Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] VCMI
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 129 - 130 - 131

Dydzio PW
25 kwietnia, 11:03
Widzę mamy wymagającego klienta xD

Tak, projekt jest normalnie grywalny (bugi jakieś tam są ale generalnie na tyle małe że rzadko ludziom przeszkadzają). Do AI bym dościągał domyślnie moda "boost AI" ktory jest na liście w VCMI launcherze do pobrania. Dla rasowych wymiataczy jest jeszcze mod "extreme AI" ale na pionku (1 poziom trudności) zrobi większości graczy z tyłka jesień średniowiecza więc na pierwszą mapę chyba nie polecam

planetavril PW
27 kwietnia, 19:02
magari effettuando il porting di Heroes 4 o versioni successive utilizzando il motore vcmi Heroes 3.
non vcmi applicato a Heroes 4, ma Heroes 4 ricostruito su VCMI Heroes 3

Kastore PW
27 kwietnia, 21:51
Dydzio:
Dla rasowych wymiataczy jest jeszcze mod "extreme AI"
To to gdzie AI jest takie samo, ale ma sztucznie zwiększony przyrost jednostek?
planetavril:
magari effettuando il porting di Heroes 4 o versioni successive utilizzando il motore vcmi Heroes 3. non vcmi applicato a Heroes 4, ma Heroes 4 ricostruito su VCMI Heroes 3
Ciň richiede una grande quantitŕ di lavoro. La VCMI č in fase di elaborazione da diversi anni e non č ancora stata completata. Per portare Heroes 4 al VCMI si dovrebbe prima modificare il motore, il che potrebbe richiedere piů di un anno, e poi portare ogni elemento, il che richiede anch'esso molto lavoro. Inoltre, la gente non vuole creare mod per Heroes 4, quindi, almeno per il momento, nessuno vuole dedicare tanto lavoro a qualcosa che non sa se verrŕ utilizzato.
strona: 1 - 2 - 3 ... 129 - 130 - 131
temat: [ważne] VCMI

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel