Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 - 25 - 26 | |
planetavril |
image 0 image 1 image 2 yes I tried it using vcmiistari for 999 magic points, I summoned all the machines and it works well |
Andruids |
I don't use HotA mod, so it doesn't work for me. |
planetavril |
Summon Machine without HotA Cannon |
planetavril |
Has anyone ever thought of doing this creature: Image |
Andruids |
No. |
avatar |
Zaktualizowałem moda ze stworkami stworzonymi przez Axolotla. W wersji oznaczonej jako 1.0 (wcześniejsza była 0.995) wszystkie te neutralne stworzenia mają siedliska, w których można je nająć (autorstwa fred79!). Aczkolwiek należy pamiętać, że generator map losowych dość rzadko generuje siedliska w neutralnych strefach. Ponadto część siedlisk ma dołączone dźwięki ambient, czyli wydają odgłosy gdy zbliżymi się do nich bohaterem. Ale najważniejsze to cztery nowe jednostki powstałe z pomocą niezastąpionego Andruidsa! Will-O-Wisp. Błędny Ognik. Poziom 2. Umiejętności: Brak kar za poruszanie się po bagnie. Odporność na zaklęcie inferno. Atak jak zaklęcie Inferno. Brownie. Duszek. Poziom 3. Umiejętności: -1 do szczęścia u wrogiej armii. 50% szansy na rzucenie po ataku zaklęcia Degradation. Zaklęcie Degradacji działa wyłącznie na nie-żyjące jednostki (żywiołaki i machiny bojowe) zmniejsząc ich życie o 50%. Moss Thrall. Mchowiec (?). Poziom 3. Umiejętności: - Niewrażliwość na zaklęcia umysłu - 100% szansy na rzucenie po ataku zaklęcia Fungal Infection. Zaklęcie Grzybicy powoduje u zarażonej jednostki spadek o 1 obrażeń, szybkości, ataku i obrony - 20% szansy za rzucenie po ataku zaklęcia Parasitic Fungus. Ta gorsza odmiana Grzybicy powoduje, że zarażna jednostka może roznosić Grzybicę na inne jednsotki. Baba-Yaga. Baba Jaga. Poziom 4. Umiejętności: - brak kar za poruszanie się po bagnach - odporność za zaklęcie Inferno - może podczas walki rzucić na wrogą jednostkę zaklęcie Depletion. Zaklęcie Wyczerpania zmniejsza o 1 ilość dostępnych zaklęć. Tak więc można odebrać tym zaklęciem np. Archaniołom umiejętność wskrzeszania. Pewnie kiedyś pogrzebię jeszcze w tym modzie. Przydałoby się zmajstrować brakujące odgłosy siedlisk, przerobić statystyki na bardziej odpowiednie i - chyba najważniejsze - powycinać klatki a axolotlowych defów, by animacje płynnością przypominały te znane z H3. |
planetavril |
good baba yaga,even if perhaps it would be better:http://heroes3towns.com/towns/kremlin/unit_4_2.gif |
Kuririn |
Baba jaguśka Fajna jest! Jak siegam dobrze pamięcią, autor jednostek zrobił chyba zombiaka pod forge... |
Kertra |
Siema, zrobiłem dzisiaj działające portrety z wersji HD dla wersji zwykłej. Starałem się nie utracić jakości, ale jednocześnie zmniejszyć głębię kolorów i wyszło super: Screen: Link: Portrety HD Wczoraj natomiast zrobiłem pełne Menu RoE dla wersji Complete, dla osób "nie używających" VCMI przy pomocy skórek H3 Themes v1.0 stworzonych przez avatara: Screen: Link: Menu RoE ps: Pliki trzeba podmienić za pomocą MMArchive. |
Warmonger |
^Dobra robota, ale to temat dla modów VCMI, a nie OH3. |
Kertra |
Tak wiem, ale nie ma tematu dla zwykłych, przynajmniej nie znalazłem. Nie wiedziałem gdzie wstawić, więc wrzuciłem tu. |
avatar |
Co prawda to nie fejk, ale ten mod jest z definicji "bekowych". Dodaje nową jednostkę neutralną Invisible Man. Można próbować ją spotkać na mapie, można powalczyć z nią w dedykowanym banku stworzeń. |
Lord Hawk |
Bardzo ciekawy mod, walka z tą jednostką nie należy do łatwych. Warto sprawdzić samemu. |
Andruids |
Hej! Być może niewielu z was o tym wie, ale 4. kwietnia, czyli dzisiaj, jest Dzień Szczura, który to dodatkowo przypada w Rok Szczura. Taka okazja nie trafia się na co dzień, w związku z czym postanowiłem udostępnić część moda, nad którym obecnie pracuję: Neutral_Rats+Neutral_Heroes+Rat_Heroes.zip (szczurzy mod + neutralni bohaterowie + szczurzy bohaterowie, aktualna wersja - 5.05.22) Neutral_Rats_Demo v5.rar (sam mod z neutralnymi jednostkami - 5.05.22) Neutral_Rats_Heroes v5.rar (sam podmod ze szczurzymi bohaterami - 5.05.22) W jego skład wchodzą dwie neutralne jednostki - Szczur i Szczurołak, ich wspólne siedlisko - Wejście do Kanałów, a także dwóch bohaterów ze specjalnością w tych jednostkach (ich uruchomienie wymaga moda Neutral Heroes). Pozdrawiam, zapraszam do testowania, a wszystkim szczurom i szczurzycom życzę wszystkiego najlepszego. |
Bacus |
Te szczury są wielkości Wilków, ale ogólnie fajne. Jakbym miał VCMI to bym przetestował, ale nie mam, więc uznam, że jest spoko. |
zeryss |
everything works well |
James_Dean |
Czyżby szczury z Might and Magic? Fajnie się prezentują. |
witchking |
Piękna robota, winszuje. |
Lord Hawk |
Kolejna dobra robota, bardzo ładnie wyglądają te jednostki. |
Andruids |
Edit: Post w głównej mierze nieaktualny. No hej. Spieszę z małą aktualizacją. Dzięki testom sumiennego Lorda Hawka, udało się namierzyć kilka rażących błędów w tym moim modzie ze szczurami. W związku z tym, ogarnąłem na szybko poprawioną wersję moda. Żeby działał submod "Rat_Heroes", potrzebny jest mod "neutralHeroes", ale bez niego, klient VCMI może się w ogóle nie odpalić. W tym wypadku można zrobić jedną z dwóch rzeczy: - Ściągnąć mod "neutralHeroes" (i wyłączyć go w launcherze VCMI, jeśli nie mamy ochoty grać z neutralnymi bohaterami). - Wykasować cały folder "mods" z folderu "Neutral Rats Demo". Jeśli wybierzemy pierwsze rozwiązanie (bez względu na to czy aktywujemy mod "neutralHeroes", czy nie) VCMI wciąż może nie chcieć się włączyć. W związku z tym, można (ponownie) wybrać jedną z dwóch opcji: - Ściągnąć mod "WoG" (i wyłączyć go w launcherze VCMI, jeśli nie mamy ochoty grać z niektórymi funkcjonalnościami WoGa). - Wykasować folder "WoG_Heroes" z folderu "neutralHeroes/Mods". Aktualna wersja moda i postępowanie zgodne z instrukcjami, powinny poskutkować obecnością nowych neutralnych jednostek w edytorze map VCMI i poprawnym wyświetlaniem się czaru ze specjalności szczurzego grajka: Jeszcze raz serdecznie zachęcam do testowania. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 - 25 - 26 |
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel