Witaj Nieznajomy!
|
temat: Ciekawostki (i błędy) w Might and Magic komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 - 12 - 13 | |
Hayven |
A jest tu ktoś, kto zna zaklęcie reanimacji? A poza tym musiałbym odwiedzić jakąś świątynię, a takiej możliwości nie ma w Kwasowej Grocie :D |
Nerevar |
Cytat: Jak to nie ma?? http://www.forum.acidcave.net/table.php?ID=8
A poza tym musiałbym odwiedzić jakąś świątynię, a takiej możliwości nie ma w Kwasowej Grocie :D |
uhm |
W Might and Magic VIII znalazłem przedstawiciela nowej, nieznanej dotąd na Enroth rasy. Nie żartuję. W plikach gry jest niewykorzystana animacja Wyroczni oraz jej portret. Czy tylko mi się wydaje, że to przedstawiciel dużych kotów? Ma paski! https://www.youtube.com/watch?v=1TX0LeVycM4 Plik smk w dobrej jakości: https://www.dropbox.com/s/zkupmbvq4x9cs46/oracle.smk?dl=0 RSBinkPlayer ze strony Grayface'a: https://sites.google.com/site/sergroj/wog/RSBinkPlayer.rar?attredirects=0 Chyba za kontynentem Jadame stało dużo więcej niż moglibyśmy się spodziewać, ale bezkresne piaski bezpowrotnie zasypały stare miasta Amberlianu. Czyli jednak mogło coś być na północ, wschód i zachód znanych nam map Jadame :P |
Hellburn |
Obligatoryjnie też wspomnę, że w plikach MM8 znajduje się też kilka innych "wnętrz budynków" nie używanych w grze, np sklep z magią na Regnie. |
Acid Dragon |
To ja też zapodam ciekawostkę. Dziś przez w zasadzie kompletny przypadek (pozdrowienia dla Dark Dragona) uruchomiłem "Might & Magic Showdown". O ile sama gra dalej jest niefunkcjonalna, o tyle jej demo - "Paint Workshop" ciągle działa. Jeśli ktoś jakimś cudem je ma na Steamie, to ciągle można się pobawić w malowanie pięciu figurek. Koncept, który w normalnej grze byłby naprawdę fajny. W Heroes of Might & Magic mieć swoją własną, pomalowaną armię? Dla mnie brzmi świetnie. Video nagrane dzisiaj: |
Dark Dragon |
Podejrzewam, że dalej można sobie dodać to demko do konta. Taki link powinien zadziałać ("sztuczka" ta działa na inne "usunięte" darmowe gry). |
anonim1233 |
W sumie to ktoś mi kiedyś na forum dotyczącym gier planszowych wspomniał o tym, że tryb malowania furek wciąż działa. |
Kertra |
Ciekawostka: W podstawce Odrodzenie Erathii tekst w boxach jest dobrze wycentrowany, natomiast w dodatkach, oraz wersji Complete już nie jest! ;) ps: próbowałem to naprawić, znaleźć przesunięcie w pliku binarnym, ale poniosłem klęskę... |
uhm |
Jak się okazuje, Paul Anthony Romero wydał w roku 1997 swoją płytę...głównie ze znanymi i lubianymi przez wszystkich utworami z HoMM1-2. (Porównajcie jednak Track09 i Track15 z oryginalnymi). Z ciekawych rzeczy można tam znaleźć utwór który pojawił się w niewykorzystanym intrze z M&M6 (Track 06). Czy ktoś rozpozna pozostałe? |
Kastore |
Fajne znalezisko. Nie wiem skąd jest Track 02, ale brzmi jak coś z soundtracku Heroes 4. I tak swoją drogą, czy tylko ja mam tak, że jak gram w H4, to muzyka z menu, miast i planszy sprawia, że czuję się, jakbym zwiedzał krainę z jakichś folkowych legend, natomiast muzyka z bitwy brzmi, jakbym walczył na statku kosmicznym z filmu z lat 80? B-) |
Kalohn |
Kastore: Nie wiem skąd jest Track 02, ale brzmi jak coś z soundtracku Heroes 4. Jest tłem zamku czarodzieja w H2:PoL. |
Tarnoob |
To prawda, że muzyka z bitew HoMM4 nie jest ściśle fantasy, ale moim zdaniem jest bardzo uniwersalna. Pasuje mi i do myśli o cyberpunkowym Ghost in the Shell (chyba zwłaszcza ścieżka 6), i właśnie do skupienia na bitwie w HoMM4. |
Hayven |
Zawsze myślałem, że muzyka bitewna z H4 jest paskudna. Byłem w błędzie. To bitwy w Heroes 4 (włącznie z efektami dźwiękowymi) są paskudne, a muzyka jest bardzo w porządku. |
anonim1233 |
Dla mnie jakoś ta muzyka w czasie bitew w H4 jest średniawa. Jest tak nijaka, że nie mogę sobie jej przypomnieć. Nawet muzyka z bitew w H6 bardziej zapadła mi w pamięć. Dużo lepiej wypada muzyka na mapie. Ale i tak uważam, że H5 i H3 mają lepszy soundtrack. |
Tarnoob |
Muzykę bitewną z H4 dużo bardziej wolę od tej z H5. Ta druga nie jest tak skupiona, tylko bardzo pompatyczna i dramatyczna – co pasuje do jakichś zwiastunów i finałów, ale jest bardzo męczące w rutynowej grze z dziesiątkami bitew, często bardzo prozaicznych, np. z prostymi neutralami, bohaterami transportowymi i z karawanami... Uruchamianie wtedy trąb anielskich w klimacie LotR-a jest takie sobie. W dodatku muzyka bitewna z H5 ma leitmotiv, który potrafi być bardzo ładny (Nekropolia ♥), ale jest nadużywany do porzygu. Mimo to zgadzam się, że sam mechanizm bitwy jest w H4 niefajny, przekomplikowany i chyba już wolę reguły H5, mimo że psioczę na czworokątne pola i brak jasnego podziału na rundy. |
Kastore |
Hayven: OK, hejterze. Powiedz jeszcze tylko, co jest nie tak z efektami dźwiękowymi?Zawsze myślałem, że muzyka bitewna z H4 jest paskudna. Byłem w błędzie. To bitwy w Heroes 4 (włącznie z efektami dźwiękowymi) są paskudne Tarnoob: Ale jest inaczej aranżowany, więc skoro jest fajny, to co to za problem.ale jest nadużywany do porzygu anonim1233: Wystarczy, że zapamiętasz sobie, że jest tam edgy syntezatorowy bas, jakieś efekty dźwiękowe, które brzmią jak ze stoczni, szybka perkusja i czasem skrzypce. To powinno pomóc.
Dla mnie jakoś ta muzyka w czasie bitew w H4 jest średniawa. Jest tak nijaka, że nie mogę sobie jej przypomnieć. |
Tarnoob |
Kastore: Ale jest inaczej aranżowany, więc skoro jest fajny, to co to za problem. Taki problem, że dalej go słychać; jeśli jest i w bitwie, w mieście, i jeszcze czasem na mapie przygody, i nawet w menu, to się robi nużąco. To nie jest jak filmy o Potterze, gdzie też jest wyraźny leitmotiv, słyszy się go chyba tylko kilka(naście) razy w ciągu dwóch godzin, a te filmy przeważnie się ogląda w sporych odstępach czasowych. Z grą już jest chyba wyższa częstotliwość. |
AmiDaDeer |
Taka ciekawostka: Might and Magic 3 na DOS można przejść w 5 minut. |
Kastore |
Ale pierdzące efekty dźwiękowe. To moja ciekawostka, MM6 da się przejść w 29 sekund. |
Darkstorn |
Czy wiecie, że w MM8 gracz miał mieć do dyspozycji Blastery tak jak w 2 poprzednich grach? https://tcrf.net/Might_and_Magic_VIII:_Day_of_the_Destroyer I przy okazji, w HoMM3 niektóre jednostki nie czarujące miały być jednak czarujące: https://tcrf.net/Heroes_of_Might_and_Magic_III:_The_Restoration_of_Erathia The Cutting Room Floor to jednak dobra rzecz! |
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 - 12 - 13 |
temat: Ciekawostki (i błędy) w Might and Magic | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel