania, za pomocą ERM. Acid Dragon: Czyli do WoGa z NU powrócą Arktyczni i Wulkaniczni Strzelcy i czterej Posłańcy?Limit ich wynosi nadal 255 (wszystkich jednostek w H3), ale to oznacza, że w modach (także NU) będzie można autentycznie dodać własne jednostki bez żadnych strat dotychczasowych elementów. |
Acid Dragon |
1. Skrypt będzie można samemu napisać. A składnia ERM do tego potrzebna pojawi się wraz z patchem 3.59 (jak już kiedyś coś wyjdzie :P) 2. Najprawdopodobniej tak. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 |
temat: [WoG] Co przyniesie WoG 3.59? | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel