Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 105 - 106 - 107 ... 129 - 130 - 131 | |
Dydzio |
PS. Też nie widze żadnej różnicy, a daltonistą nie jestem :D |
Kammer |
Jeszcze ja! Jakby mi Drwal łopatologicznie nie wyjaśnił, w czym tkwi problem, tobym tego w ogóle nie zauważył. |
Alistair |
Przyjrzyjcie się bliżej obrazkom, na drugim jest więcej czerni, na ogonie i szczypcach. Zgadzam się za to, że bez tej czerni pierwszy obrazek nie wygląda źle. |
Godzilla |
Ja widzę różnicę, jeden jest bardziej szarowaty(?)od drugiego. |
Drwal |
Na skorpionie aż tak tego nie widać (chociaż i tak jest dużo gorzej), zobaczcie na mojej Gorgonie: (Lewo to VCMI, prawo oryginał) No i na deser miniaturka: Dalej uważacie, że nie ma czym się przejmować? ;P |
Nephretes |
Czy serio nikt nie widzi, że ogon i szczypce prześwitują? To nie jest mała różnica, szczególnie widać to przy animacji Macie wersję gif dla porównania, wraz z ostatnim dziełem Kuririna. Czarne elementy prześwitują. To co zamiast widzicie zamiast czerni to tło bitwy. To samo dzieje się na mapie przygody z naszym obiektem. Sorry, ale jeśli tylko ja to widzę, to może powinniśmy byli zostać przy sklejkach WoGa. |
Dydzio |
Aha... czarny, szary... wygląda na tyle podobnie że bym olał ten problem jakbym był grafikiem... chyba dobrze, że nim nie jestem. EDIT: no na gorgonie już widać przezroczystość |
Nephretes |
Niech Kuririn sfotografuje swojego jeźdźca na tym samym terenie co mój skorpion. Szare jest tło, a nie jednostka. Jak będzie prześwitywał żarówiasty niebieski na tle jednostki to może ktoś uzna, że problem jest na tyle duży by coś z nim zrobić. P.S To nie postawa roszczeniowa tylko zdegustowanie grafika |
Kammer |
A więc to o to chodziło. Trzeba było od razu pisać, że teren prześwituje. Gorgona Drwala to całkowita porażka, podobnie z tym jeźdźcem Kuririna. U skorpiona to była za słaba różnica, ale na gifie widać. Na Dworze też to widać. Więc, no, problem jest, ale nie uważam, by był znów aż taki istotny, wolałbym usprawnienia AI, na przykład. |
Dydzio |
Usprawnienia AI weszły - zanim powiesz, że "wincyj zmian czeba!" to przetestuj to co jest :P |
Drwal |
Kammeroza: Więc, no, problem jest, ale nie uważam, by był znów aż taki istotny, wolałbym usprawnienia AI, na przykład. Problem jest więcej niż poważny. Złe wyświetlanie tak podstawowego koloru ogranicza w istotny sposób grafików. Tak naprawdę w średnio co 4-5 grafice jest problem i trzeba kombinować. Uważasz, że da się grać taką Gorgoną? Każdy mod ma minus 10 do atrakcyjności i profesjonalizmu. :P Dydziek: Usprawnienia AI weszły - zanim powiesz, że "wincyj zmian czeba!" to przetestuj to co jest :P Dokładnie, Kammer rok nie włączał VCMI, a narzeka (nie obrażaj się :D). W tej kwestii dużo się poprawiło, aż byłem w szoku, że tak duża zmiana. |
Dydzio |
Jakkolwiek ten problem z grafiką priorytetują graficy - tak się odniósł SXX do jego naprawiania: SXX: "Sorry no plans for that yet. I only work on areas of VCMI that have worse problems." Podejście jest takie, że VCMI to nie jest jeszcze gotowy produkt. To nie jest jeszcze etap naprawiania błędów na żądanie. |
Drwal |
W takim razie bardzo szkoda. Rozumiem, że jest sporo pracy w innych aspektach, ale po cichu liczyłem, że jest gdzieś w planach i naprawienie tego problemu. Pomyślcie jeszcze i nie bagatelizujcie. Diabeł tkwi w szczegółach. ;) |
Kammer |
dydzio: Bazuję na tym, że Drwal stale Ci pisze usprawnij AI, usprawnij AI, usprawnij Ai, to uwierzyłem. ;pUsprawnienia AI weszły - zanim powiesz, że "wincyj zmian czeba!" to przetestuj to co jest :P Drwal: No weź, Drwalu, dostajesz widmową Gorgonę, przez którą przenika tło! Przecież to jest epicki feature!Problem jest więcej niż poważny. Złe wyświetlanie tak podstawowego koloru ogranicza w istotny sposób grafików. A na poważnie - OK, rozumiem, że dla kogoś to może być uciążliwe, ale ja osobiście wyglądowi jednostek i temu, czy na pewno wszyściutko dobrze wygląda, więc pewnie nawet bym nie zauważył tego u skorpiona. U gorgony, owszem, różnica jest poważniejsza. Owszem, warto to naprawić. |
Dydzio |
kamcio: Bazuję na tym, że Drwal stale Ci pisze usprawnij AI, usprawnij AI, usprawnij Ai, to uwierzyłem. Usprawnienia AI weszły może dopiero z tydzień temu do daily buildów. |
Godzilla |
Galuf: To gdzie to miasto???
Pytanko. W przyszłym roku zamierzam trochę pomodować (wiecie, miasto krasnoludów). Od czego powinienem zacząć? |
J. M. Sower |
Problem z czernią jest naprawdę istotny, bo przeszkadza w pełni cieszyć się modyfikacjami wydanymi jedynie na VCMI. Kwestia wizualna też jest ważna i mam nadzieję, że zespół VCMI się z tym upora w niezbyt odległej przyszłości. |
Dydzio |
W najbliższych miesiącach spodziewam się tymczasowego małego zwolnienia tempa prac nad silnikiem VCMI. Część prac prawdopodobnie będzie szła w kierunku infrastruktury wokół projektu, tak więc jedynymi osobami co będą w miarę aktywnie programować zostaną ja, AVS i FeniksFire. Od innych ludzi grzebiących przy kodzie nie spodziewam się zbyt dużej aktywności. Przydałoby się więcej programistów xD Może jakiś nowy "kodoklepacz" by się wtedy skupił na naprawie problemu z czarnym kolorem. |
Kuririn |
dydzio: Znam takiego, dydzio :P
Może jakiś nowy "kodoklepacz" by się wtedy skupił na naprawie problemu z czarnym kolorem. |
Warmonger |
Uwaga, mamy nową stronę! |
strona: 1 - 2 - 3 ... 105 - 106 - 107 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel