Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/Projekt] Vori Mod Godzilli/Nitja komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 19 - 20 - 21 | |
Kastore |
Miszczu: W jaki sposób poruszają się duże koty, zakładając, że nie chcemy, żeby spacerował? I teraz wyobraź sobie takie przemieszczenie się np. o jeden hex.Twój problem prosiaczku, pracuj nad wyobraźnią. Rozumiem że piekielne ogary też nie wyglądają poważnie? Cerbery, wilczy jeźdźcy, dziki etc. etc. wszystko niepoważne tak? Miszczu: To opisz. Zresztą są lepsze pozycje niż Yeti.Znów wyobraźnia. Kwestia modelu i animacji. Miszczu: Konie to nie drapieżniki, a psy w większości są mniejsze i słabsze od wilków, tak w ramach używania wyobraźni.Centaurom i Gnolom to nie przeszkadza. Miszczu: No ty chyba sobie żartujesz...
Gwoli ścisłości to bardziej zależało mi na podaniu sensownego upgrade'u dla Berserkera. |
Darth Ponda |
Lodowy krąg zmieniłbym na lodowy promień czy coś tego typu. Smok mógłby zamrażać (zdezorientować/spowolnić). Gnomokoboldy to średni pomysł. Manty brzmią dziwnie. Olbrzymy to średni pomysł, można dać chociażby te krzyżówki trolli i białych bobrów (chyba ich jeszcze nie było w m&m). Poza tym są jeszcze niedźwiedzie, ale tu tak jak z ibrisami może być problemem animacja. Nie można dać z jakiejś innej jednostki? Poza tym wywaliłbym też Wendigo, może lepszy byłby jakiś zmutowany śnieżny ptak albo duch lodu? |
witchking |
To ja zadam fundamentalne pytanie, macie kogoś kto wam porobi do tego grafikę? Defy jednostek, ekran miasta? |
Kastore |
Nitj'sefni zrobi. |
Mistrz |
Kasztorę: Cytat: W jaki sposób poruszają się duże koty, zakładając, że nie chcemy, żeby spacerował? I teraz wyobraź sobie takie przemieszczenie się np. o jeden hex. Ja tu o gigantycznych wilkach a ty o kotach. Cytat: To opisz. Zresztą są lepsze pozycje niż Yeti. Pewnie są. Lepiej, pokażę: Tak Tak Lub tak Żaden z nich nie wygląda jak Behemot. Cytat: No ty chyba sobie żartujesz... Nie no, jasne że żartuję. W końcu Berserkerowie są znani z wyśmienitej zupy rybnej, a nie przemiany w potwornego niedźwiedzia. |
Kastore |
Miszczu: Bo mówiłem o kotach. Poza tym wilki już są w grze.Ja tu o gigantycznych wilkach a ty o kotach. Miszczu: Każdy z nich wygląda jak behemot. -_-Pewnie są. Lepiej, pokażę: Miszczu: Żartujesz sobie...Żaden z nich nie wygląda jak Behemot. Miszczu: No świetna satyra, ale znowu pokazuje tylko, że się nie znasz na tym, co mówisz.
Nie no, jasne że żartuję. W końcu Berserkerowie są znani z wyśmienitej zupy rybnej, a nie przemiany w potwornego niedźwiedzia. |
Mistrz |
Kasztorę: Cytat: Bo mówiłem o kotach. Poza tym wilki już są w grze. A ja o wilkach. W końcu wiesz, Fenrir to wielki wilk. Mamy impas. Cytat: Każdy z nich wygląda jak behemot. -_- Aha, czyli każde duże z futrem wygląda jak behemot. Cytat: Wręcz przeciwnie.Żartujesz sobie... Cytat: No świetna satyra, ale znowu pokazuje tylko, że się nie znasz na tym, co mówisz. Rozumiem że dla ciebie generalnie nie wiem o czym mówię. Na szczęście rzeczywistość to weryfikuje. W fantastyce często pojawia się wątek Berserkerów dosłownie transformujących się w potworne niedźwiedzie, nie tylko wpadających w bitewny szał, ale tak czy siak nie przyznasz mi racji. |
Kastore |
miszczu: Mamy już wilki w grze.W końcu wiesz, Fenrir to wielki wilk. miszczu: Tak, zwłaszcza kiedy wygląda prawie identycznie jak starożytny behemot.Aha, czyli każde duże z futrem wygląda jak behemot. miszczu: OMUJBORZE!!! Zamiast wyjeżdżania z rzeczywistością i robienia z siebie ofiary, zrobiłbyś jakiś research odnośnie zasad nomenklatury i kompozycji line-upów w H3, choćby nawet to o czym wspominałem w tym temacie. Naprawdę mam już dość tłumaczenia tego wszystkiego po raz n-ty, bo jakiemuś kolejnemu "ekspertowi" nie chce się przeczytać kilkunastu-kilkudziesięciu postów. Generalnie tak, nie wiesz o czym mówisz.
Rozumiem że dla ciebie generalnie nie wiem o czym mówię. Na szczęście rzeczywistość to weryfikuje. W fantastyce często pojawia się wątek Berserkerów dosłownie transformujących się w potworne niedźwiedzie, nie tylko wpadających w bitewny szał, ale tak czy siak nie przyznasz mi racji. |
Nitj'sefni |
witchking: Nie. Przydałby się ktoś.To ja zadam fundamentalne pytanie, macie kogoś kto wam porobi do tego grafikę? Defy jednostek, ekran miasta? Kastore: Nieprawda.Nitj'sefni zrobi. Tą dyskusję możecie sobie odpuścić, bo w line-upie nie będzie żadnych yetich, walkirii, wilków, ani niedźwiedziołaków. Mistrz: Ani z tego, ani z tego. Chyba, że w uniwersum Wiedźmina.Nie no, jasne że żartuję. W końcu Berserkerowie są znani z wyśmienitej zupy rybnej, a nie przemiany w potwornego niedźwiedzia. Nad pierwszym poziomem jeszcze pomyślimy. |
Kastore |
Skoro nie masz ani teorii ani chęci robienia w 3D i obu nie chcesz się nauczyć, to życzę powodzenia. |
Mistrz |
Kasztorę: Cytat: Mamy też Smoki w grze. Mamy też ludzi w grze. Konie też mamy...Mamy już wilki w grze. Cytat: Czyli że to:Tak, zwłaszcza kiedy wygląda prawie identycznie jak starożytny behemot. Wygląda jak to?: Ciekawe. Cytat: OMUJBORZE!!! Zamiast wyjeżdżania z rzeczywistością i robienia z siebie ofiary, zrobiłbyś jakiś research odnośnie zasad nomenklatury i kompozycji line-upów w H3, choćby nawet to o czym wspominałem w tym temacie. Naprawdę mam już dość tłumaczenia tego wszystkiego po raz n-ty, bo jakiemuś kolejnemu "ekspertowi", któremu nie chce się przeczytać kilkunastu-kilkudziesięciu postów. Generalnie tak, nie wiesz o czym mówisz. Czwekaj, czekaj. Myslałem że rozmawiamy o tym czy berserker może się zmienić w niedźwiedziołaka? Wyglad na to że jadnak nie. |
MinosKing |
Mistrz przemianę w niedźwiedzia mamy już w Grove u Druidów gdy atakują, zaś podczas ruchu w kruka. Ale nie zmienia to faktu że ci niby Berserkerzy dublowali by się wtedy z nimi, więc ten pomysł jest trochę bez sensu. >.< |
witchking |
Graficy 3d raczej się nie znajdują sami z siebie. Chyba tylko hei-reg wzbudził takie zainteresowanie, że graficy ustawiali się do niego w kolejkę. |
Kammer |
Ucinam tę kłótnię na linii Kastore - Mistrz. Toto już dawno straciło na merytoryce i zamieniło się w awanturę. |
Nitj'sefni |
Koncept pierwszego poziomu zostanie niezmienione, ale zmieni się nazwa ulepszenia. Zamiast kobolda pojawi się gnom głębinowy (myślałem też nad nazwą "svirfneblin", ale uznałem, że gnom głębinowy będzie jednak lepszy). |
Darth Ponda |
Czemu każda dyskusja ostatnimi czasy przemienia się w jatkę, ktorą ucina Kammer? |
MinosKing |
Nitj'sefni nie uraź się ale zgadzam się z tym co napisał Witchking, bez grafików dalsze dyskusje na ten temat wydają się bez sensu. ;/ Jeśli będziesz w stanie przedstawić jakieś pierwsze koncepty, to wtedy będzie można rozmyślać nad nazwami dla tych jednostek. |
Nephretes |
Jeśli autorzy moda nie wykażą choćby najmniejszej chęci nauki grafiki 3D to nie znajdą ani grafików, ani pomocy i to jest niestety prawda. Nieskromnie podam siebie za przykład: chcesz coś zrobić - zrób to sam. Dopiero potem pojawią się osoby, które ewentualnie pomogą. |
Darth Ponda |
Ewentualnie się nie pojawią i wszystko będziesz musiał zrobić sam. Powodzenia, przyda ci się. |
Kuririn |
Gdy wujek Goooogle czasem mnie zaskoczy :P |
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 19 - 20 - 21 |
temat: [VCMI/Projekt] Vori Mod Godzilli/Nitja | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel