Witaj Nieznajomy!
|
temat: Absurdy komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 | |
Nemomon |
>>>>Minimalne obrażenia to 1, więc taki chłop zabiłby 100 błękitków po 100 000 tur. Przyjmując oczywiście, że Smoki stoją w miejscu i nie atakują. Jeżeli jednak smoki by atakowały, to ten milion HP szybko się wyczerpie. "Gołe" 100 Błękitnych Smoków zadaje od 24k do 28k obrażeń. Po 42-uch turach Smoki zadadzą lekko ponad milion obrażeń. Przyjmując oczywiście, że zawsze zadają minimalne obrażenia. Chłopi więc musieli by mieć ponad 2, 381 miliarda HP, aby przeżyć i zabić Smoki. Cały czas przyjmuję, że Smoki zadają minimalne obrażenia. Ale są to szacunkowe dane. Nie brałem pod uwagę, że liczba smoków w końcu sukcesywnie się zmniejsza. >>>>...ani też zdolności specjalnej azurów - strachu. Też fakt, zapomniałem o tym. |
Alamar |
...ani też zdolności specjalnej azurów - strachu. |
Ginden |
Wystarczy zmienić upiornemu behemotowi statystyki na statystyki chłopa! Umiejętność zrobi swoje. |
Cichy |
Jeśli chodzi o walkę 50000 chłopów z 20 błękitnymi smokami, to... nie da się takiej przeprowadzić. Problem: limit na stworzenia w jednym slocie 32000 (albo 32768). |
Nemomon |
>>>>Jeśli chodzi o walkę 50000 chłopów z 20 błękitnymi smokami, to... nie da się takiej przeprowadzić. Problem: limit na stworzenia w jednym slocie 32000 (albo 32768). Można mieć 50k jednostek w jednym slocie. Żaden problem to zrobić. I teoretycznie nie powinni zniknąć. >>>> Po co na ten temat debatować, skoro walka taka jest i tak nie możliwa :) . Jest możliwa, tylko tak Trang Oul wyliczył dosyć długa. Z drugiej strony taki "Problem WoGowski" może być ciekawy IMO. |
Nemomon |
Taki przypadek sprawdzałoby się tylko w specjalnie do tego stworzonej mapie. Stworzyć przypadek 50k Chłopów vs. 100 Smoków można w niecałe 5 minut. Jedna Puszka Pandory i po sprawie. Oczywiście w normalnych realiach gry dopiero po X miesiącach ilość smoków równała by się 100. Więc z tym się z Tobą zgadzam, że w praktyce nie ma na to szans. Ale tylko w regularnej grze. |
Ginden |
Screen pochodzi z kampanii WoG "Czas przygody" |
Cichy |
Walka z nikim? Może ktoś ustawił grafikę stwora na kawałek terenu? |
Ginden |
Nie. Błąd ERM. Jeśli bohatera nie ma na mapie i zostaje teleportowany przez ERM powstaje efekt bkau bohatera, ale walczyć z nim możma. |
Cichy |
Skomplikowany trochę ten błąd, ale to kwestia ERM (prawie-wszystko jest możliwe). |
Nemomon |
Zgadza się. Przy odrobinie dobrej woli osoby znającej się dobrze na ERM, moglibyśmy zobaczyć prawdziwe Cuda w WoGu. >>>>Frazesy, frazesy, frazesy... Zresztą, czy w WoG-u już nie ma cudów? :P Pozdrawiam serdecznie. A. Zależy jak do tego podchodzić. Można by powiedzieć, że ten topic pokazuje WoGowskie cuda, i o takich ja właśnie myślałem. Jeżeli jednak bierzemy pod uwagę zwykłego SoDa, to rzeczywiście masz rację, WoG to prawdziwy Cud. |
Rabican |
Frazesy, frazesy, frazesy... Zresztą, czy w WoG-u już nie ma cudów? :P Pozdrawiam serdecznie. A. |
Ginden |
klik What is it? |
Trang Oul |
Podmieniona grafika pola walki. |
Cichy |
Skąd ją masz? Podmieniłeś, czy stawiasz zagadki :) ? |
Nemomon |
Z tej samej strony co Ginden: BTW, jak tutaj się robi hiperlinki? EDIT: Dzięki Trang Klik 2 |
Acid Dragon |
Tak, dawno temu chciało mu się przekolorować wszystkie jednostki z tower na czerwono - nie, też nie wiem po co :P. |
Cichy |
Ginden, ty chyba tego nie robiłeś :P ? Tło pola walki super, ale jednostki EHHH. |
avatar |
Te czerwone jednostki to dawny mod Zielevitza, który przemalował na czerwono większośc jednostek z Tower - gdzieś to mam na dysku jeszcze... Pola walki, to poniekąd moja sprawa - kiedyś ktoś na necie udostępnił nowe pola walki, ściągnąlem je, a ktoś inny (nie pamiętam już kto) napisał do tego prosty skrypt, który losowo zmieniał stare pola na nowe - też to mam gdzieś na dysku... Efektem czego były jeszcze inne nowe pola walki w WoGu 3.58 - choć grafiki tego samego autora :) |
Field |
Mógłbyś to gdzieś udostępnić? Te pola są naprawdę fajne. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 |
temat: Absurdy | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel