Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Biblioteka Legendtemat: Jednostki
komnata: Biblioteka Legend
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 17 - 18 - 19

Rabican PW
15 maja 2007, 21:48
Polecam lekturę tego tematu.

W skrócie: wiwerny występują na wielu obszarach, jednak tylko w Tatalii doszło do ich udomowienia. Analogicznie harpie fruwają swobodnie nad Deyja, lecz "w wojsku" służą wyłącznie w Nighonie. Przykłady można by mnożyć (hydry, roki etc.).

Pozdrawiam serdecznie.
Rabi

Sheensherr PW
3 lipca 2007, 19:19
A czy ktoś wie co to za potwór miał być, znalazłem to na jednej ze stronek o herosach tak samo jak to i to

MCaleb PW
3 lipca 2007, 19:21
To miał być demilisz, ale go wycofali.
Kolejny wygląda mi na ghula.
Ostatni to chyba fanart z piątki (co sugeruje ten znak na piersi 'dziabła')

Acid Dragon PW
3 lipca 2007, 19:39
Vlaada znam osobiście - to jeden z weteranów wśród fanów HoMM i to zapewne jego fanarty dot. H3(?).

Natomiast to pierwsze to jednostka wycofana w ostatniej chwili z H3. Na jedynym screenie z faktycznej gry, jaki widziałem, pojawiła się wśród jednostek... Cytadeli :P.

vinius PW
3 lipca 2007, 20:40
Hm... gdybyś wiedział, gdzie taki screen znajduje (ew. udałoby Ci się odnaleźć takowy na dysku) to można by przynajmniej odtworzyć jego wizerunek, a może kto wie, czy nie i animację? Ale wątpię, by ostał się w kodzie gry - chociaż ja nie znajut.

Acid Dragon PW
3 lipca 2007, 22:16
Nie, w kodzie gry nie ma po nim śladu. Nie ostały się też żadne fragmenty jego grafik.

A co do screenu - gwarantuję że na podstawie screenu nie da się odtworzyć animacji ;P.

kraken PW
22 sierpnia 2007, 15:03
Acid gdybyś mógł, to pokaż nam tego screena.

Gorgony pochodzą z mitologi greckiej, jedną z nich była Meduza. Wiwerny to prawdopodobnie inny wynik ewolucji przodka smoków, w tym przypadku przednie kończyny się przekształciły się w skrzydła.

VatrasVatrasPolecam ci lekturę tego

Nie_mam_nicka PW
22 sierpnia 2007, 15:33
Screen pokazujący Demilisza podczas walki tutaj.
Nieco inna wersja tu.
Tu zaś wycięcie autorstwa niejakiego Vlaada.
Tutaj jeszcze inny wycinek (zmieszanie dwóch screenów).
A tutaj oficjalny art Demilisza.

A odnośnie jednostek z wersji Beta, czy poza Demiliszem, Skorpionem (Behemotem) i Obsydianowym golemem (chodź ten to chyba plotka) zna ktoś jeszcze jakieś inne usunięte jednostki? Nie chodzi mi oczywiście o lekkie/duże zmiany wyglądu jak to było z Krzyżowcem, Halabardnikiem, czy Szarym elfem/Wysokim elfem, tylko o nowe stwory i oczywiście pomijam jednostki z Forge, bo to raczej z Bety AB.

vinius PW
22 sierpnia 2007, 16:03
A nie masz może jakiegoś arta tego Skorpiona i czy możesz o nim coś bliżej opowiedzieć :) ?

Cichy PW
22 sierpnia 2007, 16:19
A czy posiada ktoś informacje o jeszcze innych stworzeniach z bety?

Nie_mam_nicka PW
22 sierpnia 2007, 16:30
@Vinius:
Art Skorpiona (z JB).
Prawie nic nie różniący się Art.
Jak wyżej.

Skorpion miał pierwotnie być Behemotem w Twierdzy (patrz na przykład na JB), potem jak podejrzewam zmienili mu nazwę z Behemoth na Scorpion/Scorpion-man i chcieli dać na neutrala, ale w jakimś momencie ostatecznie z gry usunęli. Nie wiem jak według innych, ale według mnie ten Skorpion jest aż zbyt podobny do Cyklopa z King's Bounty 2.

@Cichy
Demilich/Banshee miał zapewne zastępywać Oślizga/Ważkę, lub Gorgonę w Cytadeli (jak widać na screenie). Możliwe że po zmianie na neutrala zmienili mu nazwę z Banshee (nie chce mi się wierzyć że stwora z Cytadeli nazwali by Demilich) na Demilich, lecz niewiedzieć czemu w ostatniej chwili z gry usunęli.
Co do Obsidian Golema (Obsydianowego golema) to nie mam o nim żadnych informacji, poza tym że miał być neutralną jednostką, ale najprawdopodobniej jest to zmyślona jednostka przez pewną stronę.

Trang Oul PW
22 sierpnia 2007, 16:54
Ja o golemie nic nie wiem, słyszałem tylko o skorpionie i demiliszu.

Cichy PW
22 sierpnia 2007, 17:41
A więc mielibyśby w cytadeli nieumarłą jednostkę.

Nie_mam_nicka PW
22 sierpnia 2007, 17:44
Gdyby byłoby to Demiliszem, zapewne tak. Jako Banshee możliwe że nie, niby stereotypowe Banshee to nieumarły, ale oryginalnych źródeł (mitu/legendy) nie czytałem, ktoś może przeczytał?

Cichy PW
22 sierpnia 2007, 18:28
W Heroes V (wiem, bluźnię :P) istnieje taka umiejętność "Skowyt Banshee", która "wzywa do walki samą Śmierć", więc... jeśli ta jednostka nazywa się Banshee, to powinna być nieumarła.

A co do legendy, to znalazłem TO i TO.

Alamar PW
22 sierpnia 2007, 18:37
W HV masz i jednostkę Banshee

MCaleb PW
22 sierpnia 2007, 18:38
Tak, tylko to jest H5 - robione przez zupełnie inny zespół ludzi, zupełnie inaczej, którzy zarzucili stary świat, gdzie Banshee wcale nie musiała być nieumarła. Nigdzie, a przynajmniej ja się nie spotkałem, nie pisze o Banshee w starym uniwersum. Przez to nie możemy nawet domyśleć się co to za jednostka.

Tarnoob PW
15 grudnia 2007, 10:50
Eureka! Znalazłem coś, co rzuca nowe światło na kryształowe smoki!

Heroes Chronicles: Szarża Smoków,
misja „Podejrzenia”, Dzień 5,
Rozmowa Tarnuma z Aspenem, doradcą króla AvLee:
Cytat:
„Co wiemy o tych smokach?”, zapytałem(…).
„Cóż, nie są prawdziwymi smokami, chociaż potężni czarownicy tworzą je ze zmiażdżonych smoczych kości(…)”, dodał elf.
Była to wypowiedź najstarszego i najmądrzejszego z żyjących elfów, więc trudno mówić tu o pomyłce. Jak więc widać, tworzenie kryształowych smoków jest formą nekromancji. Potwierdza to poniekąd teorię Acida, wg której Dracon może mieć coś wspólnego z Draconią.

Ale zaraz, w Armageddon’s Blade kryształowego smoka skonstruowano z „najszlachetniejszych kryształów z Krewlod”. Tak więc pojawia się niezgodność. Czyżby?
Pojawia się też kilka hipotez, mianowicie:
– Smoki mają kryształowe kości (mało prawdopodobne, wspomniano by o tym)
– czerwone kryształy pozyskuje się ze smoczych szczątków za pomocą magii, a kryształowe groty to smocze cmentarzyska (bardzo mało prawdopodobne)
– Istnieją dwie odmiany kryształowych smoków.

To ostatnie akurat całkiem prawdopodobne. Przecież smok zabity przez Dracona musiał być szczególnie silny, żeby na jego zniszczenie potrzeba było aż takiej armii i mocy – warto zaznaczyć, że na mapie przygody znaj­do­wa­ło się aż 7/8 (nie pamiętam dokładnie) tych monstrów, podczas gdy udawano, że są jednym. Może to nie­u­dol­na próba zaznaczenia, że pogromca smoków miał do czynienia ze szczególnie potężnym egzemplarzem (two­rzo­nym z kryształów), podczas gdy na szerszą skalę wykorzystuje się smocze kości?

Viniusie, jeżeli coś wiesz o tytułowym kosturze z HoMaM:QftDbS, chętnie wysłucham.

Ginden PW
15 grudnia 2007, 11:10
Moloch w MM8 ma nazwę plikową Juggernaut... Tak samo nie nazywał się 7 poziom w Forge... Przypadek czy celowa zbieżność?
Cytat:
Smoki mają kryształowe kości
Wątpliwe, chociaż niektóre odmiany... czemu nie? Smoki są najbardziej przystosowawczym gatunkiem i występują wszędzie. Pewne odmiany żyjące w jaskiniach magmowych mogły mieć kryształowe kości, a to byłoby też wytłumaczenie rzadkości Kryształowych.

Alamar PW
15 grudnia 2007, 14:21
Tarnum:
Była to wypowiedź najstarszego i najmądrzejszego z żyjących elfów, więc trudno mówić tu o pomyłce.
Jak więc widać, tworzenie kryształowych smoków jest formą nekromancji. Potwierdza to poniekąd teorię Acida, wg której Dracon może mieć coś wspólnego z Draconią.

Potwierdza to tylko, że osoba pisząca fabułę Szarży Smoków nie zapoznała się z wcześniejszymi opisami. Nie tylko kryształowe smoki sa inaczej przedstawione, ale również zawartość Fiolki Smoczej Krwi, czy to że Erathia ma króla (a z HIV można wywnioskować, iż jednak Morgan Kendal nie zdążył wybrać następcy tronu Gryphonheart), nie wspominając już o Kreeganach.

Co do Dracona - Dracon, Draconia, Drake, Drago... - "smoczych" imion jest multum i nie znaczy to, że osoby je noszące są spokrewnione.

Robal:
Moloch w MM8 ma nazwę plikową Juggernaut...
Słownik do ręki i może zrozumiesz.
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 17 - 18 - 19
temat: Jednostki

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel