Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 61 - 62 - 63 ... 86 - 87 - 88 | |
Kastore |
Ulepszony paladyn mógłby być bardziej złoty, wyglądałby fajniej. |
Matikun |
Gdyby nie to, że jest już bohater rycerz, to obstawiałbym taka nazwę dla nieulepszonej wersji. A tak to nie wiem, mistrz miecza? Landsknecht ;P ? |
Eggyslav |
A ja właśnie dałbym podstawie nazwę Seneszal, albo Kapitan Straży, Kasztelan, może? Komandor też dobrze brzmi. Ale jak powiedział Neph, na nazewnictwo przyjdzie jeszcze czas. |
Kurek |
Mistrz Miecza -> Paladyn albo na odwrót ;P |
Trith |
Mości Neph rzekł:
Na nazwie jednostki nie będziemy dyskutować, bo to forum słynie z długich i bezsensownych rozmów na ten temat, a imię jej tak czy tak już przyklepane. |
Drwal |
Nadszedł czas byśmy znowu przemówić. Głównym celem nie jest wcale pochwalenie się nowościami (choć ich też nie brakuje), a pokazanie w jaki sposób będzie działać mechanika alternatyw - na podstawie Paladyna. Prace idą w dobrym kierunku, w ostatnim czasie naprawdę mocno poszliśmy do przodu. Bezpośredni link, większe okno, bardziej dopasowana jakość Zapraszam do komentowania. Dużo informacji też na FB: https://www.facebook.com/moddesignteam/ |
diabełek412 |
Panie Drwalu, dobra robota z tą modyfikacją, a co jeszcze jest do zrobienia w tym modzie? |
Drwal |
Żeby nie było nieporozumień, ja jestem tylko członkiem zespołu i to w większości nie moja robota. :) Brakuje sporo, przede wszystkim dopracowania pewnych elementów, no i testów. Prace poszły jednak naprawdę mocno do przodu. |
Warmonger |
Ktoś popłynął ze statystykami... jak Paladyn może być silniejszy od Arcydiabła? :P 11 szybkości u piechura to też rzecz niespotykana. Proponuję go umieścić gdzieś w okolicach słabszego Behemota i Kościanego Smoka lub nawet niżej, jako najsłabszą jednostkę 7. poziomu. Szybkość: 6/8 HP: 125 / 175 Koszt: 1250 / 2500 + 1 ruda W takiej sytuacji można dodać budynek hordy albo podwójny przyrost. + łatwe budowanie siedliska, bez klasztoru. |
Mistrz |
To co powyżej, plus nie jestem przekonany co do lokalizacji Katedry. Może za/obok klasztoru? Jeśli nie to chociaż schodki dodajcie. |
avatar |
Balans jak to balans, może być łatwo zmieniony. Tu trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że obecnie Paladyn rzuca na początku bitwy zaklęcie Modlitwy, więc i staty dzięki temu ma podniesione :) |
AmiDaDeer |
Warmonger: W Heroes 2 paladyn był jedną z szybszych jednostek. Ja szczerze mówiąc byłbym nawet skłonny podwyższyć mu mocno szybkość i podstawowe staty kosztem punktów życia. W końcu to ma być alternatywa dla anioła i mieć jakąś użyteczność.
11 szybkości u piechura to też rzecz niespotykana. |
Mistrz |
No tak, alternatywa dla Anioła. Anioły są szalenie szybkie. Gość w pełnej płycie z potężnym mieczem nie powinien być szybszy od konnicy. |
Kastore |
Hobbit: Był wolniejszy od czempiona, który w H3 ma 9 do szybkości (notabene w H2 był najszybszą jednostką razem z feniksem).W Heroes 2 paladyn był jedną z szybszych jednostek. Anyways, dałbym 6/10. |
AmiDaDeer |
Mistrz: A drobna ważka nie powinna być bardziej wytrzymała od w pełni uzbrojonego gnolla.Gość w pełnej płycie z potężnym mieczem nie powinien być szybszy od konnicy. Kastore: ...co właściwie potwierdza to, że szybkość danej jednostki jest kwestią raczej balansu aniżeli realizmu.Był wolniejszy od czempiona, który w H3 ma 9 do szybkości (notabene w H2 był najszybszą jednostką razem z feniksem). Seriously - ten mod nie powinien być tylko od tego, by go podziwiać. Powinien mieć też jakąś użyteczność. Jeżeli decydujemy się zastąpić anioła paladynem w armii, musimy mieć do tego jakiś powód. A w chwili, gdy anioł jest jedną z najsilniejszych jednostek w grze, trzeba jakoś kombinować. Nieważne jak bardzo byłoby to realistyczne, powolny rycerz o niskich statystykach nie zostanie wybrany na praktycznie żadnej mapie - nawet gdyby miał bardzo niską cenę. |
Kastore |
Niech będzie nieśmiertelny -- problem solved. |
Dydzio |
Ja uważam, że podwójny przyrost to punkt startowy do kombinowania z balansem. Coś jak anioły vs czempioni w h4 |
Warmonger |
Cytat: Jeśli to ma być alternatywa, to nie może mieć takich samych statystyk, co Anioł :P Ten zawsze pozostanie najsilniejsza jednostką w grze i nie ma sensu go gonić, trzeba pójść w inną stronę.
W końcu to ma być alternatywa dla anioła i mieć jakąś użyteczność |
ewerlordxp |
Daj mu mniejsze statsy i przyrost jak fenixy i sprawa załatwiona. |
MinosKing |
Moim skromnym zdaniem powinno być troszeczkę na odwrót, obrona powinna być nieco większa od ataku, zaś obrażenia zostawiłbym bez zmian u obu panów przykład: Templariusz: Atak: 17 Obrona: 20 Zdrowie: 135/150 Siła Obrażeń: 35-40 Szybkość: 5 do 6 Przyrost: +1 <tak jak u aniołów> / dod. + 1 (Budynek Hordy) jak w przypadku Feniksów; Umiejętność: bez zmian; Koszt: 1,600 Złota + 2 Kamienia (lub bez większych zmian); Paladyn: Atak: 21 Obrona: 25 Zdrowie: 170/200 Siła Obrażeń: 35-40 Szybkość: 7 do 8 Przyrost: +1 <tak jak u aniołów> / dod. + 1 (Budynek Hordy) jak w przypadku Feniksów; Umiejętność: bez zmian (lub podwójny atak, ale wtedy mielibyśmy powtórkę jak u Krzyżowca); Koszt: 2,400 Złota + 2 Kamienia (lub bez większych zmian). Oczywiście to tylko moja drobna sugestia, oparta na tym co napisał Warmonger wyżej. A nie ma też potrzeby robić ich za tanich. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 61 - 62 - 63 ... 86 - 87 - 88 |
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel