Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/Projekt] Vori Mod Godzilli/Nitja komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 19 - 20 - 21 | |
Mistrz |
Ja większości tego line-up'u nie ogarniam, ale tak jak przedmówca mogę wam potwora lub dwa narysować. |
Fimrys |
Blaza: Jak chcesz to ja mogę w wolnych chwilach coś porysować Mistrz: ale tak jak przedmówca mogę wam potwora lub dwa narysować. Niezmiernie rad bym był gdybyście poświecili trochę czasu na przygotowanie szkiców. Zawsze to krok w przód i nawet jeśli nie pokryją się w całości z moją wizją, to rzucą dużo światła na nasz projekt. Mistrz: Ja większości tego line-up'u nie ogarniam A co dokładnie jest niezrozumiałe? Może powinienem to jakoś inaczej opisać, żeby było łatwiejsze do ogarnięcia? Chcę, żeby tekst był jak najbardziej szczegółowy i przejrzysty. Kastore: Ale jaki jest line up?!!! (poza tym że słaby) Jaki jest? Jest szczegółowo opisany, aby móc tworzyć konstruktywne opinie o nim. Jeśli widzisz jego słabe punkty (a z tego co czytam, to widzisz), to opisz je bardziej szczegółowo. Może pozwoli to nam ulepszyć plan vorijskiej armii. |
Kastore |
Fimrys: Już tego nie zrobiłem? Chyba problemem jest to, że Nitj nie uznaje zmian.
Jeśli widzisz jego słabe punkty (a z tego co czytam, to widzisz), to opisz je bardziej szczegółowo. |
Fimrys |
Kastore: Już tego nie zrobiłem? Chyba problemem jest to, że Nitj nie uznaje zmian. Wypowiedziałeś się szczegółowo o pierwszej wersji line-upu opublikowanej właśnie przez Nitja na stronie 12, a ja udostępniłem całkowicie nowy na stronie 15. Szef Vori-teamu uznaje zmiany, tylko muszą być sensowne. Właśnie zastanawiamy się nad ostateczną arią Vori, tylko potrzebujemy szerszej opinii społeczności. |
Kastore |
Fimrys: XD strzał w stopę.Szef Vori-teamu uznaje zmiany, tylko muszą być sensowne. A o nowej wersji line-upu się wypowiem. |
MinosKing |
@Kastore może się wstrzymaj z tą wypowiedzią, na czas głosowania na temat tego drugiego line-upu? Ciekawe tylko czy takowe głosowanie w ogóle będzie? @Fimrys opinie są jakie są, a zainteresowanie Vori na kwasowej grocie niestety jest jakie jest. :3 A dopóki nie pokazaliście nic konkretniejszego niż grafiki z neta, niema co liczyć na szersze zainteresowanie tym miastem. Poczekajmy więc na to co wykażą wyniki z głosowania. |
Godzilla |
Wracam do robienia Vori. |
Nitj'sefni |
Godzilla: Miło mi to słyszeć. Brakowało nam ciebie.Wracam do robienia Vori. Jako, że line-up został już ustalony zajmiemy się teraz ekranem miasta, bohaterami, no i oczywiście modelami. :) |
Kastore |
Jak ustalony? o_0 Serio nic do Ciebie nie dociera? |
Nitj'sefni |
W związku ze swoim powrotem Godzilla odzyskuje stołek lidera projektu. |
witchking |
Zrobiłem ostatnio takiego barbarzyńce na podstawie modelu Sowera. Nie wygląda co prawda jak elf, ale może wam się przyda. Jak skończę poprawki to wrzucę go do tematu MDT i kto chce może korzystać. |
Mistrz |
Fimrys: A co dokładnie jest niezrozumiałe? Może powinienem to jakoś inaczej opisać, żeby było łatwiejsze do ogarnięcia? Chcę, żeby tekst był jak najbardziej szczegółowy i przejrzysty. Koncepcja jako całość. Wiedzę potencjał w niektórych jednostkach z obydwu tych line-up`ów, ale żaden z nich nie jest spójny. Twoje opisy są bardzo wyczerpujące, generalnie wiem o co wam chodzi, ale przemyślcie raz jeszcze. Ja to bym widział tak: 1. Gnom - tu bomba, strzelec na pierwszym poziomie z podwójnym strzałem po ulepszeniu. Tego chyba nie było. 2. Irbis - tu bym widział kota. Może niech któryś z gnomów go dosiada, vide drugi poziom Stronghold? 3. Berserker - Witchking dał wam gotowego berserkera. Jako ulepszenie Widział bym Niedźwiedziołaka, ale część grotowiczów się ze mną nie zgodzi. 4. Kriomanta - Podoba mi się. Wyczuwam tu inspirację MK. To też powinna być jednostka strzelająca, z szansą na spowolnienie/ zamrożenie wroga. 5. Wielka Stopa/ Yeti - Małpę dał bym tutaj. Szara przed, biała po ulepszeniu. Wzorował bym się na krzyżowcu z Zamku. 6. Walkiria - Od początku waszego projektu widziałem w nim Walkirię. Postaram się narysować sensowną propozycję. Co do umiejek, narazie nie mam pomysłu, może teleporter? To powinna być jedna z silniejszych jednostek 6-ego poziomu. 7. Jotun/ Ettin - Dla mnie definitywnie champion frakcji opartej o lód/mróz. Wolna jednostka o dużych obrażeniach. Tak to widzę, jak już pisałem połączcie dwa line up`y i będzie dobrze. |
Kastore |
No nie wiem, mam się czepiać propozycji Miszcza czy wszyscy widzą, że jest słaba? :P |
Mistrz |
Możesz, nie musisz. Każdy będzie to widział inaczej. Zamiast mnóstwa zastrzeżeń wolałbym zobaczyć twoją wersję/ propozycję. |
AmiDaDeer |
Miszcz: Ano nie było. Co nie znaczy, że powinno być. Nie bez powodu poza gremlinem nie ma strzelców na pierwszym poziomie - nawet zrezygnowano ze strzelania u centaurów (zachowała się natomiast animacja).Gnom - tu bomba, strzelec na pierwszym poziomie z podwójnym strzałem po ulepszeniu. Tego chyba nie było. Miszcz: To byłaby kopia Stronghold, więc bez sensu. A pierwsze dwa poziomy we wszystkich miastach to humanoidy. Irbis - tu bym widział kota. Może niech któryś z gnomów go dosiada, vide drugi poziom Stronghold? Miszcz: Tak, część grotowiczów się z Tobą nie zgodzi - bo w takim układzie ulepszenie jednostki diametralnie by się różniło od podstawy, nie tylko w wyglądzie, ale w samym jej charakterze. Zresztą - "niedźwiedziołak" to naprawdę słaby pomysł.Berserker - Witchking dał wam gotowego berserkera. Jako ulepszenie Widział bym Niedźwiedziołaka, ale część grotowiczów się ze mną nie zgodzi. Miszcz: A mi nie. Po co kolejny mag? Mamy już tego typu jednostek wystarczająco dużo - jeszcze w Cove miało to jakiś sens, bo nie było wiedźm jako jednostek, ale tutaj? Nie wiem w jaki sposób miałby się znacząco odróżniać od takiego maga czy czarodzieja (nie, argument "Bo to byłby lodowy mag" nie jest wystarczający).Kriomanta - Podoba mi się. Miszcz: Co ma krzyżowiec z Castle do yetiego?Wielka Stopa/ Yeti - Małpę dał bym tutaj. Szara przed, biała po ulepszeniu. Wzorował bym się na krzyżowcu z Zamku. Miszcz: Chyba jedyny naprawdę dobry pomysł w tym lineupie.Walkiria - Od początku waszego projektu widziałem w nim Walkirię. Miszcz: Mamy już giganta. Z wolnych jednostek siódmopoziomowych mamy hydrę. Ettin to fajny pomysł na jednostkę, ale na siódmym poziomie to byłby zmarnowany potencjał. Już lepiej by się sprawdził na poziomie 5. lub ewentualnie 6.Jotun/ Ettin - Dla mnie definitywnie champion frakcji opartej o lód/mróz. Wolna jednostka o dużych obrażeniach. I tak w ogóle... Miszcz: frakcji opartej o lód/mróz. ...to tutaj jest jak dla mnie kardynalny błąd w konstruowaniu lineupu. Żadna frakcja z oryginalnego H3 nie jest oparta o teren czy klimat. Jeżeli by tak było, to taką frakcję już byśmy mieli - mianowicie Tower. Podstawowa różnica między poszczególnymi frakcjami tkwi w bohaterach. Pamiętajmy że ta gra nazywa się "Bohaterowie" - i to nie bez powodu, bo właśnie bohaterowie są głównym elementem gry. Tak naprawdę: - Castle to miasto Rycerza i Kleryka - Tower to miasto Czarodzieja i Alchemika - Necropolis to miasto Nekromanty i Rycerza Śmierci - Stronghold to miasto Barbarzyńcy i Maga Bitewnego itd. Wystarczy spojrzeć na klasy bohaterów, by wiedzieć, czego się spodziewać. Więc warto odpowiedzieć na zasadnicze pytanie: jacy bohaterowie mają występować w tym mieście? |
Mistrz |
Hobbicie, idąc w tym kierunku to nie poszalejemy z nowymi zamkami/frakcjami. Hobbit: To byłaby kopia Stronghold, więc bez sensu. A pierwsze dwa poziomy we wszystkich miastach to humanoidy. Tu miałem na myśli coś w stylu Wolf Rider`a/ Pegasi/ Cavalier`a - jeźdźca na rumaku. Berserker - Ok., w tskim rszie berdziej klasyczne ulepszenie. Kriomanta - Kwestia gustu. Hobbit: Co ma krzyżowiec z Castle do yetiego? Nie model :D Bardziej rolę, ciężkiego, wytrzymałego piechura. Jak np. Ogr, jeżeli Krzyżowiec Tobie nie pasuje. Hobbit: Mamy już giganta. Mamy trzy rodzaje smoków + hydra + wąż morski + ziejący Feniks. Fenrir był by też dobrym championem frakcji. Hobbit: Podstawowa różnica między poszczególnymi frakcjami tkwi w bohaterach. Pamiętajmy że ta gra nazywa się "Bohaterowie" - i to nie bez powodu, bo właśnie bohaterowie są głównym elementem gry. Zgadzam się w 100%. |
Nitj'sefni |
Hobbit: Bohater magii - MistykWięc warto odpowiedzieć na zasadnicze pytanie: jacy bohaterowie mają występować w tym mieście? Bohater mocy - Strażnik Tabela umiejętności podstawowych (bohaterowie vori zostali oznaczeni przez modele bohaterów fortecy i białe flagi) : Tabela umiejętności drugorzędnych - moc: Tabela umiejętności drugorzędnych - magia: Porównanie umiejętności drugorzędnych z bohaterami fortecy: Tabele autorstwa Fimrysa. |
Kastore |
Cool tabele, milordzie! Czyli teraz wiemy, że jednostki mają być mistyczne i strażnicze. Dobrze, że do tego doszliśmy. |
AmiDaDeer |
Miszcz: I dobrze. Nie ma co wymyślać na siłę nowych frakcji.Hobbicie, idąc w tym kierunku to nie poszalejemy z nowymi zamkami/frakcjami. Miszcz: Hydra, wąż morski i feniks wystarczająco się różnią od smoków. Zresztą - nie uważam że decyzja twórców, by było bardzo dużo smoków, była dobra.Mamy trzy rodzaje smoków + hydra + wąż morski + ziejący Feniks. Miszcz: Nie byłby. Mamy już wilki, przerośnięty wilk na 7 poziomie będzie kopiowaniem tego, co już było.Fenrir był by też dobrym championem frakcji. Nitjsffsfs: Mistyk to nic nowego - mamy już heretyka, który opanował mistycyzm do perfekcji. Bohater "strażnik" nic mi nie mówi swoją nazwą. Ci bohaterowie nie reprezentują sobą właściwie niczego nowego.Bohater magii - Mistyk Bohater mocy - Strażnik Nitjsujashdfa: Ale naprawdę na etapie tworzenia konceptu frakcji liczby nam nic nie mówią. Zabieracie się do tego od złej strony.
tabelki |
witchking |
Pisać można nawet na 120 stron i nic z tego nie będzie. Potrzeba grafik. Swoją drogą jeżeli grafiki będą naprawdę dobre to większość i tak będzie grała nawet, jeżeli pomysł będzie słaby. Edit: Masa ludzi ciągle wzdycha do tego projektu http://heroes3towns.com/?town=cathedral&page=arts mimo, że całość to właściwie mroczna kopia zamku. Czemu? Bo ma dobre grafiki. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 19 - 20 - 21 |
temat: [VCMI/Projekt] Vori Mod Godzilli/Nitja | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel