Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 129 - 130 - 131 | |
Dydzio |
Widzę mamy wymagającego klienta xD Tak, projekt jest normalnie grywalny (bugi jakieś tam są ale generalnie na tyle małe że rzadko ludziom przeszkadzają). Do AI bym dościągał domyślnie moda "boost AI" ktory jest na liście w VCMI launcherze do pobrania. Dla rasowych wymiataczy jest jeszcze mod "extreme AI" ale na pionku (1 poziom trudności) zrobi większości graczy z tyłka jesień średniowiecza więc na pierwszą mapę chyba nie polecam |
planetavril |
magari effettuando il porting di Heroes 4 o versioni successive utilizzando il motore vcmi Heroes 3. non vcmi applicato a Heroes 4, ma Heroes 4 ricostruito su VCMI Heroes 3 |
Kastore |
Dydzio: To to gdzie AI jest takie samo, ale ma sztucznie zwiększony przyrost jednostek?Dla rasowych wymiataczy jest jeszcze mod "extreme AI" planetavril: Ciň richiede una grande quantitŕ di lavoro. La VCMI č in fase di elaborazione da diversi anni e non č ancora stata completata. Per portare Heroes 4 al VCMI si dovrebbe prima modificare il motore, il che potrebbe richiedere piů di un anno, e poi portare ogni elemento, il che richiede anch'esso molto lavoro. Inoltre, la gente non vuole creare mod per Heroes 4, quindi, almeno per il momento, nessuno vuole dedicare tanto lavoro a qualcosa che non sa se verrŕ utilizzato.
magari effettuando il porting di Heroes 4 o versioni successive utilizzando il motore vcmi Heroes 3. non vcmi applicato a Heroes 4, ma Heroes 4 ricostruito su VCMI Heroes 3 |
strona: 1 - 2 - 3 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel