Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 172 - 173 - 174 ... 200 - 201 - 202 | |
avatar |
Cóż mogę powiedzieć Kuririnie - zawsze byłeś wyczulony na klimat i zgodność grafiki H3. Ten Majotaur jako model jest fajny, ale ten topór jest taki... ashanowy, czyż nie? |
Kuririn |
avatar: Tak, zgadzam się, wymodelowałem coś na szybko, chciałem zobaczyć efekt jak to będzie z dwuręcznym toporem. I takie coś, albo dam mu cos konkretnego, jeden dwuręczny topór, albo 2 małe, np z podstawowej wersji i z ulepszonej.
ale ten topór jest taki... ashanowy, czyż nie? |
Fandor |
Ja proponuję, żebyś po prostu podzielił ten topór który zrobiłeś na 2 mniejsze części, no trochę zmniejszył bo jest za duży, zwłaszcza większa część i zrobił 2 jednoręczne, jeden trochę większy i bardziej podrasowany od drugiego i chyba będzie spoko. |
Andruids |
Mi się podoba. |
Kuririn |
Troszke chyba go przekoksiłem. Proszę o sugestie z waszej strony. Ach, tekstur nie ma jeszcze zaden topór. i dlon tesktura jakas dziwna. |
Kammer |
To dziwne coś wokół szyi... źle wygląda. |
Kuririn |
Post wyżej, naramiennik. |
Trith |
Zwiększyć rogi, oczy, kolczyk w nosie, może nawet całą głowę. Rozjaśnić nieco sierść i złoto pociągnąć delikatnie w stronę pomarańczowego. Drugi topór wystaje bardzo w przód, albo bym go ustawił inaczej (oparty o ramię?) albo wyrzucił, ewentualnie zastąpił czymś innym, ale raczej nie tarczą. Naramiennikowi bym odjął ten najbardziej wystający element tuż przy głowie, bo zasłania ją bardzo wizualnie robiąc z tego kołnierz. Może jakiś hełm czy inne nakrycie głowy? I ja bym w sumie jednak poeksperymentował z dwuręcznym toporem na twoim miejscu. |
Lord Hawk |
Sam model wygląda bardzo ładnie, jednak niekoniecznie jako 2 ulepszenie, bardziej jako alternatywne. Zbroja a dokładnie naramienniki mogły by być bardziej masywne [bardziej wyraziste od 1 ulepszenia], sierść jak pisał przedmówca nieco rozjaśnić, ale nie jest to konieczne, jeśli celowo miał być ciemniejszy to jest ok, no i topory najbardziej się rzucają w oczy, same z siebie są ok, ładne crescenty, ale trochę jako ciągłość się kłóci, to nie Orkowie gdzie dostają dodatkowy po ulepszeniu i atakują obydwoma, ale jeden większy i skoro zwykły ma podstawowy 1 strony, a ulepszenie dwustronny to bardziej w tą stronę by się przydało iść, bo właśnie sprawia to teraz wrażenie alternatywnego ulepszenia, gdzie Minotaurowi do wyboru po ulepszeniach pojawia się albo 1 podwójny duży, lub 2 mniejsze 1-stronę, sama animacja ataku będzie się gryźć, gdyż 2 podstawowe będą wymachiwać 2 rękoma, a 2 ulepszenie z 2 toporami jak Ork, więc chyba lepiej będzie się prezentować z 1 dużym. |
garnithron |
Myślę, że dwa topory odejmują hirosłowemu Minotaurowi majestatu. Akurat ogrywam Titan Questa i tamtejsze Minotaury (z dwoma toporami jednoręcznymi) wyglądają bardzo barbarzyńsko, za to te z H3 są pełne gracji (szczególnie ulepszenia) i wdzięku i myślę, że tak powinno pozostać. Ciężko coś wymyślić, jeśli chodzi o kolejne ulepszenie. Poszedłbym w stronę zrównania jednostki stylistycznie do innych dodatkowych ulepszeń - może czarno-czerwona zbroja? Hełm nie pasuje, chyba że rogaty :> Kopyta powinny mieć bardziej spiczasty kształt; rogi ciemniejsze. |
Mistrz |
Zgadzam się z opinią, że kolega minotaur wygląda jak alternatywa, a nie drugie ulepszenie. Pozwolę sobie jeszcze raz wrzucić mój koncept, bo zastanawiam się czy po jednosiecznym i dwusiecznym taki "pełnosieczny" topór nie był by lepszy. Hełm też rozważył bym raz jeszcze, natomist futro lepsze jednak brązowe. |
Eggyslav |
Popieram Mistrza i innych, dwa topory zupełnie nie pasują do charakteru jednostki. W concept-arcie podoba mi się też hełm, warto by pomyśleć o czymś takim... |
zmudziak22 |
Minotaur z dwoma toporami za bardzo zajeżdża z Minotaurem z Heroes 5. Co do ulepszenia, minotaur powinien być bardziej umięśniony, toporem dwuręcznym(animacja ataku mogłaby wyglądać jak uderzenie kosą przez diabłów). Może troszkę ciemniejszy, czerwone oczy, zbroja myślę, że pasowałoby do niego zakryte ręce(przednie kopyta) oraz nogi(tylne kopyta). |
Fandor |
Ja bym jednak został przy broni jednoręcznej. Nie jestem znawcą średniowiecznych militariów, ale może ktoś ma pomysł, na jakąś broń która zastąpi topór, a odda klimat jednostki? Jeżeli mam wybierać czy dwie bronie, czy broń dwuręczna, to do tej jednostki dużo bardziej pasują dwie bronie jednoręczne, albo po prostu zostańmy przy jednej jednoręcznej. Hełm także wydaje mi się, nie będzie pasować, tylko oszpeci jednostkę bo pysk będzie mniej rozpoznawalny. Proponuję zacząć od dobrze opracowanego opancerzenia kopytek i nóg, bo tam jest pusto więc łatwiej będzie coś dodać wyróżniającego od poprzedniego poziomu. Powiększyłem sobie screen i ten pancerz wcale tak źle nie wygląda, wydaje mi się, że aby naramienniki się bardziej odróżniały, musisz odsłonić trochę więcej szyi i trochę klaty pod nią zrobić futrzastej i wtedy możliwe, że będzie to dobrze już wyglądać bez większych zmian. No i teraz taki dziwny pomysł, który eksperymentowałeś przy innych jednostkach którym wg mnie nie pasowała, ale może właśnie minotaurowi walnąć pelerynkę? |
Eggyslav |
Uwaga, mam pomysł: A może, zamiast topora dać Minotaurowi korbacz/morgensztern? W nawiązaniu do HoMM 1 & 2? Oczywiście, nie taki mały jak mają Gnolle, ale taki wielki i ciężki, coś w tym stylu: |
Kuririn |
Mam pomysł! Zgnolimy Minotaura! |
Mistrz |
|
Trith |
Czyli to będzie ulepszenie do Forge? |
Kuririn |
Tag |
Fandor |
Mistrz szanuję za Generacje 1, a nie jakieś podróbki. :D |
strona: 1 - 2 - 3 ... 172 - 173 - 174 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel