Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/Projekt] Świątynia/Shrine komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 | |
Kastore |
Rzeka jest też w fortecy, ognista w infernie i jeziorka w dzydabeli i zadodze, ale to chyba się nie liczy. |
Mistrz |
Jak zbudujesz stocznię to w nekro też jest jeziorko ;) |
Kastore |
Ale bardzo z boku. |
Fandor |
Mnie Bacus przekonał, ma wizje, wie co chce osiągnąć podczas tworzenia swojego miasta, liczy się z możliwym niepowodzeniem i jest przygotowany na zmiany także naprawdę kolejny wielki plus dla projektu. Czy to naprawdę ma tak duże znaczenie ile jest humanoidów, bestii i rzek/jeziorek w mieście? Dopóki wszystko do siebie pasuje, jest ładne, spójne ale jednocześnie nie jest jednokolorową masą (Loch H6/H7) to widzę samą krytykę dla krytyki. |
Mistrz |
To nie krytyka a uwaga. Rozumiem ideę miasta kultury dalekiego wschodu i pomimo zastanawiania się czy to będzie do H3 pasować, liczę na rozwój i ukończenie tego rozszerzenia. Sądzę jednak że amalgamat ten powinien być bardziej wielokulturowy, tak jak ma to miejsce w innych miastach. Indie, Nepal ale także kraje arabskie i Rosja to też wschód z całą gammą ciekawych istot, które warto przedstawić w H3. Nie warto zamykać się tylko na Chiny, Koreę i Japonię. |
Belegor |
Na przykład dżinny i nagi, które są już w fortecy, czy gogi i ifryty w inferno. Akurat tych istot z kręgu arabskiego, indyjskiego mamy sporo. Poza tym wymuszony misz masz chociażby w architekturze nie zgra się ładnie w jednym mieście. |
Mistrz |
Gog i Magog to hebrajskie. Dżiny,Ifryty i Dao z Oasis są arabskie zaś Nagi rzeczywiście hinduskie. Ja nie narzekam tylko sugeruję, prócz Zamku wszystkie pozostałe miasta są mniej lub bardziej multi-kulti :P i tego należało by się trzymać bo daje to fajny, specyficzny dla Homm3 klimat. Jest dużo więcej ciekawych istot z kręgu Azjatyckiego mniej związanych z Japonią, Koreą i Chinami - które, choć bardzo różne kulturowo, mocno wymieniają się względem mitologii. |
Kastore |
A ja to bym nie zmieniał. |
Fandor |
Tak, ale te istoty zostały w mniejszym lub większym stopniu dostosowane do siebie, całe inferno to demony/istoty z wymiaru ognia po ulepszeniu większość w różnych odcieniach czerwieni, do Necropolis czego byś nie wpakował przerobisz na nieumarłe i będzie pasować. W Tower Gargulce, Golemy, Tytani są tworem magów, dżiny są przez nich przyzywane, tylko Nagi są powiedzmy rasą wspierającą, która dobrze się wpisała do miasta klimatem. W większości przypadków, jestem za mieszaniem kultur, ale tutaj dostaliśmy (pod kątem koncepcji) gotowy projekt z dopasowanymi klimatem jednostkami, wcale nie wyglądającymi jak jakiś dziwny zlepek jednej mitologii (może tylko Kitsune będzie za bardzo japońskie, za mało militarne, ale to wszystko zależy od modelu 3D). |
Bacus |
Siemanko, Dzień dobry, Elo mordeczki! Tutaj wasz drugi ulubiony alkoholik groty odzywa się po kilku latach nieobecności. Czy ten projekt umarł? Oczywiście, że tak. Zapomniałem zaprosić was na pogrzeb, sorki. Ogólnie to wiecie mniej niż ja, więc luźna główka! Przez kilka godzin, które były rozłożone na ostatnich kilka tygodni pracowałem nad wstępnym podglądowym projektem pod przyszły ekran miasta i wyszło mi coś takiego: I powoli moje fotoszopowe zdolności się kończą, więc uwagi, oferty pomocy i alkohol mile widziane(Preferuje trzecią opcje). Oczywiście to nie jest wizja ostateczna, bo tej ostatecznej to nie umiem sobie wyobrazić, bo jest tak dobra... Możliwe, że teraz więcej uwagi poświęce temu projektowi, a może dalej będę pieskiem Andżeja i pomagał mu w jego seksualnych moddowych fantazjach, albo będę pił, nie wiem jeszcze. Dziękuje przedewszystkim Hobbitowi, Kammerowi i kilku innym za uwagi, a Polskim koncernom alkoholowym, Bychowi i Acidowi Dragonowi, że dzięki nim tutaj jestem! Szanujmy zieleń! |
Fandor |
Tak bardzo się zarzekasz, że cały czas pijesz i alkohol Ci tak bardzo pomaga, jakbyś został absolwentem i Ci było wstyd z tego powodu. :v Ekran miasta mi się bardzo podoba, ale mimo wszystko najbardziej liczy się jak będą wyglądać na nim budynki. Najbardziej skupiłbym się, żeby trochę urealnić górę w tle, bo wygląda dużo bardziej sztucznie niż reszta ekranu. |
Kastore |
Góra wygląda bardzo ładnie, jedynie wodospad bliżej dziwnie odstaje a ten dalej wpada do jakiejś mikrorzeczki, co wygląda dziwnie. PS Mogę Ci postawić alko, bo zasługujesz. ;) |
Kurek |
Ehh, marzy mi się porządnie zrobiona frakcja azjatycka. Mam nadzieję, że kiedyś powstanie. |
Bacus |
Witam Wszystkich. Ekran dalej jest w fazie obróbki i dopracowań, a jak to się uda to pomyślim co dalej. Rozkład miasta wstępny powstał, więc powoli do przodu. Dzisiaj uznałem, że przedstawie wam wszystkich bohaterów mocy wraz z ich specjalizacjami i biografiami. Tak dla przypomnienia, że to żyje Cytat: Ashi Rasa: Demon Specjalizacja: Oni Bio: Ashi była od urodzenia wychowywana na zimnokrwistą zabójczynię, do momentu kiedy dostała zlecenie zabicia Jacka. Kiedy spotkała cnotliwego samuraja, zrozumiała że popełnia błąd i przyłączyła się do jego krucjaty. Cytat: Artzaine Rasa: Człowiek Specjalizacja: Kula Ognia Bio: Dokonania energicznego Artzaina, uważanego za ideał wojownika, są często wyolbrzymione i przerysowane. On sam nie dementuje jednak żadnych plotek i z wielkim zapałem szuka okazji do bitew i zdobywania chwały. Cytat: Deva Rasa: Człowiek Specjalizacja: Ninja Bio:Deva, jako można i wpływowa kurtyzana, nie próżnuje nawet w czasach wojny. Namówiona do współpracy przez Shingena, trenuje swoje dziewczyny rozsiane po wszystkich prowincjach, na zdolnych szpiegów i zabójczynie. Cytat: Oboro Rasa: Demon Specjalizacja: Taktyka Bio: Weteran wielu najazdów i bitew. Choć teraz częściej używa bambusowego kija niż potężnej maczugi, to jednak budzi szacunek swoich ludzi. Cytat: Vald Rasa: Człowiek Specjalizacja: Artyleria Bio:Vald jest przebiegłym i ambitnym generałem, który w drodze do podbicia wszystkich prowincji nie waha się zawiązywać szemranych sojuszy i używać zabójczych broni zdobytych od zagranicznych mocarstw. Cytat: Teemo Rasa: Tanuki Specjalizacja: Tanuki Bio: Mimo drobnych rozmiarów, Tanuki to dzielne i bojowe stworzenia, a kapitan Teemo daje temu doskonały przykład. Jego oddział Tanuki z wyjątkową skutecznością sieje zamęt i spustoszenie w szeregach nieprzyjaciela. Cytat: Shingen Rasa: Człowiek Specjalizacja: Płatnerstwo Bio: Znany z wybuchowego charakteru i imponującej sylwetki, Shingen motywuje swoich ludzi jako potężny dowódca i głowa klanu. Jego wojownicy znoszą większe obrażenia w boju, mając w sercach obraz srogiego oblicza swojego pana. Cytat: Hide Rasa: Małpa Specjalizacja: Małpy Bio: Niezrażony ciągłymi uszczypliwościami od strony innych generałów, Hide wykazuje się niezwykłym sprytem na polu bitwy. Potrafi przewidzieć działania przeciwników z zadziwiającą precyzją i obrócić to na swoją korzyść. No bym powiedział na tyle dzisiaj, więcej rzeczy prawdopodobnie za jakiś czas. Kiedy dokładnie? Jak ukończe co uznam za konieczne. Pozdrowionka. |
Eggyslav |
Lol, HideJanusz Toyotomski, pewnie jego zawołanie bojowe to "Kiedyś to było KURŁŁAAA!!!" XD Ale na serio, świetnie że nadal nad tym pracujecie... |
Kastore |
Wszyscy bardzo ładni. Kawał dobrej roboty. <3 |
Bacus |
Eggslav: HideYANUSHI Toyomosmki będzie dokładnie tak mówił, potwierdzam przeciek.Lol, HideJanusz Toyotomski, pewnie jego zawołanie bojowe to "Kiedyś to było KURŁŁAAA!!!" XD Kastorslav: A dziękuje, miło się słyszy mądre rzeczy od mądrych ludzi.
Wszyscy bardzo ładni. Kawał dobrej roboty. <3 |
Kammer |
Pisałem na privie, napiszę i tu: Ashi i Teemo nadal mnie nie przekonują. Jak mamy miasto dalekowschodnie, to dobrze, by imiona brzmiały dalekowschodnio, więc Artzaine i Vald też mi nieco zgrzytają. Osobiście uważam, że Artzaine brzmi kapitalnie, ale nie pasuje mi na Daleki Wschód. Uważam, że w mieście jest naprawdę spory potencjał i wierzę, że nie zostanie on zaprzepaszczony. :P |
Kastore |
Ale to H3, więc to, że imiona nie brzmią dalekowschodnio nie ma znaczenia, a jest nawet pożądane. |
Nephretes |
Baca: Rasa: Małpa Specjalizacja: Małpy Bio: Niezrażony ciągłymi uszczypliwościami od strony innych generałów, Hide wykazuje się niezwykłym sprytem na polu bitwy. Potrafi przewidzieć działania przeciwników z zadziwiającą precyzją i obrócić to na swoją korzyść. Halynka, zrób mnie tej kapucziny Tło wygląda obiecująco, będzie jednak trzeba tę wodę zanimować. Fajnie, że projekt idzie do przodu. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 |
temat: [VCMI/Projekt] Świątynia/Shrine | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel