Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 136 - 137 - 138 ... 162 - 163 - 164 | |
Kuririn |
Z banku stworów. :D |
Demorator |
Może zamiast próbować odtwarzać pozycję w stu procentach, delikatnie "posadzić" smoka na zadzie i podnosić w czasie ruchu. |
Kuririn |
Demorator: Obawiam się, że to max, aby posadzić go na tyłku jeszcze bardziej.
Może zamiast próbować odtwarzać pozycję w stu procentach, delikatnie "posadzić" smoka na zadzie i podnosić w czasie ruchu. |
Drwal |
Dla mnie obecna wersja jest zdecydowanie najlepsza i jednocześnie kompletna. Umówmy się, zawsze będzie odstawać od oryginalnych, a stawianie go na 2 łapach nie ma sensu. Obecnie ładnie układa się na 2 heksach, został dość dobrze przeniesiony do trójki. Jakbym już musiał się do czegoś przyczepić, to chyba użyłbym odrobinę ciemniejszej zieleni. |
val-gaav |
A może by poprosić Warmongera albo kogoś innego z developerów VCMI o możliwość dodawania 3 hexowych stworzeń ? Zapewne to nie jest jedyna jednostka, którą ciężko zmieścić na 2 hexach. |
Warmonger |
Cytat: Zapomnij. Obsługa heksów (zwłaszcza w H3) jest po prostu bardzo trudna i we wczesnych latach wiązała się z tym ogromna liczba błędów :P.
A może by poprosić Warmongera albo kogoś innego z developerów VCMI o możliwość dodawania 3 hexowych stworzeń ? |
Kuririn |
Temat z trzema hexami był poruszany... dość dawno. I ja również mówie stanowczo nie! |
Magiellan |
Mi osobiście bardzo podoba się model tego demosmoka... Jeśli już się można do czegoś przyczepić to tak jak napisał Drwal, być może mógłby być on nieco ciemniejszy... Według mnie można by też trochę poprawić stopy, które wydają mi się jakieś trochę za duże i może trochę pysk, który wygląda nieco jak maska... Jeśli chodzi natomiast o jego pozycję, to według mnie jest ona w porządku... Chciałem się też powstrzymać, ale nie mogę i muszę coś napisać o tym zielonym kryształowym smoku... Nie powiem. Bardzo mi się on podoba... Jest taki ładny, pocieszny i generalnie wygląda jak żelka haribo (wiecie, te misie...). |
Kuririn |
Kilka poprawek i powinno być dobrze :) |
avatar |
A ten symbol w aureoli coś konkretnego oznacza? A projekt fajny - zawsze miałem słabość do Aniołów w obciętymi nogami :) |
Kuririn |
Moving: |
Mistrz |
Rozumiem że to nawiązanie do Mściciela? Bardzo fajny! |
Kuririn |
Tak, coś ala Hotowski mściciel, myślę nad animacja mouse over... |
Hayven |
Pomysł może i ciekawy, ale "aureola" jest w dziwnym miejscu (na czym się ona trzyma?), natomiast skrzydła podczas stania są ułożone jakoś tak... dziwnie. |
Kuririn |
Hayven: Wzorowałem się na Hotowskim defie. Co do animacji stania, skrzydła były poddane "jeszcze" obróbce. ;)
ale "aureola" jest w dziwnym miejscu (na czym się ona trzyma?) |
Mistrz |
Dla mnie wygląda on jak podstawowa wersja Mściciela. W Mouse over niech miecz wystawia w stronę przeciwników. |
witchking |
Usuń twarz, doda to całej postaci więcej mroczności. Hotowa aureola przylega do głowy i jest większa, moim zdaniem wygląda to lepiej. |
Andruids |
Według mnie podobieństwo do normalnego anioła jest na plus. Aureolę za to możnaby powiększyć, tak jak radzi witchking. Ogólnie wyśmienity pomysł na jednostkę, jak i jego wykonanie. |
Hayven |
O właśnie, jakby aureola przylegała do głowy i była większa, to super :) |
Mistrz |
To zależy jaki efekt Kuririn chce osiągnąć. Bo jeżeli to ma być podstawowa wersja hotowego Mściciela to jest idealnie |
strona: 1 - 2 - 3 ... 136 - 137 - 138 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel