Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dwór komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 20 - 21 - 22 | |
Trith |
Ładnie tylko trochę nie w stylu H3. Prawie wszystkie miasta mają oświetlenie jednolite z jednego kierunku i nie ma na nich żadnego blasku. Wyjątkiem są tutaj Loch oraz Inferno, które jako jedyne są doświetlane punktowo przez co całe powierzchnie nie są równo oświetlone. Nad drobnym przygaszeniem kolorów natomiast może się zastanowię. |
J. M. Sower |
Niby tak, ale może po wygaszeniu nieco kolorów budynków, jakieś delikatne muśnięcie ciepłym światłem mogłoby nadać miastu unikalnego charakteru i przy okazji zwiększyć realistyczność samej grafiki. To oczywiście tylko luźna propozycja. |
Trith |
Coś tam pozmieniałem. To po lewej teraz wygląda jakby mogło być laboratorium do robienia homunkulusów? |
J. M. Sower |
Chyba coś przydałoby się zrobić z budynkiem na lewo od laboratorium. Jak dla mnie jego jasny kolor zbyt kontrastuje z ciemnym podłożem i wygląda przez to jakby był doklejony. Z aktualnym oświetleniem jest IMO lepiej. Sądzę, że przydałoby się teraz popracować nad terenem. Mam tu na myśli poprawienie ziemi i gór z użyciem zdjęć prawdziwych krajobrazów. Jeśli nie znasz się zbytnio na 2D, to mogę się postarać pomóc. Potrzebowałbym tylko samego tła ekranu miasta. Siedlisko homunkulusów jest już lepsze, aczkolwiek choć trochę przerobiłbym bramę. Może jakoś tak? |
Kastore |
Miasto wydaje się ściśnięte po środku. Odsunąłbym trochę zamek i przysunął siedlisko homonculusów. |
Trith |
To chyba już komplet. Ten nowy budynek pod zamkiem może mieć jedną z dwóch właściwości: transmutator który sprawia że ceny wymiany surowców są korzystniejsze (+1 do licznika posiadanych targowisk), albo sklep z miksturami który za drobną opłatą daje armii bohatera jakiś bonus na następną bitwę. J. M. Sower: Umiem tylko wielce mnie to mierzi i prędzej sczeznę niźli poczynię retusz w 2D.Jeśli nie znasz się zbytnio na 2D, to mogę się postarać pomóc. Zatem tło masz tutaj w domyślnym formacie Gimpa. Jeśli chcesz to się tym pobaw. |
J. M. Sower |
Nowe tło. Może idealnie nie jest, ale już chyba lepiej. ;) |
Warmonger |
Elegancko, ale jak się do tego ma roślinność, której w mieście jest sporo? |
J. M. Sower |
Roślinność autorstwa Tritha jest całkiem spoko, a że nie było jej w wysłanym przez niego tle, to sądzę, że generuje je w całości w 3D i sam naniesie na te piaszczyste pustkowie. |
Trith |
Dziękuję bardzo, rzeczywiście ładniejsze. No to mamy już komplet. Tylko animacje i defy zrobić i wpakować do gry. Chyba że ktoś ma jeszcze zastrzeżenia odnośnie wyglądu ekranu? |
witchking |
Posprzątałbym odrobinę tą przestrzeń przed ratuszem i zrobiłbym tam mały placyk. Takie budynki zwykle zaopatrzone są w jakieś place by lepiej się reprezentować (mówię tutaj o rzeczywistości, w h3 wygląda to różnie). To oczywiście jest sprawa czysto kosmetyczna. Edit: Mam jeszcze jedną pierdołę którą możesz poprawić jeśli znajdziesz chęci. Budynek w prawym dolnym rogu jest zdecydowanie za mały jak na pierwszy plan, ten w h3 zwykle jest mocno wyeksponowany, a u Ciebie drzwi są tej samej wielkości co w budynkach w dalszej części ekranu, sam budynek też nie oddaje do końca perspektywy. To oczywiście może być czepialstwo z mojej strony, mimo tych drobiazgów uważam, że ekran prezentuje się bardzo dobrze i zostają ostatnie szlify do perfekcji. Zdaję sobie też sprawę, że moje uwagi nieco się wykluczają po powiększenie budynku na pierwszym planie przykryje ewentualny placyk więc po prostu zostawiam to Twojej ocenie. |
Trith |
W H3 nie obowiązują zasady architektury i rzeczywistego planowania przestrzeni. witchking: Powiedz to samo jakiemuś pachołowi co sobie domek postawił przed ratuszem Fortecy.*zaznaczony czerwonym kółkiem domek pod ratuszem* Może rozpatrzę ten wniosek. |
witchking |
Taka sklejka na szybko, poszedłbym trochę w tym kierunku jeżeli placykowi mówimy nie. Edit: Dla porównania pierwszy plan bastionu |
MinosKing |
Większej różnicy to chyba nie robi Witchking? Ale niech autor miasta zadecyduje czy taka zmiana mu się podoba. Mnie zaś zastanawiają te dziwne otwory czy tam jamy w Górach po prawej, czy to jakieś siedlisko? Czy tylko tak dla ozdoby? Edit: Wiem już że te Góry to siedlisko dla jakiejś jednostki. Więc uznajmy że tego nie było. :P |
witchking |
To kosmetyka, jeśli jestem osamotniony w moich wrażeniach to niema o czym gadać;) |
Trith |
Nah, jakoś nie podoba mi się pomysł powiększenia tawerny i białego budynku po lewej. MinosKing: Tak, siedlisko zupełnie analogiczne do smoczego urwiska Bastionu.te dziwne otwory czy tam jamy w Górach po prawej, czy to jakieś siedlisko Tak lepiej? :P |
MinosKing |
Trith lecz w porównaniu do siedliska Smoków z Bastionu, to te szczeliny w górach wyglądają jakoś tak nienaturalnie. A jaki będzie skład jednostek od 1 do 7? Bo przyznam że się tym zaciekawiłem trochę. :d |
Kuririn |
MinosKing: Może już czas przejrzeć ten wątek od początku :P
Bo przyznam że się tym zaciekawiłem trochę. :d |
Trith |
W sumie chyba już na to pora. Od lewej kolejno: salamandra, amor, muszkieter, mandragora, homunkulus, dodo oraz kuroliszek. Kuririn: Były jednak pewne zmiany, jak widać.
Może już czas przejrzeć ten wątek od początku |
MinosKing |
Kuririn jak zawsze dowcipny. :P Aha więc to te jednostki będą w jego składzie, hm te Salamandry przypominają mi trochę jednostki Akademii z MMH 7: |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 20 - 21 - 22 |
temat: [VCMI/projekt] Dwór | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel