Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ERA/mod] Obiekty Freda komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 | |
Drwal |
|
avatar |
A ja dodam, że pojawiła się mapa (po hiszpańsku) wykorzystująca m.in. obiekty Freda. |
Szaman |
No wiesz avatar... od jakiś 3 miesięcy jest pewny polski twórca który wykorzystuje obiekty freda w swych mapach... nawet cztery opublikował... :P |
avatar |
Hej, to cios poniżej pasa :) Znam przygody Ganduli, dbasz o swoje mapy w swoim wątku! Tu dałem linka jako ciekawostkę dla kogoś, komu byłoby mało :) |
krasnolud99 |
Czy kiedyś pojawi się wersja pod VCMI tego moda? |
Warmonger |
Nie wcześniej, niż będzie się dało sensownie te obiekty wykorzystać. Edytor nie jest gotowy, a wrzucanie takich obiektów do generatora map losowych nie da dobrych rezultatów. |
Magiellan |
Fajna sprawa, z tymi obiektami, ale... Niestety mimo, że bazuję właśnie na Erze 2 to coś mi nie działa ten mod... Nie wiem za bardzo dlaczego... Normalnie ściągam, rozpakowuję, wstawiam do modów i... Dalej nie ważne czy dam ten mod na samą górę listy czy na sam dół po prostu i tak się nic nie zmienia... |
Kammer |
A to nie jest tak, że on dodaje nowe obiekty, które: - trzeba samemu sobie wstawić na mapkę; - pojawiają się na mapkach zrobionych przez innych (pozdrawiam Szamana i Gundulę) przy skorzystaniu z obiektów Freda? |
Magiellan |
Kammer Być może i tak jest. To niestety dla mnie lipa, gdyż nie jestem zbyt biegły w kwestiach technicznych... Niemniej dzięki za odpowiedź. |
Fandor |
Czy generator map losowych nie powinien także korzystać z obiektów? |
Szaman |
Są to puste obiekty, więc generator ich nie dotknie... |
Fandor |
Znaczy chodziło mi o wszystkie dekoracje, czy to zależy od jakiejś kategorii jaką mają nadaną, że drzewka, góry etc z gry będą tknięte przez generator, a z moda nie? |
Warmonger |
Żadne nowe obiekty nie będą automatycznie dodawane przez generator map losowych. Już pierwszy WoG miał ten problem. Z kwestii technicznych - w grze jest zakodowana macierz, która opisuje, jak każdy obiekt mapy przygody pasuje wyglądem do wszystkich innych. Jej edycja nie jest łatwa, tym bardziej, że rozmiar rośnie kwadratowo. Pomijając oczywiście fakt, że te obiekty są pstrokate, od sasa do lasa i na mapach losowych zwyczajnie się nie sprawdzą. |
Ursus |
|
avatar |
Kra na morzu wręcz ugina nogi z wrażenia! |
Andruids |
Trochę zbyt gwałtownie się urywa, ale i tak wygląda bardzo ładnie. |
Szaman |
Ja mam nadzieje, że Fred "doda" nowe obiekty, zamiast je zastępować/nadpisywać:), Żeby mapy z defami z wersji 1.1 były kompatybilne z jego najnowszą wersję defów... |
avatar |
Z tego co czytałem to te fredowe drzewka mają nadpisać te oryginalne drzewka H3, dlatego każdy nowy def będzie się zgadzał co do wymiaru i nazwy z oryginalnym plikami. Dzięki temu kompatybilność będzie z każdą mapą. |
avatar |
Fred79 udostępnił rozszerzoną paczkę swych defów o elementy, które mogliśmy podziwiać na ostatnich screenach. http://www.mediafire.com/file/mqo35arpxvd1t6a/FREDOBJ_1.2.exe |
Szaman |
Nie wiem czy to błąd u mnie lub fred im nie przepisał pustych defów, ale zaśnieżonych choinek nie mam. Rolowałem myszką z 6 razy i nic nie znalazłem, o dziwo w samym modzie są... |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 |
temat: [ERA/mod] Obiekty Freda | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel