Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 35 - 36 - 37 ... 85 - 86 - 87 | |
Sheensherr |
Tak myślałem :P, czy niebiański dwór jest za takimi zamkniętymi drzwiami? Nie wiem, gdzie jest do nich klucz, a jestem za słaby, by wybijać wszystkich dookoła. :( |
Quba Drake |
Ja z takim zapytaniem, jak otworzyć ukryte przejście (te w korytarzu gdzie ładują w ciebie z "Wirujących ostrz")? Edit: Przepraszam, chodzi mi o Strefę Wylęgu, dzisiaj jakiś roztargniony jestem_:P |
Solmyr |
A co to są "wirójące ostrza"? A tak na serio, to o jaką cześć Ci chodzi i o jakie miejsce? |
Ector |
Nie, "niebiański dwór" to po prostu Zamek Jasności, miejsce, w którym urzęduje Gavin Magnus. Nie przypominam sobie tam drzwi zamkniętych na klucz, chyba że grasz ścieżką ciemności albo zaatakowałeś tam kogoś, wtedy zamknięta jest sala tronowa i nie ma sposobu, żeby się do niej dostać. @Quba Drake: w jakiej lokacji to jest? I przede wszystkim, w której grze? |
Alamar |
@QD Wcisnąć przyciski - jeden, drugi, trzeci, czwarty i piąty. Przycisk przy skrzyni z księgą czarów otwiera ścianę w pomieszczeniu z drugim przyciskiem i na odwrót. Pozostałe trzy przyciski otwierają przejście do dalszej części strefy wylęgu. |
Sheensherr |
Ja poszukuje tej osoby, którą trza zabić by być zabójcą... |
Alamar |
A od czego masz prawy przycisk myszki? Klikaj nim na "wieśniakach", to znajdziesz poszukiwaną osobę. |
Rabican |
Lady Eleanor Carmine? Spaceruje gdzieś przed Castle Lambert. Łatwy cel, zwłaszcza gdy ma się niewidzialność i lot (ewentualnie feather fall :P ). Nie zapomnij tylko zabrać jej sztyletu. Pozdrawiam serdecznie. R. |
Sheensherr |
Czy to normalne, że we wszystkich domach w Celeste i Czeluści mam napisane gospoda i nie ma żadnej osoby :(.... |
Alamar |
Sprawdziłem - tak, wszelkie gospody są puste w tych miastach (poza czterema domkami w każdym mieście w dalszej części gry). |
Quba Drake |
Jest jeszcze jedna droga ale wiedzie ona przez taki kanał w a nima w trzy...i trochę behemotów(a, własnie to jedyna droga?). |
Ginden |
Tak, to jedyna droga. Tylko najpierw trzeba uruchomić kładkę i wcisnąć przycisk po drugiej stronie. Ja osobiście strefę wylęgu przeszedłem na 13 poziomie na jednej niewidzialności. |
Sheensherr |
Miałeś niezłego fuksa :O |
Quba Drake |
Naprawdę nikt nie wie jak otworzyć te tajemne przejście? |
Ector |
Mam problem w MMVI, w grobowcu VARNa. Otóż po wpisaniu wszystkich pięciu kodów w oczyszczających basenach w "radioaktywnej komnacie", gdy przychodzę pod ten prostokątny blok z hieroglifami, nadal nic się nie dzieje - nie jestem proszony o kod kapitana, przeskoczyć tego nie mogę... Co powinienem zrobić? |
Ginden |
Ja bym sobie zagrał w MM6, ale gdy myślę o pacyfikowaniu Varnu to się wycofuję. Należy kliknąć na niebieskie coś w tej samej komnacie co sadzawki. Podpisane jest to "Well of VARN". @Shen.: dokonałem tego kilka razy. Sztuczką jest to, że na wyższym poziomie nie dałoby się tego zrobić. Równanie: Równanie: Wyższy poziom postaci = wyższy poziom stworów wyższy poziom stworów = większe stwory większe stwory = zablokowane przejścia |
Sheensherr |
Co trzeba zrobić, by otworzyć to przejście? http://img49.imageshack.us/img49/6352/swmxd3.jpg |
Ginden |
Wcisnąć 9. Alamar: porównaj wielkość starożytnego behemota i młodego behemota. Młody behemot nie klinuje przejścia tak bardzo jak starożytny. |
Sheensherr |
A jak dojść do "9" zeby nie stracić niewidzialności? |
Ginden |
Wcisnąć 8. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 35 - 36 - 37 ... 85 - 86 - 87 |
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel