Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 27 - 28 - 29 ... 81 - 82 - 83 | |
Trang Oul |
Trzeba zamienić odpowiednią grafikę w h3sprite.lod. Gdzie są grafiki strzał, napisano w odpowiednim temacie. |
tymolord |
Kur-chuk norris chyba chodziło o to aby za pomocą skryptów podmienić, żeby nie podmieniać ogólnie w grze tylko na danej mapie.... chyba że się myle. EDIT: Mam pewien problem ze skryptem "Ulepszone Umiejętności". Skopiowałem i wkleiłem w zdarzenie, ale nie działa. Boater jakby co ma umiejętność zaawansowaną balistyke. |
Ginden |
niE jestem pewien, ale skrypty z woGifikacji mają zewnętrzne zmienne które są w warunkach wykonania poleceń... Tj. jeśli zaznaczona jest opcja wogifikacji X z zmienną 8234 to należy wykasować w skryptach warunek &v8324=1; np.: !?OB63/18&v8324=1; |
Nemomon |
Jak pisałem posta w Waszych propozycjach..., przypomniałem sobie, że miałem się o coś spytać. Mianowicie, który skrypt jest odpowiedzialny za karmiczne batalie. Kiedyś się pytałem, czy level 7 jednostek (oraz czasami 8, ale nieczęsto) jest maxymalnym, czy będzie taki dzień, że będę walczył cały czas z 8 levelem. No ale mi nikt nie odpowiedział.... Teraz chciałem się spytać, czy można (oraz ewentualnie jak) zwiększyć przyrost jednostek, które pojawiają się na początku każdego tygodnia (wandering monsters, jak pamiętam), czyli zamiast 'Sporo', 'Horda' od razu? Oraz jak zwiększyć przyrost jednostek w karmicznych batalich? |
aivin |
== Czy można zwiększyć populacje w mieście i można edytować atak, obrone itd. stworów. Jak tak to jak?? o tym była już mowa, można... a jak to przejrzyj wcześniejsze posty |
Nemomon |
Sylvański Centaur ma numer 192 Ulepszenie Elfa oraz Beholdera w Strzelca !!HE#:X6/18/74/137; gdzie # oznacza numer Bohatera. Można to zrobić. Od tego jest: Atak: A#/$; Obrona: D#/$ Max Obr: E#/$; Przyrost: G#/$; Min. Obr: M#/$; HP: P#/$; Szybkość: S#/$; gdzie # oznacza numer stwora, a $ - wartość. EDIT 2: Well przyjacielu, tutaj raczej nikt uczyć podstaw z podstaw nie będzie. Zajrzyj do dokumentacji. Niemniej: !!MA:XX; gdzie XX oznacza komendę np. !!MA:A192/25; D192/40; Wszystkie (o ile dobrze pamiętam, !! oznacza wszystkie) Sylvańskie Centaury mają Atak = 25 oraz Obronę = 40. BTW, ktoś w końcu odpowie na moje pytania, czy nie ;] EDIT: Ale który nie działa? Może nie wpisałeś numeru bohatera. Poza tem, pamiętaj, że trza zrobić zdarzenie czasowe ustawione na prawie nigdy (np. 500 dzień). EDIT 3: !#UN:T$/X/Y/Z; gdzie: $ oznacza numer zamku X - numer siedliska (0 - lv 1, 6 - lv 7) Y - jego level (0 - zwykły, 1 - upg) Z - oznacza numer jednostki np: !#UN:T4/0/1/192; W Trupiarni ulepszona jednostka pierwszego levelu, to Sylvański Centaur. Teraz jestem zajęty, więc już więcej nic Ci nie napiszę. BTW, Jeżeli !! nie działa, spróbuj !# (całkowicie zapomniałem do czego służy, niemniej może być właśnie do "wszyscy na mapie"). Sorry, że się przypomnę, co z moimi pytaniami? EDIT 4: Dzięki Smoku. Przy okazji, jeżeli użyję: !!MO:G-1/100; to wszystkie jednostki na mapie bedą miały zwiększony przyrost o 100? |
Acid Dragon |
Nemomon - Odnośnie pytań: gdy w menu wogifikacji klikniesz prawym przyciskiem myszy na jakąś opcję, to zobaczysz w nagłówku który skrypt za nią stoi. Jak się dobierzesz do skryptu i go przeanalizujesz, to może też dowiesz się jak zwiększyć liczbę jednostek w karmic battles. Technicznie poziom 7 to max. Nawet Diamentowe Smoki czy Błękitne Smoki w grze mają poziom 7, choć wg statystyk klasyfikowane są jako poziomy 8 i 10. W dziale WoG Groty opisane są 4 sposoby jak pograć sobie jednostkami 8 poziomu. Dodatkowo, są jeszcze Nowe Ulepszenia. a odnośnie potworów pojawiających się na mapie - teoretycznie można by napisać skrypt, który na początku mapy przeleciałby przez wszystkie oddziały jednostek na mapie i np. przemnożył ich ilość przez 2, albo wybrał sobie jakąś liczbę z podanego przez autora zakresu np. w zależności od poziomu stworzenia. Polecenie, którego na pewno trzeba by użyć to !!MO:G. Polecenie z !! wykonywane jest po wystąpieniu jakiegoś wydarzenia opisanego w trigerze (!?). Polecenie z !# wykonywane jest raz, przy uruchamianiu mapy. |
IamBD |
Gdzie i jak sie sprawdza jaki numer ma dana jednostka?? |
Acid Dragon |
ERM help --> formats --> C |
Sharper |
Da ktoś linka do niego? [ERM Help] |
Nemomon |
Masz go razem z zainstalowanym WoGiem, ewentualnie musisz zainstalować ERM Scripter (nie pamiętam - jak zawsze :P), w folderze o swojskiej nazwie erm_help. |
Sharper |
Czy za pomocą skryptów ERM da się kontrolować rady w tawernie tzw.''Właściciel tawerny szepcze ci do ucha...''? Nemomon-thx |
Ginden |
To da się kontrolować za pomocą edytora map. |
Altair |
Nie są mi znane żadne komendy ERM umożliwiające dodawanie pogłosek do tawerny. |
Ginden |
@Sharper: ERM help i do czytania! |
IamBD |
Ten skrypt z atakiem, obroną itd. nie chce działać. |
Nemomon |
To podaj jaki skrypt wpisujesz lub co chcesz zrobić. Może na skryptach się nie znam, ale edytować parametry wroga jeszcze potrafię :P |
IamBD |
@Nemomon: Chodzi mi o skrypty o atak, obrona itd. u jednostek. |
Altair |
A może oto chodzi: ZVSE !#MA:Anr_jednoski/wartość; [atak] !#MA:Dnr_jednoski/wartość; [obrona] EDIT: Bez ZVSE żaden skrypt nie zadziała ;P |
IamBD |
Dzięki Altair teraz poszło, a mam jeszcze pytanie jak obsłużyć się tym ERM help. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 27 - 28 - 29 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel