Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG/różne] Dodatkowa opcja w OPCJACH WOG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
Jaką opcję rozbudowy zamków Byś preferował?
|
baziorek |
Hej, ostatnio trochę myszkowałem w skryptach ERM, o tym jak można do map dodawać ciekawe rzeczy, niestety nie znalazłem informacji odnośnie wprowadzania dodatkowych OPCJI WOG a chciałem coś wprowadzić od dawna, a mianowicie w OPCJACH WOG w Ulepszeniech Gry jest zakładka "Można budować 2 budynki dziennie", chciałem dodać funkcję "Można budować bez limitu dziennego" (zależało by to tylko od surowców, oraz przyśpieszało by niesamowicie to rozgrywkę) i potem aby zaznaczenie tej opcji miało odpowiednie konsekwencje w grze. Proszę o pomoc i/lub odnośniki do informacji/przykładów jak to zrobić pozdrawiam |
Irhak |
Cytat: Z tego co pamiętam to dodatkowe opcje w tym 'menu' pod przyciskiem w wyborze map można dodawać poprzez pliki ert, które dołączasz do skryptów.
Proszę o pomoc i/lub odnośniki do informacji/przykładów jak to zrobić |
baziorek |
jestem zupełnie zielony i nie znalazłem żadnego przykładu jak to zrobić, czy ma ktoś jakikolwiek przykład? Oraz coś co umożliwiłoby nielimitowane budowanie -nigdzie nie znalazłem jakiś skryptów które by umożliwiały coś takiego:( |
Altair |
http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=48330 |
baziorek |
Straszne dzięki za to info, a czy wie ktoś jak zrobić skrypt który by umożliwiał nielimitowane budowanie (zależne tylko od surowców)? |
majaczek |
najprościej jest zmodyfikować oryginalny skrypt wogifikacji i z skryptu dla "można budować dwa razy dziennie" wywalić sprawdzanie czy zbudowano po raz pierwszy czy drugi. jeśli chcesz to dodać jako oddzielny skrypt to polecam ERM Help który powinieneś dostać z edytorem erm_s lub ERM Scripter. Skrypt który dodaje nieskończone budowanie i nie sprawdza czy opcja jest włączona to bodajże trzy lub dwa polecenia ERM. (poszukaj zdarzenie "Opuść Ratusz", i budajże w poleceniu uniwersalnym (!!UN) lub poleceniu dla miasta (!!CA) była podkomenda ustaw możliwość budowania dla ostatnio otwartego zamku) poćwicz sam a jak nie dasz rady to mogę tu napisać gotowy skrypt. (uwaga skrypt musisz zapisać we wspomnianym edytorze, inaczej skrypt nie będzie działać albo będzie wieszać grę, skrypt można też dodać do mapy utworzonej przez ciebie w zdarzeniu globalnym i nie zapomnij o ZVSE) |
Matheo |
To chyba dobre miejsce by o to zapytać ;) Da się grać w WoG bez dowodoców i tych ulepszeń jednostek? Da się to wyłączyć? |
TopFunny525 |
Owszem da się. Wystarczy wyłączyć odpowiednią opcję w Menu Wogifikacji jeśli chodzi o dowódców. A jeśli chodzi o wogowe jednostki typu(gorynycz itp. itd.) To sorry bardzo ale się nie da. Ale jeśli chodziło ci o np. NU,FU bądź opcja o dwie budowy dziennie. To tak. Jest taka opcja. Tylko nie pamiętam jak się nazywała. Wszystko można, oprócz np. Wyłączania jednostek wogifykacjii zamków itp. itd. |
Matheo |
Dowódców chyba też się nie da wyłączyć. Wyłączyłem wszystkie opcję a dowódca i tak był. Jest taki przycisk, która wyłącza wszystkie opcję, użyłem go ;) Szkoda że jednostek się nie da wyłączyć. |
mancias_sc |
Oczywiście, że da radę. Opcja "Commanders are enabled". Wszystko działa, pozostaje ikonka w profilu bohatera, ale w grze po dowódcach nie ma śladu. |
Matheo |
Myślałem ostatnio nad możliwością dodania miasta do H3. Mam kilka koncepcji. Ale nie wiem, czy ich wykonanie jest realne. Czy dało by się: 1 Podmienić zrobione miasto za inne tylko na niektórych mapach? Tak żeby na większości map były standardowe frakcje, a tylko na kilku zrobione przez nas podmienione miasto? 2 Wstawić ekran nowego miasta za opcję 'losowo'. Tak żeby zamiast tej opcji było 10 miasto do wyboru? 3 Skorzystać z WoG'ifikacji, która pozwala niszczyć i budować miasta od nowa? Czy jest możliwe stworzyć budynek w mieście, który pozwalaby zniszczyć je doszczętnie i następnie odbudować jako te nasze podmienione miasto? |
AmiDaDeer |
1. Podobno działa to w modzie Covenant, tyle że trzeba go instalować na Erę. Nie do końca jednak wiem jak to działa - informacje dotyczące ekranu miasta, grafik jednostek etc. są bodajże ładowane przed grą, nie zaś w jej trakcie... W każdym razie jest to teoretycznie wykonalne, nie mam jednak pojęcia, jak to wygląda w praktyce. 2. Byłoby to już chyba trudniejsze niż dodanie nowej ikonki. ;P 3. Technicznie wymagałoby to znacznej przeróbki silnika gry (czyt. tego kodu maszynowego, co jest w pliku .exe :P), praktycznie z tych samych powodów co w punkcie pierwszym. Już łatwiejsze byłoby zapewne dodanie całkiem nowego miasta. |
Matheo |
Aha. Ogólnie to więcej pracy by z tym było niż pożytku :) To jak trudno jest dodać nowe miasto? Co stoi na przeszkodzie? I czy te ewentualne przeszkody da się ominąć ;)? |
Irhak |
Cytat: Bardzo, limity, jak pokazuje np. HotA - można :P
To jak trudno jest dodać nowe miasto? Co stoi na przeszkodzie? I czy te ewentualne przeszkody da się ominąć ;)? |
baziorek |
Jakby ktoś "zielony" chciał mieć możliwość budowania większej ilości budynków to można zmodyfikować skrypt pozwalający na budowanie dwóch budynków dziennie. Jest to plik script25.erm Trzeba tam znaleźć linię: !!CA-1&y-2=1/y-3<2:R0; [Reenable building in town if two builds or less] i zamienić 2 na ile budynków chcemy np. na 9: !!CA-1&y-2=1/y-3<9:R0; [Reenable building in town if two builds or less] |
temat: [WoG/różne] Dodatkowa opcja w OPCJACH WOG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel