Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 | |
avatar |
Wyciągnąłem parę grafik z wersji HD Edition i przeskalowałem je na rozdzielczość herosową. Czy taki zabieg przyniósł jakieś różnice? Można sprawdzić w modzie HDE graphics. Procesowi zostały podane przede wszystkim portrety, tła miast oraz ekrany oblężeń. |
Andruids |
@avatar Chyba ma to sens przy portretach bohaterów. Za to w ikonkach bonusów z kampanii i jednostek, żadnego. Te rozmyte potworki wyglądają dużo gorzej niż kadrowane rendery. ?Najlepiej widać to na przykładzie Królewskiego Gryfa. A ode mnie kolejne doraźne rozwiązanie związane z brakiem animacji kolorów palety w VCMI. Z tym małym modem, Beholderzy i Złe Oczy będą strzelać małymi piorunami zamiast strzałami z Balisty. LINK: beholders_gaze.rar |
avatar |
XXL Maps Pack. Mod zawierający 6 map większych od rozmiaru XL (144x144). To naprawdę bardzo szybka konwersja map wygenerowanych przez normalny generator map (z XXL patchem) by sprawdzić jak silnik VCMI obsługuje większę rozmiary. Mapy mogą być niegrywalne (czasami generator takie wygeneruje), a ponieważ mapy zostały wygenerowane przez silnik H3, z vcmi-owych modów na tych mapach mają szanse się pojawić jedynie nowe artefakty. |
avatar |
Fast Battle Animaton v1.0. Znany z różnych modów do H3, mod przyśpieszający animację stworzeń podczas walki "nareszcie" dostępny pod VCMI. Oczywiście szybsze animacje są tylko dla stworzeń z H3. Jednostki z modów będą posiadać swoją normalną prędkość. |
Dydzio |
A po co takie coś skoro w settings.json masz np: "battle" : { "animationSpeed" : 1, "cellBorders" : true }, animationSpeed zmieniasz np na 2 i jest większa prędkość |
avatar |
Dlatego, że ten plik zmienia prędkość każdego stworzenia z osobna (a niektóre animacje są dłuższe/krótsze od innych). Twoje rozwiązanie zmienia czas trwania animacji globalnie, jak leci. |
avatar |
Nowa (i na jakiś czas ostateczna) wersja moda Combine Grail (v 1.2). Sutra Wysyczacza Magii (Magic Sweater Sutra): Podczas walki nie można rzucać czarów 1 poziomu (pierwotnym zamysłem było, by tylko wróg nie mógł rzucić, ale nie umiem tego zrobić). Patron Jadowitego Ognia (Patron Of Venomous Fire): Obniża o 10% zdrowie wrogiej armii. Syrenia Gwiazda (Siren's Star): -1 do dostępnych zaklęć u stworzeń wroga. Czyli jeśli walczymy z Archaniołami, to te nie będą mogły wskrzeszać. Woliera Żywiołu Eteru (Ether Elemental's Aviary). Niszczy codziennie 250 złota u każdego wrogiego gracza. Szkatuła Magnusa (Magnus Coffer): Wszystkie machiny wojenne mają +50 wytrzymałości. Te pięć artefaktów umieszcza się je w slotach różnych jak na zdjęciu wyżej. |
Fandor |
Patron jadowitego ognia najbardziej mi się spodobał, czy graal daje te premie co te artefakty? Jeżeli nie to czy można go później na nie rozłożyć jeżeli się go znajdzie z obelisków? Wybacz jeżeli pytam o oczywiste rzeczy. Najbardziej bezużyteczne wg mnie się wydaje +50% do życia machin oblężniczych, chociaż w połączeniu z takim działem z HotA byłoby to już bardzo groźne. |
avatar |
Cytat: A wiesz, że tego nie sprawdziłem? :) Wg mechaniki z H3 - dopóki nie stracimy go na wybudowanie Sanktuarium Grala - powinien.czy graal daje te premie co te artefakty? Cytat: Rozłożyć można go w dowolnej chwili - dopóki nam nie zniknie przy wybudowaniu Sanktuarium :)
czy można go później na nie rozłożyć jeżeli się go znajdzie z obelisków? |
avatar |
New Summon Spells (v1.00) Od jakiegoś czasu VCMI pozwala na tworzenie zaklęć przywołujących dowolną jednostkę na pole bitwy. Były tu wcześniej prace nad takimi zaklęciami, ale projekt umarł, więc pozwoliłem sobie dokończyć moda. W modzie znajdziemy 4 nowe zaklęcia przywołujące: Demona, Zjawy, Dżina i Anioła. Ddoatkowo, jeśli włączy się port HoTy to można włączyć submoda z dwoma kolejnymi przywołaniami: Nereidy i Bestii Sztormów. Aha - dla odmiany te zaklęcia są tak skonstruowane, że po rzuceniu jakiegoś zaklęcia przywoływania, kolejne można rzucić już w następnej turze - nie trzeba czekać na śmierć ówcześnie przywołanej jednostki. Czemu tak? Hm... bo mogłem :) p.s. Autorem większości grafik jest nasz Kurek. |
Kuririn |
Angel, nie pasuje do tego zestawu. Przykro mi, ale nie! do reszty sie nie przypiernicze, bo jest zacna ;) |
avatar |
I słusznie bo Angel to jedyna nie-Kurkowa robota :) |
witchking |
Aniolka bazowalbym na tej grafice z mm6 |
Lord Hawk |
Popieram wszystkich przedmówców, bardzo ładnie to wygląda, tylko aniołek do wymiany bo grafika obecnie bardziej na upadłego wygląda ^^, a tak wykonanie i pomysł na plus. |
Kastore |
Nie ma w ogóle upadłych aniołów w MM. :P Edit: nie wliczam Ashan do MM. B-) |
Alistair |
To, że nie ma upadłych Aniołów, to nie oznacza, że ikona tak nie wygląda, bo odniosłem dokładnie to samo wrażenie. No może nie, że upadły, ale bardziej krwiożerczy :) |
Kurek |
Zaraz wam zrobię Aniołka summon ikonkę i będzie git. |
Warmonger |
Mod z zaklęciami przywołania fajny, ale trochę niezbalansowany. Proponuję: - Porównać siłę przywoływanych stworów z siłą Przywołania Żywiołów, które wszak jest zaklęciem poziomu 5. - Przenieść przywołanie Nimf na poziom 1, redukując ich liczbę. Mamy obecnie zbyt mało pierwszopoziomowych zaklęć, a możliwość taniego przywołania bloku / zdjęcia kontrataku byłaby ciekawą opcją taktyczną. |
planetavril |
Summon Spells Machine,summoning Ammo Cart,Ballista,Catapult,First Aid Tent and HotA Cannon. Here |
Andruids |
Did you test it? Because VCMI doesn't load for me while this mod is on. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 |
temat: [VCMI] Mniejsze modyfikacje | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel