Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/Projekt] Vori Mod Godzilli/Nitja komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7 ... 19 - 20 - 21 | |
Hiro |
Popieram zdanie Fandora. Myślę, że panoramy miast w H3 zawdzięczają swój niepowtarzalny klimat między innymi umiejętnemu łączeniu różnych stylów. Np. spójrzcie na inferno, są tutaj dobrze widoczne smaczki ściągnięte z kultury indyjskiej (chyba indyjskiej, jeśli nie to zabijcie mnie za ignorancję, przyznaję się); ale co ważne, nie są niczym więcej, niż smaczkami. Jeśli każdy budynek w inferno byłby zwieńczony charakterystyczną kopułą na wzór Jeziora ognia i Przeklętego pałacu, miasto prawdopodobnie wyglądałoby jak kalka istniejącej już kultury, a nie oryginalny [prze]twór. Poza tym, wyliczanka różnych ras mojego przedmówcy zabrzmiała bardzo smakowicie. |
Fandor |
Nie pomyślałbym, żeby wyżej wymienione przeze mnie rasy wcisnąć razem zwłaszcza że są zbyt podobne i tylko nazewnictwo, wymiary i np. kształt uszu mogą być inne, ale bezimiennych do dowolnej z wyżej wymienionych można. :) Co do walkiri, w ogóle jej nie widzę w tym mieście, u Ubi się spisała bo była ognista u krasnali, a każde moje jej wyobrażenie czyni ją zbyt podobną do aniołów, jeźdźców pegaza czy coś, i przede wszystkim nie pasującą do miasta. Kobieta ze skrzydłami, no nie bardzo. Ujeżdżająca pegaza, odpada. Ognista/lodowa według mnie bardzo słabe zbyt żywiołakami zalatuje. No może kobieta na latającym lodowym rydwanie już coś bardziej, ale nie wiem czy taki motyw by pasował do heroes (zbyt duża jednostka, zbyt komicznie wyglądająca animacja), czy to z końmi czy latający sam z siebie rydwan byłyby bardzo ciężkie do umieszczenia na polu bitwy. |
Nitj'sefni |
Jeśli chodzi o line-up, to motywy nordyckie wcale nie dominują. Stricte zaczerpnięty z mitologii nordyckiej jest tylko poziom szósty i podstawa siódmego (bo ulepszeniem będzie prawdopodobnie Ettin). Na razie na poziomie czwartym mamy lodowego demona, a nie walkirię. Co do architektury miasta, to pytajcie Godzilli. Choć z tego co jak narazie pokazał, nie widzę skandynawskiej monotematyczności. |
Fandor |
W sumie, grafiki są coraz ładniejsze, ale brakuje między nimi pełnej spójności. Według mnie sam lodowy demon to raczej zła jednostka, a miasto zdaje się na razie oscylować między neutralnym, a dobrym charakterem. Chętnie wypowiem się o każdej jednostce z osobna, i może zaproponuje jakąś konkurencję, ale czekam, aż Godzilla powie, która wizja najbardziej mu odpowiada, żeby to miało ręce i nogi. Oczywiście nie umniejszam twojej pracy Nitj, fajnie że się angażujesz tak jak potrafisz w rozwój miasta. :) |
Godzilla |
Mistrz: Piąty post tematu:Pisaliście że chcecie iść w bardziej nordyckie klimaty, a to taka świetna niezagospodarowana jednostka jest. A jeśli chodzi o architekturę - wyszliśmy z założenia, że elfy z Vori są tymi "wysokimi" i "czystszej krwi", jako że tam jest właśnie kolebka elfów. I ich kultura będzie bardziej wyrafinowana, a nie barbarzyńska, na kształt Nordów (będziemy walczyć z stereotypami! :D). Fandor: Zdaję sobie z tego sprawę.Rasowość, w Heoresach nie ma rasowości Fandor: Wyższa cywilizacja, jedynym odstępem są siepacze.Także najważniejszym pytaniem jest dzikość czy wyższa cywilizacja, jakie motywy dodać do nordyckich bo uzupełnienie line-upu bestiami już nie będzie takie trudne. :P Lord: Ja walkarie widzę bardziej jako lewitującą jednostkę, coś jak driada z MTD, tylko że w pancerzu i z włócznią.Jakoś walkirie przeważnie kojarzą się z motywem skrzydeł - albo same mają skrzydła, albo ich rumaki, więc całkiem bezskrzydły wariant może nie być dobrym pomysłem. Lord: A nie lepiej byłoby dać leczenie?Co do wskrzeszania, to można (o ile to możliwe, nie znam się) trochę osłabić w jej przypadku tą zdolność, cyferkami zagrać, albo uniemożliwić całkowite wskrzeszenie martwego oddziału - tak, by wskrzeszane mogły być tylko istoty z oddziału, w którym żywa jest przynajmniej jedna jednostka. Lord: Dziękuję :3.Szacuneczek natomiast za modele. Wyglądają zgrabnie i ciekawie. Hero: Zdaję sobie z tego sprawę, tylko na zauważ że na razie 7 grafik budynków, pomijając to że wymagają jeszcze poprawy.Myślę, że panoramy miast w H3 zawdzięczają swój niepowtarzalny klimat między innymi umiejętnemu łączeniu różnych stylów. Np. spójrzcie na inferno, Fandor: Napisałem już wyżej jak moim zdaniem powinna wyglądać walkaria.Co do walkiri, w ogóle jej nie widzę w tym mieście, u Ubi się spisała bo była ognista u krasnali Fandor: A miasta w H3 miały jakąś spójność?W sumie, grafiki są coraz ładniejsze, ale brakuje między nimi pełnej spójności. Fandor:
aż Godzilla powie, która wizja najbardziej mu odpowiada, żeby to miało ręce i nogi. |
Kastore |
Nitj, ten line-up jest beznadziejny i wymaga prawie stuprocentowej przebudowy, więc mówienie, że w ogóle macie jakiś line-up jest dosyć naiwne. :P |
Godzilla |
Kastore: Co ci konkretnie przeszkadza?
Nitj, ten line-up jest beznadziejny i wymaga prawie stuprocentowej przebudowy, więc mówienie, że w ogóle macie jakiś line-up jest dosyć naiwne. :P |
Kastore |
Łoo, Panie! Najpierw chciałbym dostać jakieś opisy tych jednostek, ze szczególnym uwzględnieniem czy strzelają/latają, ile hexów zajmuą i czy wstępnie mają mieć jakieś specjalne umiejętności. Wtedy będziemy mogli pogadać. |
Kuririn |
Kastore: Święte słowa ^^
Łoo, Panie! Najpierw chciałbym dostać jakieś opisy tych jednostek, ze szczególnym uwzględnieniem czy strzelają/latają, ile hexów zajmuą i czy wstępnie mają mieć jakieś specjalne umiejętności. Wtedy będziemy mogli pogadać. |
Fandor |
Godzilla nie wrzucaj głupiego mema skoro na moje pytania odpowiedziałeś w tym samym poście. Siepacz nie miał być elfem? Jeżeli tak to trochę dziwnie robić odstępstwo właśnie na "rasowej jednostce. |
Godzilla |
Fandor: Chodziło mi o to, że Siepacz nie będzie elfem z wyższej cywilizacji (?), a nie o to że Siepacz nie jest elfem.
Siepacz nie miał być elfem? Jeżeli tak to trochę dziwnie robić odstępstwo właśnie na "rasowej jednostce |
Fandor |
No to jest bez sensu, że na Vori występują tylko wyższe elfy i nagle jest siepacz który jest elfem barbarzyńcą w tym samym mieście. |
Mistrz |
Tak bym widział Walkirię. Włócznia i tarcz, zamiast miecza i teleportacja jako poruszanie. Lodowy demon jest moim zdaniem bez wyrazu. Za Wendigo widział bym Sasquach/Yeti. Siepacza możecie zmienić na Szermierz/Mistrz Miecza, Duelist/Swordmaster. |
Kastore |
Mistrzuniu, może wpierw Nitj opisze trochę ten line-up, zanim będziesz podawał Twoje typy? Mistrz: A nie na Behemota?Za Wendigo widział bym Sasquach/Yeti. Mistrz: A nie na Krzyżowca?
Siepacza możecie zmienić na Szermierz/Mistrz Miecza, Duelist/Swordmaster. |
Mistrz |
Może najpierw narysuje obrazki? Może poda statystyki, albo umiejki specjalne? Kto to wie Kastorze? Kto to wie? |
Kastore |
A jakie to ma znaczenie kto to wie? Proponujesz zmiany do line-upu, którego nie znasz. Czy to nie jest bez sensu? |
Mistrz |
Ty również go nie znasz,a pozwalasz sobie na określenia typu "beznadziejny" i "do całkowitej przebudowy". A ja się pytam na jakiej podstawie dochodzisz do takich wniosków? Zmień trochę podejście, bo jest bezczelne i nużące. |
Nitj'sefni |
Opisy będą jutro wieczorem, jak się wyrobię. |
Fandor |
Nitj w ogóle robi szkice itd? No cóż, może zamiast komentować line-up, którego nie ma po prostu zaproponujcie własny, wtedy nie będziecie mogli mieć do siebie pretensji o krytykę/zmianę czegoś czego nie ma. |
Kastore |
Fandor, ale po co? W czym ma pomóc srylion line-upów? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7 ... 19 - 20 - 21 |
temat: [VCMI/Projekt] Vori Mod Godzilli/Nitja | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel