Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Kampania Heroes VI - Dialogi
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)

magius123123 PW
24 września 2023, 16:20
Cześć wszystkim!
Uważam, że kampania w Heroes VI jest naprawdę całkiem niezła i interesująca i gdyby nie monotonny (i momentami słaby) gameplay to na pewno więcej osób mogłoby ją doświadczyć w całości.
Ja akurat lubię H6 i chciałbym w jakiś sposób przenieść jej kampanię do zupełnie innych realiów. Żeby to zrobić dobrze, potrzebowałbym jednak jednej konkretnej rzeczy - i tu zwracam się do Was z zapytaniem.
Czy jest jakakolwiek możliwość wyodrębnienia plików kwestii dialogowych z gry?

Bawiłem się kiedyś w modowanie H7 i kilku innych gier, ale H6 to zupełnie inna bestia. Może ktoś się gdzieś kiedyś dorwał do takich pliczków? (zgaduję, że nagrane kwestie dialogowe znajdują się pewnie w paczce Data.pl-PL.orc, tylko nie wiem jak je wyodrębnić). Wiem jak wyciągnąć modele i teksturki (bez animacji ofc), ale nie mam pojęcia jak to zrobić z dialogami.

Crazy-AK47 PW
31 października 2023, 16:31
Nie wiem czy można się do tego dobrać, ale można to zrobić metodą nagrania plików audio podczas rozgrywki i przekonwertowanie ich w programie Audacity do innego formatu

Alchemik PW
8 stycznia, 14:38
Na początku witajcie wszyscy po mojej wielkiej przerwie.

Dawno nie zaglądałem do Groty i tak samo na jakiś czas moja przygoda z serią Might and Magic się skończyła. Jednak ostatnio przypomniałem sobie o niej i wróciłem :)

magius123123:
Czy jest jakakolwiek możliwość wyodrębnienia plików kwestii dialogowych z gry?

Co do plików dialogów chodzi Ci o kwestie mówione czy w formie tekstów? Jeśli chodzi o pliki dźwiękowe kiedyś mi się to udało. One akurat nie są mocno zaszyte. Mogę je dla Ciebie znaleźć.

magius123123:
Wiem jak wyciągnąć modele i teksturki (bez animacji ofc)

Bardzo ciekawie się złożyło bo akurat od tygodnia próbuję wydobyć modele 3D z tej gry :) Mogę spytać jakiego programu do tego użyłeś?

Po ciężkich bojach i testowaniu masy programów udało mi się odczytać je za pomocą programu 3D Object Converter. Nie wiem jeszcze jak wygląda kwestia tekstur i animacji, ale cieszę się że w końcu jest jakiś postęp w tej kwestii.
temat: Kampania Heroes VI - Dialogi

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel