Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 | |
Kalohn |
Patogen niczym "black goo" z LV-223. |
Andruids |
Tempo dalej wolniejsze niż bym sobie życzył. Ale nie przedłużając, w dzisiejszej aktualizacji: - Prawdziwe oblicze ulepszonych Rozbójników - Awanturnicy. - Nowa jednostka "Szlamowiec" i jej ulepszenie "Galaretowiec". - Szlamowce można zwerbować w Placówce Alchemicznej. - Nowy bohater specjalizujący się w Szlamowcach. Neutral_Rats+Neutral_Heroes+Rat_Heroes.zip (paczka zawierająca wszystkie zaktualizowane pliki) Neutral_Rats_Demo OOZING UPDATE.rar (sama aktualizacja, do działania wymaga głównej paczki z modem) Jaki jest Awanturnik, każdy widzi. Wszystko na jego temat zostało już napisane w pierwszokwietniowym poście. Szlamowce i Galaretowce to solidne jednostki 5. poziomu. Miejsca w których podstawa jest jeszcze "płynna", łata ulepszenie - dodając punkty obrony, życia i minimalnych obrażeń. Szlamowce po każdym swoim ataku pokrywają cel "Łatwopalną Mazią", która zwiększa obrażenia ognistych czarów o 50%, ale ma także właściwości żrące. Przez następne 2 tury dotknięta jednostka będzie otrzymywać obrażenia zależne od swojego poziomu (poziom x 5). Same Szlamowce są niepodatne na ten efekt. Dodatkowo, ulepszenie zrzuca z siebie wszelkie negatywne efekty na początku każdej tury. Specjalnością bohatera od Szlamowców jest bonus do ataku i obrony tych jednostek, a także dodatkowa zdolność - pełna regeneracja życia na początku tury. Oprócz tego, wszystkie jednostki w jego armii są odporne na transformację w inne stworzenia (umiejętność m.in. wogowych wilkołaków). Jak zwykle, gorąco zapraszam do testowania moda. |
Kertra |
Kurczę, zazdroszczę że umiecie robić te jednostki :D Sam osobiście bym zrobił żywiołaka wody z H4, ale pod H3 :) W H3 jest to jedyny żywiołak, który nie wygląda jak żywiołak, ale jak syrena xD |
Andruids |
NIKT NIE SPODZIEWA SIĘ AKTUALIZACJI MODA Z NOWYM BALANSEM CZARÓW Natchniony tematem na HC, dodałem cegiełkę do swojego gównomoda, i tym sposobem, w wersji 0.85 pojawił się nowy moduł: DOKOKSZONE OKO Mod robi co następuje: 1) Po pierwsze primo, zwiększa szansę poznawania czarów użytych podczas bitwy o 10% na każdym poziomie umiejętności Sokolego Oka, więc teraz, podstawowa umiejętność daje 50% szans, zaawansowana 60%, a mistrzowska 70&. 2) Po drugie primo, moc artefaktów wpływających na siłę umiejętności jest zwiększona o połowę, więc statuetka ptaka zwiększa wartość o 10%, statuetka ziomka o 20%, a krzyż virtuti sokolari o 30%. 3) Po trzecie primo, ultimo, każdy poziom Sokolego Oka pozwala na skopiowanie tego samego poziomu szkoły magii, którego nie posiada nasz bohater. Tak więc z podstawowym Sokolim Okiem, jeśli mierzymy się z bohaterem, który ma podstawową (lub zaawansowaną/ekspercką) Magię Powietrza, to w walce z nim możemy rzucać czary Magii Powietrza na poziomie podstawowym. Jeśli mamy zaawansowane Oko, a on zaawansowaną (albo ekspercką) Magię, to rzucamy je na poziomie zaawansowanym. A jeśli mamy eksperckie Oko, a on Magię na poziomie eksperta, to również rzucamy czary na poziomie eksperta. Przy okazji, dokoksiłem też masowe rozbrojenie. Teraz, zamiast obniżać obronę wszystkich jednostek o 5, czar obniża wartość obrony o 3 + poziom jednostki. Tym sposobem pierwszopoziomowce obrywają za 4, a siedmiopoziomowce za 10. Czuję, że to dość potężna zmiana. BTW, prace nad SZCZUROWYM MODEM wciąż trwają, i spodziewajcie się aktualizacji całkiem niedługo, a tymczasem zachęcam do psucia balansu: LINK: New Magic Balance 0.85 Przypomnienie co robią pozostałe moduły: NIUMEDŻYKBALANTAJS |
avatar |
Seems interesting! |
Andruids |
Jesteście gotowi? ... bo ja nie xd No nieważne, już wystarczająco długo zwlekałem, więc przedstawiam: W najnowszej aktualizacji, NIETOPERZ-Z-PIEKŁA-RODEM, znajdziemy: - Nowe jednostki: "Gawrony", ich ulepszenie, "Kruki", a także podtężne "Podtoperze". - Siedliska, w których można nająć nieulepszone formy nowych jednostek - Kruczy Szczyt i Bramę Zaświatów. - Nowego bohatera specjalizującego się w Gawronach/Krukach. Neutral_Rats+Neutral_Heroes+Rat_Heroes.zip (paczka zawierająca wszystkie zaktualizowane pliki) Neutral_Rats_Demo BAT_OUTTA_HELL.rar (sama aktualizacja, do działania wymaga poprzedniej wersji moda) Gawrony i Kruki pod względem statystyk plasują się na jednym z niższych szczebli w porównaniu z resztą 6-poziomowców, ale mają duży potencjał dzięki umiejętności swoich ulepszonych form. "Wendeta" sprawia, że za każdym razem, kiedy jednostka zostanie zaatakowana, dostaje +1 do ataku i +1 do maksymalnych obrażeń. Pierwszy bonus schodzi od razu po ataku mściwej jednostki, a zwiększone obrażenia utrzymują się przez 3 tury. Co więcej, sama obecność Kruków sprawia, że wszystkie Gawrony na polu bitwy także zyskują tę umiejętność. Podtoperze (wspaniałe tłumaczenie, wiem, ale mod prawdopodobnie nigdy nie pojawi się po polsku) są przeciętną 7-poziomową jednostką, ale szybkością ustępują tylko Ognistym Ptakom. Ich wyostrzone zmysły powalają im zawsze zadawać stałą liczbę obrażeń, a także dają odporność na oślepienie. Niemniej, nietoperze korzystają ze swoich oczu, dlatego wciąż są podatne na zamianę w kamień. Specjalnością Cawthorne'a, bohatera od Gawronów, jest bonus do ataku i obrony tych jednostek, a także dodatkowa zdolność - powrót po ataku latających jednostek poziomu 1-6. "Cawthorne opuścił Wymiar Powietrza, znudzony nieskończonymi przestworzami pozbawionymi błyskotek. Jego wyostrzony wzrok i silna więź z latającymi stworzeniami sprawia, że jest idealnym zwierzchnikiem podniebnych oddziałów." Zgaduję, że co najmniej kilka osób wszystkich nurtuje pytanie "Co dalej?" Jest siedem (łącznie z Rozbójnikami) jednostek, jest pewien wspólny mianownik, są jacyś bohaterowie, i jest jeszcze wiele rzeczy, których nie pokazałem. I moja odpowiedź jest taka - jeśli pojawi się jeszcze jakaś iteracja tego moda, to będzie to nowe miasto. Tutoriale Unity już robią brrr... i kształt ekranu miasta powoli zaczyna się rodzić. Ale kiedy? Najmniej optymistyczna (a zarazem najbardziej realistyczna) odpowiedź brzmi: na przełomie tego/następnego roku. Na koniec, chciałbym serdecznie podziękować Witchkingowi za udostępnienie assetów, które znacznie ułatwiły pracę przy Krukoludach. |
Warmonger |
Świetna robota, jednostki pasują do gry :) Natomiast pozostaję sceptyczny odnośnie masowej produkcji miast - tyle ich powstało, ale te wysokiej jakości można policzyć na palcach jednej ręki. |
Andruids |
Warmonger: Dzięki. Taki miałem zamiar. Cieszę się, że chociaż to wyszło.Świetna robota, jednostki pasują do gry :) Warmonger: A co jeśli miasto też będzie pasować do gry i też będzie wysokiej jakości? (•‾̑⌣‾̑•)
Natomiast pozostaję sceptyczny odnośnie masowej produkcji miast - tyle ich powstało, ale te wysokiej jakości można policzyć na palcach jednej ręki. |
Szaman |
Zamienili kruka na nieuka: A co jeśli miasto też będzie pasować do gry i też będzie wysokiej jakości? (•‾̑⌣‾̑•) Wtedy nastąpi zakrzywienie czasoprzestrzenne, nastąpi zderzenie się światów równoległych gdzie, NWC nigdy nie upadło, Jon Van Canegham, wydał 20 części Herosów i 50 części z serii Might and Magic, które odgrywały się w odległych zakątkach galaktyki i dowiedliśmy się, kim byli tak naprawdę Starożytni i Kreatorzy. Także… Władca Pierścieni Pierścienie Władzy, okazały się fenomenalnym sukcesem! Fani i krytycy byli zachwyceni jej finezją i kunsztem wykonania, nawet sam Tolkien by nie zrobiłby tego lepiej… Także… Putin podał się do dymisji i uznał „operację specjalną” za zbrodnię wojenną, za którą wziął odpowiedzialność. Także… ... Jak widzisz, nie możesz wydać tego miasta, bo świat stanie na głowie! Dosłownie!:P |
Andruids |
Szaman: Putin podał się do dymisji i uznał „operację specjalną” za zbrodnię wojenną, za którą wziął odpowiedzialność. Kurczę, z jednej strony kusisz... Szaman: Jon Van Canegham, wydał 20 części Herosów i 50 części z serii Might and Magic, które odgrywały się w odległych zakątkach galaktyki i dowiedliśmy się, kim byli tak naprawdę Starożytni i Kreatorzy. (...) Władca Pierścieni Pierścienie Władzy, okazały się fenomenalnym sukcesem! Fani i krytycy byli zachwyceni jej finezją i kunsztem wykonania, nawet sam Tolkien by nie zrobiłby tego lepiej… ... a z drugiej zniechęcasz. |
Irhak |
Tak to tu wrzucam (WIP)... |
Kastore |
A rozjaśnij trochę. |
Irhak |
Ale że co? Właśnie pomysł jest na ciemniejsze 'Doomed Necropolis', z przygotowaniem pod 2nd upgrade. Background to mieszanka tła necropolis, tła inferno i tła walki na lawie. To co mi brakuje to na pewno poz. 6 (te sale są jakieś takie 'puste' :P) i prawdopodobnie jeszcze raz przerobię poz. 3 (ulepszenie, które dobudowuje do ruin? mało to logiczne...). Wraz z miastem chcę też wykorzystać niektóre jednostki z banku stworów i dać je jako neutralne ;) |
Kastore |
Jak na to patrzyłem na laptopie w ciągu dnia, to prawie nic nie widziałem. |
Irhak |
Czyli mamy inne ustawienia ekranu. O ile nie mam ostrego światła prosto w monitor, lub jasność monitora nie jest na minimum, to na moim laptopie wszystko widać ok. Przy minimalnej jasności to dowolne światło prosto w monitor rzeczywiście utrudnia rozeznanie się w ekranie. I'll think about that. Anyway... po drobnych poprawkach (usunięcie jakiś pozostałości niewytartych): Wygląd docelowy: Wygląd rozjaśniony dla zbyt ciemnych ustawień ekranu: Nowy wygląd wprost na starym ekranie (widoczne przesunięcia): |
Kastore |
Środkowy jest najlepszy, tylko trochę za dużo saturacji kolorów. |
Hayven |
Środkowy wygląda, jakby właśnie nastało Rozliczenie :) |
Szaman |
Offtop: Zastanawialiście się kiedykolwiek nad konstrukcją smoczej krypty? Co to ogóle jest? Okno z ramkami bez szyby? A wokół rozwleczone kości smoków? Jak nekromanci tam składają kości w całość i je reanimują? W Heroes II siedlisko było bardziej czytelne, ala „hala” produkcyjna kościanych smoków. A tu mamy jakby „dziurę” w górze gdzie leżą kości i nekromanci sobie zbierają je i lepią smoka? |
Irhak |
A co byś widział dla smoków? Na pewno odpada konwersja z H2 (h3 to nie pixel art / nie umiem 3d). |
AmiDaDeer |
Szaman: We wczesnych renderach ekranu Nekropolii widać nieco lepiej, że jest to po prostu specyficznie zdobiona krypta.Zastanawialiście się kiedykolwiek nad konstrukcją smoczej krypty? Co to ogóle jest? Szaman: Tbh w Heroes 2 siedlisko kościanych smoków wyglądało bardziej jak altana, w środku której stał szkielet smoka.W Heroes II siedlisko było bardziej czytelne, ala „hala” produkcyjna kościanych smoków. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 |
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel