Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 41 - 42 - 43 ... 49 - 50 - 51 | |
voncur |
Czym to się różni od poprzedniej wersji? |
avatar |
Przede wszystkim tym, że to będzie samodzielny dodatek do SoD (jak HotA) a nie modem pod erę. |
avatar |
Chyba nie pokazywany nigdzie wcześniej nowy screen promocyjny A nowością mają być ekrany oblężeń zależne od terenu. |
Hayven |
Nowością w kontekście H3, ale znaną z H2 :) |
Kastore |
Ale fajnie. <3 |
Mad Hatter |
Chciałbym napisać coś sensownego ale nie mogę, to jest piękne. I niech ktoś mi przypomni, czy tam się wszystko ulepsza jak w H3 czy pozostawiono jakieś smaczki jak w H2? (czyli nieulepszanie lub 2-krotne ulepszanie) |
avatar |
Tego nie wyczytałem na forum niestety, ale mogłem coś przegapić. |
Hayven |
Wydaje mi się, że pokazywano ulepszenia Chłopa i Rozbójnika (nawet w tym temacie), tak że akurat tutaj bym się spodziewał mechaniki z H3. |
AmiDaDeer |
To stare dzieje, zrezygnowano z ulepszeń dla wszystkich jednostek i pozostawiono mechanikę typową dla H2. Nawet w nowych frakcjach będzie występować ta mechanika. |
Fandor |
To akurat niefajne, wolałbym jednak aby każda jednostka miała ulepszenie i ewentualne smaczki w stylu 2 ulepszenia w nielicznych przypadkach. |
Kastore |
Nie narzekajcie. |
Warmonger |
W takim razie mamy regres. Coraz mniej rozumiem sens i wartość tego moda. |
Kastore |
Ulepszanie każdej jednostki to wcale nie jest jakiś lepszy system. |
Pointer |
Cytat: W takim razie mamy regres. Coraz mniej rozumiem sens i wartość tego moda. Sens jest taki, żeby na silniku h3 odtworzyć jak najwierniej h2, przynajmniej ja to tak rozumiem. A wartość? Hm... Można by się zastanowić, że skoro ktoś chce grać w h2, to czemu po prostu nie odpali sobie h2 i nie zagra zamiast przerabiać h3 na h2, ale jednak tu chodzi o coś więcej. Po pierwsze są 3 nowe frakcje. Po drugie h3 daje na obecną chwilę spore możliwości modowania, natomiast o modach do h2 raczej mało się słyszy. Więc to coś w stylu takiego modowalnego rozszerzonego h2 po prostu. I taka jest wartość i sens tego. |
Orzie |
Heroes 2 was not designed in the way that all creatures are upgradeable. Some new upgrades may appear in future, but there are not so many creatures which "deserve" them, so to say. People will have to live with it. Cytat: Incorrect. This is not Heroes 2 gameplay-wise. Currently, the gaming process is ultimately based on Heroes 3.Sens jest taki, żeby na silniku h3 odtworzyć jak najwierniej h2, przynajmniej ja to tak rozumiem. The idea is to combine elements of both games, and, in some cases, design new gameplay features, which will allow users to get new gaming experience. This is not simply a transfer of one game to the engine of another, it's a more complex case. What was the advantage of Heroes 2 for many people is graphics, sounds and overall atmosphere. Design-wise, sometimes Heroes 2 is more important for the development of this project. |
DragoHomm |
Podobno też rezygnują z przycisku "czekaj" :/ Opcja która według mnie nadaje grze bardziej taktycznego myślenia |
Orzie |
No, Wait is present. Personally, I hate Wait, but the majority of players don't. So, I guess, a "no-wait" option can be made via standard WoG/Era functionality for people like me. |
DragoHomm |
So everyone will choose something for themselves :) very good idea Orzie |
Kammer |
Disclaimer: nigdy nie śledziłem szczególnie tematu tego moda, bo uważałem go za nieciekawy, więc mogę się pytać o jakieś oczywistości. Najważniejsze pytanie - na ile mi wiadomo, SW ma być standalone, do zainstalowania na czyste H3. Czyli w takim razie w ramach SW będzie musiała być dostarczona sama ERA II. Czy nie lepszym pomysłem jest udostępnianie samego moda niezależnie od platformy, by można byłoby spokojnie migrować na kolejne, lepsze wersje ERA II? O ile samo H2 kojarzę siermiężno-prymitywnie i początkowo takie miałem odczucie o SW, o tyle, don't get me wrong, byłem pod wrażeniem zapału i chęci pracy, wszak to już się kręci z... 10 lat(?). Acz odkopałem którąś starą betę i o ile nie czuję, że jest to dla mnie must-play, o tyle bardziej jestem pod wrażeniem włożonej pracy - całość już wtedy wyglądała spójnie. Czy myślano o przeportowaniu SW na VCMI, jak za XX lat już będzie obsługiwać skrypty? Swoboda dodawania contentu jest większa + można bardziej ingerować w kod gry. Ogólnie zupełnie nie moja działka, ale powodzenia dalej, wychodzi Wam wartościowy mod. ;) |
Alamar |
One question: Orzie: No, Wait is present. However: So... Wait buttun will be or not in Succession Wars? Or I'm missing something and Succession Wars and Project Ironfist are two different mods? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 41 - 42 - 43 ... 49 - 50 - 51 |
temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel