Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 26 - 27 - 28 ... 81 - 82 - 83 | |
aivin |
Witam Mam kolejne dwa problemy, a mianowicie: 1) w jaki sposób sprawdzić jaki bohater odwiedza dany obiekt, tak, by tylko jeden mógł z niego korzystać? 2) Jak dodać własne jpg do okna dialogowego? Próbowałem z pomocą ERM helpa i instrukcji z Gildii ERM ale bez rezultatów. Zwyczajnie nic się nie wyświetla. Oto jeden z najprostrzych przykładów wziętych z gildii po którym nic się nie dzieje: ZVSE !?OB134/59/0; !!VRz208:S^001-duzy.jpg^; !!IF:B1/z208/0; |
Altair |
Aby dany skrypt odnosił się do tylko danego bohatera należy komendą !!HE-1:N?y6; sprawdzić numer danego bohatera. Następnie należy przyporządkować warunek ze zmienną (np. y6). Jeśli komenda na okno na własne okno dialogowe nie daje żadnego wyniku to znaczy, że prawdopodobnie pomyliłeś współrzędne tego obiektu lub plik graficzny nie znajduje się w katalogu data. |
aivin |
Okazało się że chodziło jeszcze o coś innego, a mianowicie jpg musi być w katalogu Maps, a więc dla katalogu Data musi to wglądać nieco inaczej: ZVSE !?OB134/59/0; !!VRz208:S^..\Data\001-duzy.jpg^; !!IF:B1/z208/0; |
kur-chuk norris |
hmm... a ja trochę z innej beczki czy mógł by mi ktoś napisać skrypt na WYŁĄCZENIE zamku np. Cytadeli? :D |
avatar |
A czy już nie ma takiej opcji WoGifikacji? Co powiesz na 'wybieranie typów neutralnych miast'? |
kur-chuk norris |
OK ale nie o to mi chodziło :D chodziło mi oto żebyście mi napisali skrypt na wyłączenie Cytadeli ale definitywnie (na AMEN) :D |
Altair |
kur-chuk norris : OK ale nie o to mi chodziło :D chodziło mi oto żebyście mi napisali skrypt na wyłączenie Cytadeli ale definitywnie (na AMEN) :D To znaczy? Może tak dokładniej? Chcesz aby wszystkie stworzenia z cytadeli usunąć, czy chcesz aby były neutralne. Bo jak dotąd to chyba nikt cię nie zrozumiał ;P |
kur-chuk norris |
Dobra postaram się :D Chcę żeby przy wybieraniu zamków nie było cytadeli, żeby na mapie się nie pokazywał, a żeby jednostki były neutralne :D i jeszcze żeby bohaterów z niej nie było w tawernie :D |
Acid Dragon |
Cytat: Chcę żeby przy wybieraniu zamków nie było cytadeli To akurat niemożliwe. Przynajmniej obecnie - a nawet gdyby było, to i tak jest to wybór gracza. Nikt Cię nie zmusza, by wybierać cytadelę. Podobnie by było z włączeniem/wyłączeniem takiej opcji. Cytat: żeby na mapie się nie pokazywał Jeśli chodzi o mapę losową, toto już możesz zrobić. Jeśli chodzi o mapę, którą ktoś stworzył, to w teorii można by napisać kiś skrypt, który zamieniałby takie miasto na miasto innego typu, ale w praktyce to może prowadzić do wielu nonsensów i zupełnie zmienić sens takowej mapy nadany pierwotnie przez autora. Cytat: a żeby jednostki były neutralne :D i jeszcze żeby bohaterów z niej nie było w tawernie :D Zablokowanie bohaterów i zmiana przynależności jednostek to technicznie nie problem. Do jednego służy polecenie !!HE:R3 bodajże, a do drugiego !!MA:O. |
Altair |
Oto pełny skrypt: ZVSE !#MA:O98/-1 O99/-1 O100/-1 O101/-1 O102/-1 O103/-1 O104/-1 O105/-1 O106/-1 O107/-1 O108/-1 O109/-1 O110/-1 O111/-1 O157/-1; !#HE112:R3/0/255; !#HE113:R3/0/255; !#HE114:R3/0/255; !#HE115:R3/0/255; !#HE116:R3/0/255; !#HE117:R3/0/255; !#HE118:R3/0/255; !#HE119:R3/0/255; !#HE120:R3/0/255; !#HE121:R3/0/255; !#HE122:R3/0/255; !#HE123:R3/0/255; !#HE124:R3/0/255; !#HE125:R3/0/255; !#HE126:R3/0/255; !#HE127:R3/0/255; !#TM12:S1/1/1/255; !?TM12; !!HE112:K1/1; !!HE113:K1/1; !!HE114:K1/1; !!HE115:K1/1; !!HE116:K1/1; !!HE117:K1/1; !!HE118:K1/1; !!HE119:K1/1; !!HE120:K1/1; !!HE121:K1/1; !!HE122:K1/1; !!HE123:K1/1; !!HE124:K1/1; !!HE125:K1/1; !!HE126:K1/1; !!HE127:K1/1; !!TM12:D255; !?PI; !!UN:U98/-1/?v10; !!DO22890/1/v10/1:P; !?FU22890; !!UN&x16=1:U98/-1/1/3; !!UN&x16>1:U98/-1/-1/3; !!CA3:T?y3; !!VRv7:S0 R7; !!VRv7&v7=7:S8; !!CA3&y3=7:Tv7 I0; Myślę, że jest chyba zrozumiały dla wszystkich (kogo ja oszukuje ;)). W każdym razie nie tworzyłem pętli dla bohaterów na wypadek gdyby jednak ktoś chciał nimi grać. Wtedy wystarczy wykasować tylko odpowiednią linijkę. |
kur-chuk norris |
Dziękiuje :D i mam jeszcze jedną prośbę czy napisali byście mi skrypt na to żeby zamienić gargulce z tytanami budynkami w zamku ale niezmieniając ich poziomu :D |
Ginden |
chyba niemożliwe (w sensie, że zamienić kolejność budynków). |
aivin |
Da sie na każdego przypadającego smoka, powiedzmy czerwonego, w armii odjąć 3 duchy? powiedzmy mam 3smoki i 11duchow. Chce by w obiekcie po sprawdzeniu czy jest to możliwe zabrano mi 3 smoki i 9 duchów. Gdybym miał mniej duchów niż 9, powiedzmy 8, to ma nic nie robić, chyba ze smoki podzielę na slotach, powiedzmy na 2 i 1. |
kur-chuk norris |
Mam jeszcze jedną prośbę czy napisaliście mi skrypt o ile w ogóle takie coś da się zrobić to czy dało by się zmienić właściwości budynków np. żeby gral w Bastionie nie dawał tam +2 do szczęścia czy jakieś takie gó*** tylko np. każdego tygodnia ul. zielone smoki w złote smoki :D |
Summoner |
Witam. Moja mapa już jest w niewielkiej części zrobiona. Chociaż i tak już jest tego w kij trochę, to nie spełnia to moich oczekiwań. 1. Chciałbym się dowiedzieć, czy da się zrobić tak, że po danej walce jakiś procent stworzeń (np. 5% stworzeń, które zginęły w walce - jak nekromancja) po walce dodawał do armii chłopów - prosto mówiąc chciałbym stworzyć łowcę niewolników. 2. Nie wiem, czy to możliwe, ale chciałbym też zrobić budynek, w którym mógłbym sprzedawać tych "niewolników" (chłopów :P). 3. No i jeszcze chciałbym się spytać, czy da się zrobić tak, żeby co jakiś czas na jakiejś powierzchni samoistnie pojawiały się potworki? PS: No nie chcę już być natrętny, ale jeśli już ktoś chce zadać pytanie "napisać ci ten skrypt?" to moja odpowiedź brzmi tak :P Oczywiście ja się nie narzucam, tylko proszę o wzkasówki. |
niepojety |
Potrezbuje skrypty z 1 kampani WOGA - nazwa kampanii: Wake of Gods. Chodzi tu o skrypty: 1. Zycie bez miasta 2. Palenie lasu - kto gral ten wie o co chodzi 3. Przenoszenie z punktu A do punktu B 4. Rozmowa z potworami a nie walka 5. Po wykonaniu jakiejs czynnosci zmiana z rozmowy na walke. i ostatni nie z kampanii 6. Pojawianie sie potworów w określonym dniu 7. Przemieszczanie potwora |
Acid Dragon |
Proponuje samemu je sobie wyciągnąć. Reseditem wyciągnij najpierw plik kampanii (dla ułatwienia dodam, że plik kampanii nazywa się ZC1.H3C, a znajduje się w pliku h3bitmap.lod), a następnie wypakuj edytorem kampanii poszczególne mapy i zajrzyj do ich sekcji właściwości mapy --> zdarzenia czasowe (map specifications --> timed events) |
Tilogour |
niepojety niektóre skrypty są już tu objaśnione.Wystarczy tylko uważnie poczytać:) |
kur-chuk norris |
:D mam pytanie :D jak zmienić animacje strzału dla elfa żeby wyglądała jak ta animacja którą ma mnich?? :D |
Ginden |
Chyba nie da się. I przestań używać tych emotów zgodnie z zasadą "nie wiem co napisać, napiszę „:D”" |
strona: 1 - 2 - 3 ... 26 - 27 - 28 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel